Урок контролю знань з теми «Дружба і кохання» ( 7 клас)
Тема: Контрольна робота ( різнорівневі завдання)
Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу з вивченої теми; виявити питання, які викликали труднощі й потребують корегування; розвивати логічне мислення, вміння встановлювати відповідності , навички зв'язного мовлення учнів; виховувати вимогливість до рівня власних знань.
І - II рівні – завдання 1-12 - 0,5 бала за кожне завдання.
Максимальна кількість балів - 6.
III рівень – завдання на встановлення відповідності - 1 бал за кожне завдання.
Максимальна кількість балів - 3.
Завдання IV рівня виконуються на вибір – 3 б за завдання.
Максимальна кількість балів - 3.
ВАРІАНТ І
І - II РІВНІ
1. Кому О. Пушкін присвятив вірш «19 жовтня» (1825)?
А) батькам; Б) друзям – ліцеїстам; В) коханій.
2. Яку подію щорічно святкував О.Пушкін 19 жовтня ?
А) день урочистого відкриття Ліцею;
Б) день, коли він уперше побачив свою кохану;
В) день, коли написав свій перший вірш.
3. О. Пушкін написав вірш «19 жовтня» (1825), коли перебував у…
А) Царському Селі; Б) Петербурзі; В) Михайлівському.
4. Кому Р. Бернс присвятив поезію «Моя любов – рожевий квіт» ?
А) рідній природі; Б) матері; В) дружині.
5. Яку назву мала перша збірка Г. Гейне?
А) «Книга кохання»; Б) «Душа»; В) «Книга пісень».
6. Яке слово є ключовим у вірші Симонова «Чуєш…Ти чекай мене»?
А) чекай; Б) чуєш; В) кохання.
7. Де Грін починає писати перші твори?
А) у школі;
Б) у севастопольській в’язниці;
В) під час роботи на торговельній біржі.
8. Що ви знаєте про країну Грінландію?
А) найбільший острів планети, розташований між Північним Льодовитим та Атлантичним океанами;
Б) вигадана країна, якій дав назву О.Грін;
В) вигадана країна, якій дав назву літературний критик К. Зелінський.
9. Чому твори Олександра Гріна у 20-х роках були під забороною?
А) «чужорідні» для радянських читачів, оспівували світ нездійсненних мрій;
Б) не користувалися попитом читачів;
В) автор критикував тоталітарний режим у СРСР.
10. Кому присвячена повість-феєрія «Пурпурові вітрила»?
А) матері; Б) дружині; В) подрузі дитинства.
11. Що таке феєрія?
А) мандри героя;
Б) використання чарівних елементів для розкриття сюжету і основної думки твору;
В) обов’язкова присутність у творі феї або чарівника.
12. З поданих обрати твори, написані у жанрі послання:
А) О. Пушкін «19 жовтня» (1825);
Б) К. Симонов «Чуєш…Ти чекай мене»;
В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май».
ІІІ РІВЕНЬ
13. Установіть відповідність:
1. О. С. Пушкін «19 жовтня»
2. Р. Бернс «Моя любов – рожевий квіт…»
3. Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»
4. К. Симонов «Чуєш… Ти чекай мене…» |
А. «Хай повірять мати й син, Що нема мене. Друзі втішаться отим «Було й промине»…»; Б. «Прийди і словом чарівливим зразу Сердечні струни наладнай ізнов; Згадаємо про бурні дні Кавказу, Про Шиллера, про славу, про любов».; В. «Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов, Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!»; Г. «Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…» «Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…». |
14. Продовжте твердження.
IV РІВЕНЬ
( 1 завдання на вибір)
Написати твір-роздум на тему:
1. «Чи актуальний вірш Костянтина Симонова в наш час?»
2. «Образ коханої у ліричних творах Р. Бернса та Г. Гейне».
3. Написати епілог про подальшу долю героїв повісті-феєрії О. Гріна «Пурпурові вітрила».
Урок контролю знань з теми «Дружба і кохання» ( 7 клас)
Тема: Контрольна робота ( різнорівневі завдання)
Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу з вивченої теми; виявити питання, які викликали труднощі й потребують корегування; розвивати логічне мислення, вміння встановлювати відповідності , навички зв'язного мовлення учнів; виховувати вимогливість до рівня власних знань.
І - II рівні – завдання 1-12 - 0,5 бала за кожне завдання.
Максимальна кількість балів - 6.
III рівень – завдання на встановлення відповідності - 1 бал за кожне завдання.
Максимальна кількість балів - 3.
Завдання IV рівня виконуються на вибір – 3 б за завдання.
Максимальна кількість балів - 3.
ВАРІАНТ ІІ
І - II РІВНІ
1. Події повісті «Пурпурові вітрила» відбуваються в:
А ) Зурбагані Б) Старому Криму В) Феодосії Г) Каперні
2. О. Пушкін здобув освіту в :
А) Царськосельському ліцеї Б) Санкт-Петербурзькому університеті
В) Московському університеті В) Олександрійському ліцеї
3. Укажи ім’я поета, який брав участь у Другій світовій війні:
А) Р. Бернс Б) К. Симонов В) О. Пушкін Г) Г. Гейне
4. Батька Ассоль у повісті «Пурпурові вітрила» звали:
А) Польдішок Б) Меннерс В) Лонгрен Г) Егль
5.Справжнє прізвище Олександра Гріна:
А. Гринченко
Б. Гринчук
В. Гриневський
6. Укажи жанр твору «Пурпурові вітрила»
А) повість-казка Б) повість-феєрія В) роман-феєрія Г) казкова поема
7. Хто напророкував Ассоль її майбутнє життя?
А. Батько
Б. Циганка-ворожка
В. Егль, збирач фольклору
Г. Сама Ассоль ворожила
8. 19 жовтня у поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року» - це:
А. День зустрічі випускників Ліцею в Царському селі
Б. День відкриття Ліцея в Царському селі
В. День випускного іспиту в Ліцеї
Г. День приїзду до Ліцею російського царя Олександра І
9. Диво здійснення мрії зображено у творі…
О. Грін «Пурпурові вітрила»
Р. Бернс «Моя любов…»
Г. Гейне «Коли настав чудовий май»
К. Симонов «Чекай мене…»
10. Яку назву мав корабель з пурпуровими вітрилами?
А. "Секрет" Б. "Пілігрим" В. "Щастя"
11. Назвіть одну із провідних тем поезії Роберта Бернса
А. війна
Б. щасливе дитинство
В. кохання
12. Яка національна приналежність поета Генріха Гейне?
А. Англія
Б. Німеччина
В. Шотландія
ІІІ РІВЕНЬ
13. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами (один варіант зайвий)
А) Зберіг ти , друже, в долі мандрівній 1) А. Міцкевич
А |
|
Б |
|
В |
|
Г |
|
Прекрасних років звичаї недавні…
Б) Тому коханню не зміліть, 2) Г. Гейне
Хоч висхнуть всі моря.
В) Коли настав чудовий май, 3) К. Симонов
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм 4) О. Пушкін
Прокинулось кохання
Г) І коли листів нема 5) Р. Бернс
Із далечини…
Інші вже не ждуть дарма –
Стомлені вони…
14. Продовжте твердження.
15. Схарактеризуйте образ Грея.
IV РІВЕНЬ
( 1 завдання на вибір)
Написати твір- роздум на тему:
1. «Чи актуальний вірш Костянтина Симонова в наш час?»
2. «Образ коханої у ліричних творах Р. Бернса та Г. Гейне».
3. Написати епілог про подальшу долю героїв повісті-феєрії О. Гріна «Пурпурові вітрила».