"Додавання чисел з різними знаками"

Про матеріал

бінарний урок математики та інформатики з використанням програми Скретч та тестового середовища W-Тест. даний матеріал міститть приклад виконання проектів Скретч

Перегляд файлу

Урок математики 6 клас Тема: Додавання і віднімання раціональних чисел. Робота в програмі Скретч.

Мета: навчальна: відпрацювати навички додавання і віднімання раціональних чисел, навички роботи з тестом; повторити навички роботи в програмі Скретч; розвивальна: розвивати активність, раціональність, гнучкість мислення, комунікативні вміння учнів; виховна: виховувати прагнення до створення нового, орієнтувати учнів на самовизначення і самоактуалізацію.

 Тип уроку: інтегрований

 Обладнання: комп’ютерний клас (програмне забезпечення: Скретч), картки з тестовим завданням, проектор, пам’ятки.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент.

cat1-a.gif Психологічний прийом «Посміхніться одне одному та побажайте успіху».

Сьогодні у нас на уроці в гостях кіт Скретч, який допоможе вам в обчислення деяких вправ, якщо ви допоможете йому

 ІІ.Актуалізація опорних знань.

 Перевірка домашнього завдання. Прийом «Доміно» Учні отримують картки зі словами «сам», «товариш», «учитель», та повинні відповісти на запитання своє, однокласника чи учителя відповідно.

 ІІІ. Відпрацювання знань умінь, навичок

 

Створити невеликий проект, у якому кіт додаватиме числа з різними знаками і обчислити в ньому завдання з підручника №1035. (4 бали)

Вступне слово вчителя: Наступне наше завдання теж цікаве. Наш котик Скретч охороняв акваріуми і так до охоронявся, що декілька рибок перескочили в інші акваріуми і перемішалися. Всього було три акваріуми з рибками одного виду в кожному.тепер в першому мінус 4, в третьому усі 10 на місці, а в другому стало в двічі менше, ніж було в третьому. Потрібно розсортувати рибок на місце. Створіть невеликий проект на основі проекту акваріум, де котик вирішить задачу куди і скільки рибок потрібно повернути. За це завдання ви отримаєте ще 5 балів Час роботи 20хв.

 

 ІV. Узагальнення знань та вмінь.  Виконання тестів - тестова програма W-Тест.

Молодці! Допомогли котику! Але доки ми шукали рибок прийшов час  відпочити. Для цього вам потрібно розв’язати № 1045 підручника і скласти слово-ключ до місцезнаходження файла на ваших комп’ютерах з веселою фізкультхвилинкою

1 -    - локальний диск D

 

      - локальний диск Е

Результат: - папка «6 клас»;   - папка «фізкультхвилинки»

Тепер переходимо до виконання тестів , ярлики до яких розміщені на ваших робочих столах

V.Підбиття підсумків. Оцінювання Рефлексія «Посмішка» Учні малюють та виставляють на екран монітора один із трьох смайликів: зелений – урок сподобався, червоний – урок не сподобався, жовтий – важко визначитись. Робота групи оцінюється за відповідністю намальованого портрета оригіналу. Оцінювання роботи кожного учня здійснюється шляхом взаємооцінювання. VІ.Домашнє завдання Повторити все про раціональні числа. Виконати вправи з підручника. Підготувати поект, у якому котик, або інший спрайт задаватиме питання на перевірку правил додавання та віднімання чисел з різними знаками

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку