Контрольна робота з теми «Література ХХ – ХХІ століття. У пошуках себе і високого польоту»
Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок
І-ІІІ рівні. Тестові завдання
а) зображення навколишнього середовища
б) любов і відповідальність
в) бездоглядність дітей
а)жителів астероїдів
б)стіни, троянди, птахів
в)криниці, літака, пустелі
а) лис б) троянда в) льотчик
а) рибальські човни б) Джонатан в) чайки
а) в будь-яких випробуваннях ніхто тебе не підтримає
б) місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим, люблячим в) втрата батьків, зграї, не йти проти законів зграї.
а) щоб він показав свою майстерність
б) щоб назначити його Старійшиною Зграї
в) щоб вигнати зі Зграї.
а) вона нікого не слухає, а робить те, що їй заманеться
б) кожен надто переймається власними проблемами.
в) у неї є гувернантка, яка переймається її вихованням.
а) зраду найближчої подруги
б) байдужість хлопця, в якого закохана
в) від’їзд у відрядження тата.
а) щирості однокласників б) уваги батьків в) свободи.
І\/ рівень (одне із завдань)
І\/. Підсумок уроку.