Урок "Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності. Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною"

Про матеріал

Тема. Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності. Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною

Мета: спираючись на уявлення учнів про зміст понять «властивість» і «ознака», домогтися розуміння учнями змісту теорем.

Сформувати вміння:

  • використовувати названі поняття, а також раніше вивчений матеріал про кути для аргументації своїх дій під час знаходження кутів, що утворились при перетині двох паралельних прямих січною.
  • застосовувати зміст теореми до розв'язування задач

Розвивати логічне мислення . Стимулювати пізнавальний інтерес і інтерес до предмету. Стимулювати мовну активність.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність і обладнання: Мультимедійна система, презентація до уроку, креслярські інструменти , малюнки оптичних ілюзій , картки з завданнями

Перегляд файлу

Тема. Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності.   Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною

Мета: спираючись на уявлення учнів про зміст понять «властивість» і «ознака», домогтися розуміння учнями змісту теорем.

Сформувати вміння:

  • використовувати названі поняття, а також раніше вивчений матеріал про кути для аргументації своїх дій під час знаходження кутів, що утворились при перетині двох паралельних прямих січною.
  • застосовувати зміст теореми до розв’язування задач

Розвивати логічне мислення .  Стимулювати пізнавальний інтерес і інтерес до предмету. Стимулювати мовну активність. 

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність і обладнання: Мультимедійна система, презентація до уроку, креслярські інструменти , малюнки оптичних ілюзій , картки з завданнями

ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент.

Слова вчителя. На попередніх уроках ми  вивчали про види кутів, що утворюються в результаті перетину двох прямих січною, ознаки паралельності прямих, та властивість кутів при перетині паралельних прямих січною. На наступному уроці ви будете писати контрольну роботу із цієї теми.

А сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчене, та розв’яжемо задачі

Давайте перевіримо як ви підготовились уроку.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Завдання 1(перший учень працює біля дошки). 1. Дати означення паралельних прямих. 2. Сформулювати ознаки паралельності прямих, заповнивши пропуски  в записах на дошці.

Завдання 2 (другий учень працює біля дошки). 1. Дати означення січної. 2. Сформулювати властивість кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, заповнивши пропуски  в записах.

Завдання 3 (третій учень працює біля дошки).  Розв’язати задачу , заготовлену на дошці

Робота з класом :  Назвати кути зображені на малюнку (презентація)

( Звернути увагу учнів на поняття « ознака» , «властивість», «обернена теорема» , використовуючи презентацію)

 

 

 

 

ІІІ. Мотивація вивчення . Я вам зараз доведу, що завжди не можна довіряти тому, що бачиш, потрібно завжди  аргументувати те чи  інше твердження.

Ось погляньте на ці малюнки (презентація). Чи паралельні прямі на цих малюнках? Як ви думаєте? Це оптичні ілюзії. Бо прямі  на цих малюнках паралельні. Не вірите, перевіримо?!  (Два учні отримують  два малюнки  і використовуючи ознаку , пробують довести практично , що прямі паралельні).

 Робота з класом. Знайти відповідність ( презентація)

 

 

 

 

 ІV. Розв’язування   задач.

 Задачі в малюнках ( презентація)

Задача № 1(усно)

 

 

 

 

 

 

 

Задача № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача№4

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача№5 (усно)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача №6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку.

Питання до класу.

  • Сформулювати ознаку паралельності,
  •  Сформулювати теорему про властивість кутів, утворених врезультаті перетину двох паралельних прямих січною
  • Коли ми використовуємо в задачах ознаку?
  • Коли використовуємо властивість?

Оцінити роботу учнів на уроці.

VІ.  Домашнє завдання . Повторити параграф 6,7, 8, 9.

Виконати тестове завдання №2 , розв’язати № 20 сторінка 71 .

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Євдокимова Тамара Василівна
    Дякую колего за гарний урок!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
12018
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку