10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок контролю з теми "Література ХХ - ХХІ століття. У пошуках себе і високого польоту"

Про матеріал
Контрольна робота складається з чотирьох рівнів: перші три рівні тестового характеру. Виконуються всі завдання. Четвертий рівень (одне із завдань на вибір учня). Кожна правильна відповідь тесту - 1 бал. Максимальна кількість балів - 9. Творчий рівень оцінюється в 3 бали.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Література ХХ – ХХІ століття. У пошуках себе і високого польоту»

 

Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.

 

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок

  1. Коментар до виконання тестових завдань.
  2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання).

І-ІІІ рівні. Тестові завдання

  1. Однією з проблем, яку А. де Сент-Екзюпері порушує у казці-притчі «Маленький принц», є:

а) зображення навколишнього середовища                     

б) любов і відповідальність                           

 в) бездоглядність дітей

 

  1. Символічними у казці-притчі А.де Сент-Екзюпері «Маленький принц» є образи:

              а)жителів астероїдів           

              б)стіни, троянди, птахів       

              в)криниці, літака, пустелі

 

  1. Хто навчив товаришувати Маленького принца?

а) лис      б) троянда           в) льотчик

 

  1. Алегоричними образами повісті Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» є:

а) рибальські човни         б) Джонатан                в) чайки

 

  1. Визначте головну думку твору Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»:

а) в будь-яких випробуваннях ніхто тебе не підтримає         

б) місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим, люблячим          в) втрата батьків, зграї, не йти проти законів зграї.

 

 

 

  1. Для чого Джонатана покликали на велику Раду?

а) щоб він показав свою майстерність        

б) щоб назначити його Старійшиною Зграї     

в) щоб вигнати зі Зграї.

 

  1. Чому Буба відчуває себе самотньою у великій родині?

а) вона нікого не слухає, а робить те, що їй заманеться

б) кожен надто переймається власними проблемами.

в) у неї є гувернантка, яка переймається її вихованням.

 

  1. Що дуже болісно переживає Буба?

а) зраду найближчої подруги

б) байдужість хлопця, в якого закохана

в) від’їзд у відрядження тата.

 

  1. Чого бракує світу сучасних підлітків, за думкою Б.Космовської?

а) щирості однокласників    б) уваги батьків    в) свободи.

 

І\/ рівень (одне із завдань)

  1. Поміркуйте, чи хотів би я бути учнем чайки Джонатана Лівінгстона?
  2. Твір-мініатюра «Книжки сучасної літератури: які теми та проблеми мене цікавлять».
  3. Напишіть листа Маленькому принцові.
  4. Відгук на книгу, яка найбільше сподобалася.

 

І\/. Підсумок уроку.

 

docx
Додано
25 травня
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку