Урок КРЗ Особові займенники 2 клас

Про матеріал
Учні вчитимуться розпізнавати займенники він, вона, воно, вони; формуватимуть вміння користуватись займенниками в усному й писемному мовленні
Перегляд файлу

Тема:Використання займенників він, вона, воно, вони при побудові речень  у власному мовленні.

Мета: вчити розпізнавати займенники він, вона, воно, вони;  формувати вміння користуватись займенниками  в усному й писемному мовленні ; розвивати увагу, фонематичний слух, вимову, образне мислення, комунікативні уміння ; зв’язне мовлення дітей; прищеплювати любов до рідної мови;виховувати самостійність, увагу, старанність і охайність на письмі.

 

Хід уроку:

І.Організаційний момент.

Закінчилася перерва,

Продзвенів чаклун-дзвінок.

А тепер усі швиденько

Налаштуймось на урок.

Всі гарненькі, чепурненькі,

Й до роботи беручкі.

Починаймо працювати,

Ви ж у мене молодці,

Мови рідної знавці.

ІІ. Оголошення теми і мети заняття

ІІІ. Робота над темою  заняття

1. Мовна розминка

Складова таблиця

Чистомовка

Ки – ки – ки – я люблю іграшки.

Ові – ові – ові – всі вони чудові.

Инки – инки – инки – я люблю машинки.

Ачик – ачик – ачик – і веселий м’ячик.

 

2. Перегляд мультика  «Тітонька сова. Дитячі фантазії»

Бесіда за мультиком

3. Опис   іграшок за малюнками

Гімнастика для очей 

4. Знайомство з займенниками ( без вживання терміну).

Щоб у своїй розповіді часто не повторювати назву предмета , її замінюють відповідними словами : він, вона, воно, вони.

 Гра «Вона , він»

5. А які у тебе є іграшки?

Розкажи про свою улюблену іграшку.

План

1. Як називається іграшка?

2. Якого вона кольору, розміру?

3. З якого матеріалу виготовлена?

4. Як нею можна гратися?

5. Чи можна гратися твоєю іграшкою разом з друзями?

Фізкультхвилинка

6.Підготовка руки для письма

1. Розписи ( равлик)

2. Пальчикова гімнастика

Пальчикова вправа «Солимо капусту»

Ми січемо капусту (2) – ( вдаряємо ребром долоні по столі)

Моркву натираємо (2) – ( імітація тертя моркви)

Солимо капусту (2) – (відповідні рухи пальцями)

В бочечку кладемо (2) – (перекладаємо пригорщами)

Сильно притискаємо (2) - ( притискаємо долоні до столу)

Обруч набиваємо (2) – ( стукаємо кулачками один об  другий)

Покотили бочку в льох - ( рухи руками від себе)

Ох, стомилися ми, ох! – ( крутимо головою, підтримуючи  її  руками)

7. Перегляд відео «Іграшки»

Назвати іграшку , записати її назву , замінити її займенником.

8. Опрацювання тексту «Лисичка»

9. Гра « Опиши котика» .Котик – він, у нього.

ІУ. Рефлексія.  Підсумок

 

 

 

Чистомовка

Ки – ки – ки – я люблю іграшки.

Ові – ові – ові – всі вони чудові.

Инки – инки – инки – я люблю машинки.

Ачик – ачик – ачик – і веселий м’ячик.

 

 

 

 

 

 

 

Ось котик Мурчик. Він маленький.

(Котик, він) _____ рудий.

У (котика, нього) ________ зелені очі.

(Котик, він) ________смугастий.

(Котик, він)_______ має білі лапки, довгі вуса, трикутні вушка.

Рисунки для срисовки котики: красивые и легкие

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку