Тема уроку. Копіювання фрагментів малюнка
Мета уроку:
Навчальна: навчити учнів використовувати інструменти «Виділення» та «Виділення довільної області»; навчити виконувати операції з фрагментами зображень;
Розвивальна: стимулювати розвиток творчих здібностей; розвивати алгоритмічне мислення;
Виховна: виховувати наполегливість, свідоме ставлення до праці.
Обладнання:
Хід уроку
І. Організація початку уроку
Привітання, побажання гарного настрою.
Уже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо .
Роботу швидше починаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Подивіться, будь ласка, на слайд. Що ви там бачите? Кожне створене зображення гарне по-своєму, але вони мають спільний недолік – колеса різного розміру. Як зробити так, щоб вони були однакового розміру? Про це ми дізнаємося протягом уроку.
ІV.Оголошення теми і мети уроку
V. Вивчення нового матеріалу
Презентація до уроку, слайди 2-4.
План
1. Виділення фрагментів.
2. Операції з фрагментами.
1.Виділення фрагментів
Інструменти «Виділення області» або «Виділення довільної області» служать для роботи з виділеними областями малюнка. Виділену частину малюнка можна зафарбувати вибраним кольором, копіювати, змінити розміри, повернути тощо.
2.Операції з фрагментами
Копіювання та переміщення
Щоб скопіювати фрагмент тексту:
1. Виділи потрібний фрагмент.
2. Вибери кнопку
3. Установи курсор у тому місці тексту, куди потрібно скопіювати даний фрагмент.
4. Вибери кнопку
У цьому алгоритмі команду 2 ти можеш виконати, скориставшись сполученням клавіш а команду 4 – сполученням клавіш
Запам’ятай
Під час перетягування фрагмента зображення можна створити кілька копій. Для цього фрагмент слід перетягувати, утримуючи клавішу Shift.
Скопіювати зображення екрану монітора можна за допомогою
Клавіші Print Screen.
Змінення розмірів і нахилення
Щоб змінити розмір виділеного фрагмента, виконуємо команду Малюнок-Розтягнути/нахилити. З’явиться вікно, за допомогою якого можна змінювати розміри фрагмента по горизонталі та вертикалі, вказуючи їх у відсотках від початкового значення. Крім того, можна задати кут нахилу об’єкта до горизонтальної чи вертикальної осі.
VІ. Практична робота
Презентація до уроку, слайди 5-10.
Повторення правил безпечної роботи на комп’ютері
Перед початком практичної роботи ми завжди повторюємо правила техніки безпеки. Пригадаймо їх. По черзі називаємо правила ТБ.
Очікувана відповідь: Під час роботи з ПК:
Інструктаж
VІІ. Закріплення знань учнів
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
+ |
- |
+ |
+ |
- |
- |
VІІІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
Оцінка роботи учнів на уроці.
Вправа «Квітка настрою».
Намалюйте смайлик за зразком та створіть квітку настрою
«Я все зрозумів » -
«Мені дещо не зрозуміло» -
«Мені складно зрозуміти» -