11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок "Копіювання фрагментів малюнка"

Про матеріал
Урок з інформатики для 2 класу, на тему: "Копіювання фрагментів малюнка". Конспект написаний на основі нового Державного стандарту початкової школи.
Перегляд файлу

Тема уроку. Копіювання фрагментів малюнка

Мета уроку:

Навчальна: навчити учнів використовувати інструменти «Виділення» та «Виділення довільної області»;   навчити виконувати операції з фрагментами зображень;

Розвивальна: стимулювати розвиток творчих здібностей; розвивати алгоритмічне мислення;

Виховна: виховувати наполегливість, свідоме ставлення до праці.

Обладнання:

Хід уроку

І. Організація початку уроку

Привітання, побажання гарного настрою.

 

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Вправа «Відстрочена загадка».

Подивіться, будь ласка, на слайд. Що ви там бачите? Кожне створене зображення гарне по-своєму, але вони мають спільний недолік – колеса різного розміру. Як зробити так, щоб вони були однакового розміру? Про це ми дізнаємося протягом уроку.

 

ІV.Оголошення теми і мети уроку

 

V. Вивчення нового матеріалу

Презентація до уроку, слайди 2-4.

 

План

1. Виділення фрагментів.

2. Операції з фрагментами.

 

1.Виділення фрагментів

Інструменти «Виділення області» або «Виділення довільної області» служать для роботи з виділеними областями малюнка. Виділену частину малюнка можна зафар­бувати вибраним кольором, копіювати, змінити розміри, повернути тощо.

 

2.Операції з фрагментами

Копіювання та переміщення

Щоб скопіювати фрагмент тексту:

1. Виділи потрібний фрагмент.

2. Вибери кнопку КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ

3. Установи курсор у тому місці тексту, куди потрібно скопіювати даний фрагмент.

4. Вибери кнопку КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ

У цьому алгоритмі команду 2 ти можеш виконати, скориставшись сполученням клавіш КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ а команду 4 – сполученням клавіш

КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ

   Запам’ятай

 

Під час перетягування фрагмента зображення можна створити кілька копій. Для цього фрагмент слід перетягувати, утримуючи клавішу Shift.

        Скопіювати зображення екрану монітора можна за допомогою

         Клавіші Print Screen.

 

Змінення розмірів і нахилення

Щоб змінити розмір виділеного фрагмента,  виконуємо команду Малюнок-Розтягнути/нахилити. З’явиться вікно, за допомогою якого можна змінювати розміри фрагмента по горизонталі та вертикалі, вказуючи їх у відсотках від початкового значення. Крім того, можна задати кут нахилу об’єкта до горизонтальної чи вертикальної осі.

VІ. Практична робота

Презентація до уроку, слайди 5-10.

 

Повторення правил безпечної роботи на комп’ютері

Перед початком практичної роботи ми завжди повторюємо правила техніки безпеки. Пригадаймо їх. По черзі називаємо правила ТБ.

Очікувана відповідь: Під час роботи з ПК:

  • не вмикати комп’ютер без дозволу вчителя;
  • не торкатися проводів та кабелів;
  • не торкатися складових частин комп’ютера брудними руками;
  • стрибати та бігати по кабінету заборонено;
  • не можна вживати їжу;
  • не входити в кабінет у мокрому одязі;
  • не можна користуватися мобільними телефонами;
  • забороняється розпилювати парфуми, лак для волосся;
  • не можна жувати гумку.

Інструктаж

  1. Відкрити програму Paint
  2. Використовуючи різні інструменти створити потяга, який є на слайді
  3. Колеса, вікна та вагони потяга намалювати лиш один раз, далі – користуєтеся інструментом «копіювати», «вставити».

 

VІІ. Закріплення знань учнів

  • Самостійна робота.
  1. Paint – графічний редактор растрової графіки.
  2. Щоб створити декілька копій при переміщенні зображення, тримаємо натиснутою клавішу Ctrl.
  3. Для виділення малюнка використовуємо два інструменти.
  4. Копіювати малюнок можна декількома способами.
  5. Файли створені в Paint мають формат .jpeg.
  6. Меню «Правка» призначене для здійснення операцій над малюнком.

 

1

2

3

4

5

6

+

-

+

+

-

-

 

VІІІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

Оцінка роботи учнів на уроці.

Вправа «Квітка настрою».

Намалюйте смайлик за зразком та створіть квітку настрою

«Я все зрозумів » -

«Мені дещо не зрозуміло» -

«Мені складно зрозуміти» -

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку