Урок контролю навчальних досягнень учнів з Теми 2: "Українські землі у складі Австрійської імперії наприк. ХVІІІ - у І пол. ХІХ ст." (Історія України. 9 клас)

Про матеріал
Шановні колеги! Пропоную Вашій увазі Урок контролю навчальних досягнень учнів з Теми 2: "Українські землі у складі Австрійської імперії наприк. ХVІІІ - у І пол. ХІХ ст." (Історія України. 9 клас). Завдання мають чотири рівні складності та виконані у двох варіантах.
Перегляд файлу

 

9 кл. Тема 2. Українські землі у складі Австрійської імперії напр. ХVІІІ – у І пол. ХІХ ст.    

 

І варіант              ……………………………………….

І. Виберіть одну правильну відповідь.

1. Позначте українські землі, які на поч. ХІХ ст. входили до складу Австрійської імперії.

    1) Чернівщина, Слобідська Україна, Закарпаття;   2) Волинь, Буковина, Чернівщина;  

    3) Слобідська Україна, Сх. Галичина, Волинь;   4) Сх. Галичина, Буковина, Закарпаття.

2. Хто з осіб входив до «Руської трійці»?

     а) І. Котляревський; б) М. Шашкевич; в) В. Капніст; г) Т. Шевченко

3. Поняття «Весна народів» означає:

     а) російський опозиційний та польський національно-визвольний рухи І пол. ХІХ ст.;

     б) революції в Європі 1848 – 1849 рр.;  в) реформи Йосифа ІІ;  г) реформи Марії-Терезії.

4. За часів Марії-Терезії було введено навчання в початкових класах рідною мовою у:

     а) 1774 р.;  б) 1787 р.;  в) 1777 р.;   г) 1784 р.

ІІ. Встановіть відповідність.

1. Встановіть відповідність між назвами масонських організацій та містами, де вони виникли:

А  «Вмираючий сфінкс»

1  Київ

Б  «Понт Євксинський»

2  Чернігів

В  «З’єднані слов’яни»

3  Полтава

Г  «Любов до істини»

4  Харків

Відповідь: А –       ; Б –       ; В –        ; Г –

5  Одеса

2. Встановіть відповідність між поняттями, назвами та відомими історичними постатями.

А  Поема «Єретик»

1  Йосиф ІІ

Б  Кирило-Мефодіївське братство

2  М. Куземський, Г. Якимович

В  Головна Руська Рада

3  Микола Гулак

Г  Львівський університет

4  Т.Г. Шевченко

 

5 Марія-Терезія

       Відповідь: А –      ; Б –      ; В –       ; Г –        

ІІІ. Впишіть термін, поняття, якому відповідає дане визначення.

1. …………………………. – це історична спільність людей на основі спільності території, яку вони населяють, мови, особливостей культури, економічних зв’язків.

2. ………………………….. – зведення різноманітних проявів життя в різних національних районах держави до єдиних, затверджених імператорською владою, зразків.

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання:

У чому полягають причини початку українського національного відродження в Австрійській імперії?

................................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………………....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

 

 

 

9 кл. Тема 2. Українські землі у складі Австрійської імперії напр. ХVІІІ – у І пол. ХІХ ст.    

 

ІІ варіант                 ……………………………………….

І. Виберіть одну правильну відповідь.

1. Революційні події охопили Європу у:

     а) 1841–1845 рр.;  б) 1830 –1831 рр.; в) 1848 –1849 рр.; г) 1848 –1853 рр.

2. Напівлегальне демократично-просвітницьке та літературне угрупування «Руська трійця» виникло у:

     а) 1831 р.;    б) 1833 р.;    в) 1825 р.;    г) 1837 р.

3. Автор поеми «Енеїда»?

     а) І. Котляревський;  б) М. Шашкевич;  в) Я. Головацький;  г) Т. Шевченко

4. Кафедра української мови та літератури при Львівському університеті відкрилась у:

     а) на поч. 1847 р.;  б) на поч. 1849 р.;  в) к. 1848 р.;  г) на поч. 1848р.;

ІІ. Встановіть відповідність.

 1. Встановіть відповідність між назвами організацій та прізвищами політичних діячів, які до них належали.

А  «Руська трійця»

1  Павло Пестель

Б  «Товариство об’єднаних слов’ян»

2  Іван Котляревський

В  Південне товариство

3  Микола Костомаров

Г  «Любов до істини»

4  Маркіян Шашкевич

Відповідь: А –       ; Б –       ; В –        ; Г –

5  Петро Борисов

2. Встановіть відповідність між датою та описом історичної події.

А  1781 р.

1  У Відні відкрито греко-католицьку семінарію

Б   1774 р.

2  Закарпаття стало окремою провінцією в складі Австрійської імперії

В  1849 р.

3  Відбувся третій (останній) поділ Польщі

Г  1795 р.

 

4  Всі християнські церкви одержали рівні права за правлінн Йосифа ІІ

 

5  Буковина стала окремою провінцією в складі Австрійської імперії                                    

                                     Відповідь: А –       ; Б –       ; В –        ; Г –

ІІІ. Впишіть термін, поняття, якому відповідає дане визначення.

1. …………………………………… – активісти національного, культурного й мовного відродження в середовищі слов'янських народів кінця 1849 року, рух національно свідомої інтелігенції у чеських, словацьких, хорватських, словенських, болгарських, українських землях.

2. ……………………………………– самоврядування певної частини держави, що здійснюється в межах, передбачених загальним державним законом (Конституцією).

ІV. Дайте стислу відповідь на запитання:

У чому полягають причини початку «Весни народів»?

................................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………………....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
4348
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку