29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Урок контролю і знань з тем "Література ІІ половини ХХ - початок ХХІ століття", "Сучасна література в юнацькому віці"

Про матеріал
Контрольна робота складається з чотирьох рівнів. Перші два рівні - тестові завдання з однією правильною відповіддю, третій рівень має три завдання: 1 - вибрати три правидьні відповіді, 2 - на встановлення відповідності, 3 - на встановлення хронологічної послідовності. Четвертий рівень має три завдання, з яких учень обирає одне. Перші три рівні виконуються всі завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Література ІІ половини ХХ століття – початку ХХІ століття», «Сучасна література у юнацькому віці»

 

Мета: систематизувати й узагальнити знання про особливості літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття, сучасної літератури; з’ясувати рівень знань, умінь і навичок для контролю і корекції; розвивати писемне мовлення, логічне мислення учнів, уміння відповідати на тестові запитання; прищеплювати учням любов до літератури.

 

Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Вимоги до виконання завдань.
  2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання трьох рівнів, 4 рівень – одне завдання за вибором учня).

 

І – ІІ рівні. Тестові завдання

1.Міф для письменників-постмодерністів був:

а) засобом осмислення вічної істини

б) найбільш доступною формою спілкування

в) засобом проникнення у процеси підсвідомості

 

2. Кого нагадує чоловік у чорному (Тутмос ІІІ) із твору М.Павича «Скляний равлик»?

а) Прометея     б)Воланда           в)Мефістофеля.

 

3. Панна Хатчепсут любила тварин, особливо…

а) собак             б) хом’яків             в) котів

 

4. Епіграфом до твору «До останнього подиху» Халілов обрав цитату з твору:

а) Хемінгуея «Старий і море»

б)Маркеса «Стариган із крилами»

в) Булгакова «Майстер і Маргарита»

5. З чим пов’язана фраза «до останнього подиху»?

а)кохання до жінки

б) любов батьків до дітей

в) любов до батьківщини

 

6.Стрижнева метафора є образ змії. Що вона символізує?

а)символ розправи тоталітарного режиму над кримськотатарським народом

б)символ мудрості Бекира, який не боячись, повернувся на свою батьківщину

в)символ гордості та незламності кримських татар.

 

ІІІ рівень

  1. Вкажіть ознаки літератури постмодернізму. (3 правильні відповіді)

а) іронічність та пародійність

б) простота й щирість

в) протиставлення античних і середньовічних традицій

г)культ незалежної особистості

д) використання підкреслено ігрового стилю

е) громадянська спрямованість.

 

2. Встановіть відповідність між героями творів та їхніми професіями (М.Павич «Скляний равлик», Т.Халілов «До останнього подиху»).

1. Есфет                                        а) архітектор

2. Бекир                                          б) кухар у загоні

3. Гюрза                                          в) продавець жіночої білизни

4. Еміне                                           г)інженер гірничорудного комбінату

5. панна Хатчепсут                       д) старший слідчий

6. Давид Сенмут                            е) слюсар на заводі, викладач історії.

 

3. Встановіть хронологічну послідовність подій у творі Т.Халілова «До останнього подиху».

а) на Колимі                                                б) на війні                        

в) депортація кримських татар                 г) смерть дружини.

 

І\/ рівень (одне із завдань)

  1. Напишіть есе за темою «Світло» (за повість Т.Халілова «До останнього подиху»)
  2. Напишіть рецензію на твір М.Павича «Скляний равлик».
  3. Доведіть, що повість Т.Халілова «До останнього подиху» має автобіографічну основу.

 

І\/. Підсумок уроку

docx
Додано
20 травня
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку