Урок "Квадратні рівняння ( з елементами проектної діяльності)"

Про матеріал
Конспект дистанційного уроку корекції основних компетентностей (узагальнення і систематизації з елементами проектної діяльності) з алгебри для 8 класу з теми "Квадратні рівняння".
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

Тема шкільного курсу : Алгебра

П.І.Б. учителя: Калітка Ріта Дмитріївна

Клас: 8

Тема уроку: Квадратні рівняння ( з елементами проектної діяльності)

Мета уроку:

навчальна: узагальнити і систематизувати знання учнів про  загальний  вид  квадратного рівняння, неповного, зведеного квадратного рівняння, формули дискримінанту і коренів , теорему Вієта; вміння застосовувати їх для розв’язування завдань з теми;

розвивальна: логічне мислення,  математичну мову,  уміння використовувати математичні терміни, елементи самостійності , самоорганізації, вміння висловлювати власну думку в усній і письмовій формі, вміння систематизувати, робити висновки; вміння аналізувати проблемні ситуації, презентувати рішення проблем;

виховна: інтерес до математики та інших предметів, культуру математичних записів, вміння планувати власну та групову роботу;

Тип уроку: урок корекції основних компетентностей (узагальнення і систематизації з елементами проектної діяльності)

Тип проекту: дослідницький, короткотривалий

Вид уроку: дистанційний

Обладнання: платформа  ZOOM, Google-презентація, Google-форма, інтерактивна дошка Padlet, освітній проект “На урок”, застосунок LearningApps.org, редактор WordCloud.pro, математичний застосунок GeoGebra, YouTube, месенджер Viber.

Міжпредметний зв’язок: українська мова, інформатика

Компетентності:

математична, мовленнєва, інформаційно-комунікаційна, здоров’язберігаюча.

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Квадратне рівняння

знає означення, формулу, елементи

записує формулу, впізнає його серед інших рівнянь

Формула коренів квадратного рівняння

записує  формулу

застосовує формулу для розв’язування рівнянь

корінь рівняння

формулює  означення

формулює його

зведене квадратне рівняння

знає формулу, означення

формулює означення, записує формулу, впізнає серед інших рівнянь

 неповне квадратне рівняння

знає формули, кількість коренів

записує формули, впізнає, наводить способи розв’язування

теорема Вієта і обернена теорема

формулює, відтворює

застосовує для розв’язування завдань

План урока :     1 етап. Організаційний. 1 хв

2 етап. “Допуск”.Мотивація. Тема, мета. 4 хв

3 етап. “Розминка”. Актуалізація. 6 хв

4 етап. “Практичний тренінг”.Розв’язування вправ  12 хв

5 етап. Фізкультхвилинка  2 хв

6 етап. “Дослідницька лабораторія”. Міні-проект. 7 хв

7 етап. Підсумковий. Рефлексія. Оцінювання  5 хв

8 етап. Домашнє завдання  3 хв

Хід уроку

 

з/п

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД

Діяльність

учителя

Діяльність

учня

 

1

Організаційний момент. Привітання

1 хв

Пояснення форми роботи на уроці

 

 

фронтальна

Відправити в учнівську групу месенджера  Viber  інструкцію  з посиланнями до кожного етапу і вправи уроку

Переглянути повідомлення

2

 “Допуск”.

Мотивація навчальної діяльності.

Тема,мета уроку.

 

4 хв

 Визначити тему і мету уроку

 На 1 слайді Google-презентації представлена Хмара слів.

 Потрібно вибрати слова, пов’язані з темою розділу, що вивчається. Кількість слів дорівнює кількості балів.

 Інтерактивна вправа “Хмара слів”

 

 Індивідуальна

Пояснює зміст завдання. Надає інструкції щодо виконання завдання. Після  виконання вправи на 1 слайді на значку “стрілочка” відкриває посилання на дошку  Padlet, обговорює з учнями результат і учні роблять висновок: яка тема уроку(слайд 2), мета уроку.

Переглядають картинку вправи, вибирають і записують слова, переходять за посиланням https://padlet.com/ritakalitka5/Bookmarks в інтерактивну дошку Padlet, додають свої записи.

Під час обговорення учні формулюють індивідуальну мету роботи на уроці

3

 “Розминка”

Актуалізація знань, умінь учнів

6 хв

 Згадати вид квадратного рівняння, неповне, зведене; елементи , формули дискримінанта і коренів

 Виконати тест в освітньому проекті “На урок”

 самостійна робота

індивідуальна

 Пояснює зміст завдання.

 Після виконання завдання відкриває слайд 3 , на якому представлені рівняння і формули.

 Учні переходять за посиланням і кодом https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1889308 , виконують тест

4

 “Практичний тренінг”.

Розв’язування вправ. Застосування набутих знань.

 

12 хв

Застосувати  згадані формули коренів квадратного рівняння. Під керівництвом вчителя проаналізувати результат і дійти висновку про зв’язок між сумою коефіцієнтів та значенням коренів.

 Виконати тест в Google-формах.

Розв'язати рівняння

1. х^2+x-2=0

2.х^2+2x-3=0

3.х^2-3x+2=0

4.5х^2-8x+3=0

5.х^2-x-2=0

6. х^2-2x-3=0

7.х^2+3x+2=0

8.5х^2+8x+3=0

 самостійна робота(тест)

 індивідуальна, фронтальна

 Пояснює зміст завдання.

Переходить до слайду 4 презентації , разом з учнями роблять висновок :

якщо а+в+с=0, то х=1, х2=с/а

якщо а-в+с=0, то х1=-1, х2=-с/а.

Після виконання відкриває таблицю з результатами роботи. Аналізує.

 Учні переходять за посиланням і виконують тест .

5

 Фізкультхвилинка

2

хв

 Формувати у учнів дбайливе ставлення до свого здоров’я

 Перегляд відео в  YouTube

 

індтвідуальна

Пояснює учням значення дбайливе ставлення до свого здоров’я.

На слайді 5 натискаючи “стрілочку” , відкриває відеоролик в YouTube.

 Учні на екрані спостерігають за рухами об’єктів

6

 “Дослідницька лабораторія”

 7 хв

 Дослідницький короткочасний проект.

Розв’язати рівняння графічно, знайти кількість коренів рівняння.

 В математичному застосунку GeoGebra розв’язати графічно рівняння (по рівням) і визначити кількість коренів (слайд 6):

Середній рівень :

х2  -4х+3 = 1(2 кореня)

Достатній рівень:                  | х2 - 4х+3|= 1(3 кореня)

 Високий рівень:

х2  - 4|х| +3 = 1( 4 кореня)

 

 

 Міні -проект

індивідуальн,

групова 

 Пояснює учням зміст завдання: 1.розбити рівняння на 2 функції -права і ліва частини, 2.побудувати графіки в застосунку кожної функції 3.знайти кількість спільних точок 4.зробити скріншот картинки

5. перейти за посиланням на дошку Padlet  і в повідомлення прикріпити фото.

Після виконання завдання відкриває за посиланням “стрілочка” дошку з результатами проекту, обговорює результат з учнями.

1.Відкривають застосунок  GeoGebra

2. Будують графіки

3.Визначають кількість коренів

4. Скріншот роботи закріпляють на дошці “Дослідницька лабораторія” в Padlet

7

 Підсумок

5

хв

 Рефлексія.

Висновки щодо досягнення мети уроку.

Пояснення щодо оцінювання роботи учнів  за урок.

 

 

  Скласти вірш Сенкан про рівняння, в 4-му рядку висловити свою думку про досягнення мети, що поставили на початку уроку.

 

 Вправа   “Сенкан”

 інд, групова

Слайд 7. 1.Нагадує учням значення слова “Сенкан”

2. Знайомить  із зразком  вірша про математики.

 

Після виконання вправи відкриває  за посиланням результат роботи. Аналізує разом з учнями. роблять висновки щодо досягнення мети уроку.

 

 

Заходять за посиланням на дошку “Сенкан” в Padlet, додають запис з  віршом у формі сенкан про рівняння (в 4-му рядку висловлюютьсвоє ставлення до рівняння)

8

Домашнє завдання

3 хв

 Диференційоване домашнє завдання+ творче завдання+ вправа з теорії в застосунку LearningApps.org

 Слайд 8

  1. Повт. пар.3 п.18-20,

вправа LearningApps.org

  1. С.р. №№ 1-8,

Д.р. №№ 1-10,

В.р. №№ 1-12.

  1. Творче завдання:

графічно в GeoGebra визначити кількість коренів рівнянь:

  1.             2  - 4|х| +3 |= 1,

2)      2  - 4|х| +3 |= 3,

3)      2  - 4|х| +3 |= 0.

Скріншоти робіт переслати у “Дослідницьку лабораторію”.

 

 вправа “Незакінчене речення”

інд

 Пояснити інструкцію виконання вправи  в застосунку.

 Учні заходять в застосунок за посиланням LearningApps.org

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
20 жовтня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку