29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Урок контролю і корекції знань з теми "Сучасна література. У колі добрих героїв"

Про матеріал
Контрольна робота складається з чотирьох рівнів. Перші два рівні - тестові завдання з однією правильною відповіддю, третій рівень - два завдання на встановлення відповідності, одне - на встановлення хронологічної послідовності. Ці завдання виконуються всі. Четвертий рівень - одне завдання на вибір учня.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв»

 

Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.

 

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок

  1. Коментар до виконання тестових завдань.
  2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання).

І-ІІ рівні. Тестові завдання

  1. Скільки квитків запакував містер Вонка у шоколадки?

а) 5                       б)6                             в) 7

 

  1. Коли Чарлі міг поласувати шоколадом?

              а)коли захочеться            б)раз у місяць         в)на свій день народження

 

  1. Національна література, яку представляє Туве Янсон:

а) французька      б) шведська           в) фінська

 

  1. У творах Туве Янсон утверджуються цінності:

а) мистецькі          б) духовні                в) матеріальні

 

  1. Суботик дуже любив:

а) дбати про чистоту          б) їсти солодощі          в) складати вірші

 

  1. Хто чи що міг виконувати бажання, крім машини для здійснення бажань?

а) веснянки Суботика         б) золота рибка Понеділкуса      в) папуга Кулес

 

ІІІ рівень

  1. Установити відповідність між персонажем та його характеристикою.
  1. Августус Глуп                       а) постійно жує жуйку
  2. Верука Солт                          б) їжа – улюблене заняття
  3. Віолета Борегард                  в) любить гангстерські бойовики
  4. Майк Тіві                               г)любить, щоб примхи негайно   виконувались

                                               д)постійно їсть капустяний суп

 

  1. Установити відповідність між персонажем та його характеристикою.
  1. Мумі-тато                    а) справжній філософ
  2. Ондатр                         б) крихітне звірятко, небайдуже до всього яскравого
  3. Мумі-троль                  в)розбишака і шахрай
  4. Чмих                             г) невтомний мандрівник і шукач пригод

                                      д)захоплений ідеєю написання мемуарів

 

  1. Установіть хронологічну послідовність розділів твору П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».

а) Коротке замикання                                       б) Пан Кулес вилетів

в) Машина для здійснення бажань полюбляє точність

г) Ще одна втеча                                               д) Остання цятка

е) Суботик у небезпеці                                     є) Грім у четвер

 

І\/ рівень (одне із завдань)

  1. Продовжте історію Чарлі, або Суботика.
  2. Твір-мініатюра «Мій улюблений твір сучасної літератури».
  3. Поясніть, чому у творі Р.Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» фабрика дісталася саме Чарлі.
  4. Поміркуйте, чого навчило мешканців Мумі-долу очікування комети у творі Т.Янсон «Комета прилітає».

 

І\/. Підсумок уроку.

docx
Додано
21 травня
Переглядів
1363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку