Урок "Круговий сектор"

Про матеріал
Конспект уроку за темою "Круговий сектор" (математика 6 клас) за підручником Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Конспект уроку містить різні форми та методи роботи.
Перегляд файлу

Предмет

Математика

Урок

№ 69

70

Клас

6-А

6-Б

Дата проведення уроку

30.01.2019

30.01.2019

Тема уроку

Круговий сектор

Мета уроку

Формування предметних компетентностей:

  •     сформувати уявлення про повний кут, круговий сектор і вимі­рювання секторів частинами повного кута; відпрацювати навички розв'язування задач на застосування формул C = πD, S = πR2 та поняття кругового сектора

Формування ключових компетентностей:

  • сприяти розвитку графічної культури, творчих здібностей учнів, кмітливості;
  • сприяти самовихованню позитивного ставлення до навчально-пізнавальної діяльності, дисциплінованості;
  • сприяти самовихованню наполегливості у досягненні мети.

Тип уроку

Вивчення нового матеріалу

Форми та методи

колективна  та індивідуальна робота, практичний метод розв’язування завдань

Наочність та обладнання

Підручник, опорний конспект

Перебіг уроку

Етапи уроку

Методи та прийоми. На що звернути увагу

І

Організаційний

Перевірити готовність учнів до уроку та налаштувати їх на роботу

ІІ

Перевірка домашнього завдання

Перевірити наявність та якість виконання домашнього завдання та відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання завдань.

В індивідуальному порядку перевірити роботи учнів, які потребують додаткової педагогічної уваги.

ІІІ

Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні знайомимося з круговим сектором

ІV

Формулювання мети й завдан-ня уроку

Основна мета уроку   сформувати уявлення про повний кут, круговий сектор і вимі­рювання секторів частинами повного кута; відпрацювати навички розв'язування задач на застосування формул        C = πD, S = πR2 та поняття кругового сектора

V

Актуалізація опорних знань учнів

Усна презентація (групова робота) – «Коло», «Круг»

 

Бліц-опитування:

1. Накресли коло з центром у точці О. Познач точки А і В, що належать колу і точки С і М, що не належать колу.

2. За якими формулами можна обчислювати довжину кола та площу круга.

3. Який кут називається розгорнутим?

4. Чому дорівнює градусна міра розгорнутого кута?

6. Знайти градусну міру кута, який становить:

а) 1/4 розгорнутого кута;   (450)

б) 1/3 прямого кута;   (300)

в) 20 % розгорнутого кута;    ( 360)

г) 40 % прямого кута.      ( 360)

 

Виконуємо усно:

№ 679 № 682 

VІ

Вивчення нового матеріалу:

  •     теорія
  •     практика

Поняття кругового сектора

Круг з центром в т. О і радіусом ОА і ОВ ділиться на дві частини: один і два — кругові сектори.

  1. Як вимірюються кругові сектори?

а) Градусною мірою кута, що утворюють радіуси;

б) можна знаходити площу сектора.

  1. Чому дорівнює сума градусних мір всіх секторів даного круга?

На рисунку ОА і ОВ — радіуси, отже, маємо два сек­тори: перший і другий, але l = 180° і 2 = 180°, тому l + 2 = 360° повний кут.

Отже, запам'ятайте, повний кут — 360°.

Скільки градусів становить круговий сектор,

якщо він становить ; ; 5 % повного кута?

Відповідь: 1800, 900, 180

Отже,

  1.                Сектор — це фігура, яка є частиною круга, обмежена двома радіусами круга.
  2.                Сектор характеризується:

а) градусною мірою кута, що утворюють його радіуси; б) площею.

VІІ

Удосконалення знань та вмінь учнів

«Мозковий штурм»

Виконуємо усно: № 683, № 684

 

Виконуємо письмово:

№ 688 – колективна робота. Заповни пропуски у таблиці.

№ 691 – бліц-інтерв’ю.

№ 692 – робота в парах. Обговоріть план виконання завдань. Розпо-діліть, хто виконуватиме завдання 1, а хто завдання 2. Виконайте завдання і здійсніть взаємоперевірку.

№ 703 – 1) «коментоване письмо», 2) самостійна робота з самоперевіркою.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІІ

Робота з учнями, які мають почат-ковий рівень навчальних досягнень

Індивідуальні консультації

 

 

 

ІХ

Підсумки уроку

Бліцтест

На якому з рисунків заштрихована фігура не є круговим сектором?

а)

б)

в)

г)

X

Рефлексія

«Хвилинка хвальби»

Кожен учень повинен продовжити речення «Сьогодні я хочу похвалити себе за те, що…»

ХІ

Домашнє завдання

Вивчити: §16

Повторити: §6, §7

Виконати: № 693, № 704, № 209, № 251.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
3489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку