Хорішківський ліцей імені М.В. Остроградського
Модифіковане календарне планування
з української мови
на ІІ семестр 2021 – 2022 навчального року
для дітей з порушеннями мовлення та інтелектуального розвитку
5 клас
Учитель: Дугенець Л.В.
№ уроку
|
Зміст уроку |
Кл-сть годин |
Дата проведення |
Примітка |
57 |
Написання слів з м’яким знаком |
1 |
|
|
58 |
Написання слів з апострофом. Списування речень з апострофом |
1 |
|
|
59 |
Вправляння у вимові слів з апострофом. Списування тексту. |
1 |
|
|
60 |
Написання слів з подвоєнням букв на позначення збігу однакових приголосних звуків. Вправляння у вимові. |
1 |
|
|
61 |
Вправляння у вимові. Списування тексту. |
1 |
|
|
62 |
Контрольна робота. Тестові завдання. |
1 |
|
|
63 |
Розвиток мовлення. Обговорення ілюстрацій |
1 |
|
|
64 |
Списування словосполучень і речень. Відмінність між словосполученням і реченням. |
1 |
|
|
65 |
Вправляння у вимові словосполучень. Списування тексту. |
1 |
|
|
66 |
Складання речень із поданих слів. |
1 |
|
|
67 |
Малюнковий диктант. Списування речень із одним головним членом |
1 |
|
|
68 |
Списування речень із знаком оклику та знаком питання. |
1 |
|
|
69 |
Написання речень з однорідними членами речення. Вправляння у вимові. |
1 |
|
|
70 |
Розвиток мовлення. Бесіда за ілютраціями. Написання слів на позначення зображень |
1 |
|
|
71 |
Розвиток мовлення. Вправляння у вимові слів. |
1 |
|
|
72 |
Розвиток мовлення. Складання пазлів та бесіда за їх змістом. |
1 |
|
|
73 74 |
Списування речень з другорядними членами речення. Виділення цих слів у тексті |
2 |
|
|
75 76 |
Написання речень з означенням. Компонування поданих слів у речення. |
2 |
|
|
77 78 |
Написання речень з обставиною. Компонування поданих слів у речення. |
2 |
|
|
79 |
Списування тексту. Вправляння у вимові. |
1 |
|
|
80 |
Контрольна робота. Диктант «Так чи ні» |
1 |
|
|
81 |
Написання речень з однорідними членами з сполучниками та без сполучників. |
1 |
|
|
82 |
Написання речень з однорідними членами. Малюнковий диктант. |
1 |
|
|
83 |
Списування речень з узагальнювальним словом та однорідними членами речення. |
1 |
|
|
84 85 |
Написання речень з двокрапкою та тире у реченнях з узагальнювальним словом та однорідними членами речення. |
2 |
|
|
86 |
Розвиток мовлення. Аудіювання тексту: відповіді на запитання до прослуханого тексту: «Так чи ні» |
1 |
|
|
87 88 |
Розвиток мовлення. Відтворення у ілюстраціях прослуханого тексту. |
2 |
|
|
89 |
Написання речень зі звертаннями. Вправляння у вимові. |
1 |
|
|
90 91 |
Малюнковий диктант. Списування речень зі звертаннями. Аудіювання тесту зі звертаннями. |
2 |
|
|
92 |
Розвиток мовлення. Складання речень із запропонованих слів. |
1 |
|
|
93 |
Написання речень з вставними словами. |
1 |
|
|
94 95 |
Списування тексту із вставними словами. |
1 |
|
|
96 |
Розвиток мовлення. Аудіювання тесту. Відтворення почутого за допомогою ілюстрацій до тексту. |
1 |
|
|
97 |
РОзвиток мовлення. Аудіювання тесту про листування. |
1 |
|
|
98 |
Розвиток мовлення. Виготовлення та оформлення конверту. |
1 |
|
|
99 |
Списування складних речень з сполучниковим та безсполучниковим зв’язком. |
1 |
|
|
100 101 |
Списування складних речень з сполучниковим зв’язком Малюнковий диктант. |
1 |
|
|
102 |
Списування тесту. |
1 |
|
|
103 |
Контрольна робота. Відповіді на запитання «Так чи ні» |
1 |
|
|
104 |
Списування речень з прямою мовою |
1 |
|
|
105 |
Компонування речень з прямою мовою із запропонованих слів. |
1 |
|
|
106 |
Списування тексту з прямою мовою. |
1 |
|
|
107 |
Розвиток мовлення. Вправляння у вимові. Аудіювання тексту. |
1 |
|
|
108 |
Списування діалогів. |
1 |
|
|
109 |
Списування діалогів. |
1 |
|
|
110 |
Розвиток мовлення. Вправляння у вимові. Діалог. |
1 |
|
|
111 |
Малюнковий диктант |
1 |
|
|
112 |
Контрольна робота. Тестові завдання. |
1 |
|
|
113 |
Списування слів, речень, тексту. |
1 |
|
|
114 |
Поділ слів на склади. Читання написаного. |
1 |
|
|
115 |
Складання речень із запропонованих слів |
1 |
|
|
116 |
Контрольний малюнковий диктант. |
1 |
|
|
117 |
Списування тесту . |
1 |
|
|
118 |
Складання тексту із запропонованих слів |
1 |
|
|
119 |
Вправляння у вимові слів. Написання складів під диктовку. |
1 |
|
|
120 |
Контрольна робота. Тестові завдання. |
1 |
|
|
121 |
Підсумково – узагальнюючий урок. |
1 |
|
|
122 |
Підсумково – узагальнюючий урок. |
1 |
|
|