Урок Англійська народна казка . "Сорочаче гніздо".

Про матеріал
Мета: Ознайомити з англійською народною казкою «Сорочаче гніздо. Вчити стежити за логікою описування подій, орієнтуватися у структурі тексту. Вдосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Розвивати зв’язне мовлення, уміння визначати головну думку та пояснювати її. Виховувати наполегливість у здобутті знань, бережливе ставленя до птахів.
Перегляд файлу

                                 Англійська народна казка

                                      «Сорочаче гніздо» 

Мета: Ознайомити з англійською народною казкою «Сорочаче гніздо. Вчити стежити за логікою описування подій, орієнтуватися  у структурі тексту. Вдосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Розвивати звязне мовлення, уміння визначати головну думку та пояснювати її. Виховувати наполегливість у здобутті знань, бережливе ставлення до птахів.

Обладнання: презентація до уроку, малюнки птахів.

 

                                                                        Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.Привітання.

  Треба разом привітатись:

 «Добрий день!»

   Дружно,голосно сказати:

 «Добрий день!»

  Вліво ,вправо поверніться, посміхніться

 «Добрий день!»

  У долоні плескайте

 «Добрий день!»

  Дружно всі не відставайте:

 «Добрий день!»

2.Вправа «Оберіг» (емоційне налаштування на урок)

    Кожна людина в дорогу з собою бере оберіг. Сьогодні я хочу вам дати невеличкі торбинки. Завязана торбинка хай додасть вам віру в себе,здоровя, продуктивної праці на уроці. А в порожню торбинку я бажаю наповнити вам своїми знаннями, які обовязково вам згодяться в житті.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

    Відомий український педагог  В.Сухомлинський казав:»Читання – це         віконце ,через яке діти дивляться і пізнають світ і самих себе.                                              

   1.Вправа «Очікування» (інтерактивна вправа «Мікрофон»)

   * Що ви очікуєте від уроку? (задоволення від праці, цікавих завдань, добрим, творчим, цікавим, пізнавальним)

* А якими ви будете на уроці? (уважними, розумними, активними,   працьовитими, дисциплінованими)

2.Девіз уроку

    Діти, сьогоднішній урок пройде під таким девізом: «Щоб багато знати, треба любити читати».

ІІІ. Мовна розминка.

А розпочнемо свою роботу з готовності всіх наших органів до читання.

  1. Готуємо очі та увагу до читання. «Упіймай літеру».

Перед кожним із вас лежить жовтогаряча картка з буквами. Знайдіть і обведіть у таблиці букву «А», а букву «С» підкресліть і порахуйте скільки цих букв у таблиці. Позмагайтеся з товаришем, хто швидше зробить це завдання.

2.Готуємо до читання свої язички.

Де ж наш пустун-язичок?

Заховався за біленький тиночок.

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

Поплямкали губками.

Поклацали зубками (щоб міцніші були).

Усміхнемося.

 Зробимо «дудочку» губками.

 Здуємо кульбабку.

Язичок побігав по ротику,

Дістав  піднебення,

Пострибав з щічки на щічку.

3.Тепер готуємо до читання свій розум. Робота в парах.

Візьміть фіолетові картки, прочитайте самостійно склади і складіть із них слова.

Со         гор        ва

го          ли          бець

ни         ро          ка                           Як одним словом можна назвати ці слова?

си          ця          вей

со           ло          ця

4. А зараз ми з вами відпрацюємо свою інтонацію.

Прочитайте скоромовку (повільно, швидко, запитально, із здивуванням)

*Хитру сороку спіймати морока, а на сорок сорок сорок морок.

IV. Перевірка домашнього завдання.

V.  Актуалізація знань.

*А що будемо робити?

  А що будемо читати?

Ви зможете усі сказати, якщо спробуєте ребус відгадати.

1.Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

* Що таке казка?

* Які бувають казки?(літературні, народні)

* Якими словами зазвичай починаються казки?

* Чого вчать нас казки?

* Який розділ ми зараз вивчаємо? (Казки народів Європи)

VI. Вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми і мети уроку.

Казки навчають нас  любити добро і засуджувати зло, вони веселять і засмучують нас, вони виховують нас. У різних народів - різні казки, хоча в багатьох зустрічаються одні й ті ж казкові герої. Сьогодні ми ознайомимося з казкою, яку склав англійський народ.

  1. Довідкове бюро. Розповідь про Англію.

(Країна в Європі, частина Великої Британії, розташована на острові. Головне місто Англії – Лондон)

Саме жителі цієї країни склали казку, яку ми будемо читати. А називається вона «Сорочаче гніздо».

  1. Передбачення.

*Як ви думаєте, про що піде мова в цій казці?

А щоб дізнатися хто буде головним героєм казки ви зможете. Якщо розгадаєте ребус.

ДО ЧИСЛА ДОБАВИВ «А»

ЩО ЗА ПТИЦЯ БІЛОБОКА?
НАЗИВАЄТЬСЯ… (Сорока)

  • А чи знаєте з ким порівнюють людину яка багато балакає?
  1. Гра «Розсипанка».

ЛАБАКАЛА          ГОРИВОЛА

ЛЕЛАТАПЕ           РОТОЛАЧИ

*Що можна сказати про ці слова?(Близькі за значенням)

 Доберіть ще близькі за значенням слова (балакала, примовляла, казала, щебетала)

*Які синоніми можна підібрати, щоб описати «характер» сороки?

      4. «Асоціативний кущ»

             Сорока( плетуха, скрекотуха, балакуха)

           *А який з фразеологічних зворотів характеризує сороку?

         *Задирати носа.

         *Крутитися як муха в окропі.

         *Чесати язик.

       Фізкультхвилинка

VI. Опрацювання казки.

 1.Слухання казки, яку читає вчитель.

       *Що сорока робила майстерно?

       *Про що її попросили усі птахи?

  2.Словникова робота. Тлумачення незрозумілих слів.

  3.Повторне читання казки вголос «ланцюжком».

       * Які птахи згадані у казці?

        * Чи навчився хтось з них робити гніздо так майстерно, як сорока?

4. Релаксаційна пауза. (слухання запису пташиних голосів)

5. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.

     *Коли відбувалися події, описані у казці? Прочитайте , як про це сказано у  творі.

     *Хто з птахів відлетів першим?

     *Прочитайте, яке гніздо у дрозда.

     *Що сказала сова? Прочитайте.

     *Хто не витерпів і полетів після сови?  Прочитайте , яке гніздо у горобця.

    *Хто не дослухав розповіді сороки після горобця? Прочитайте опис гнізда шпака.

    *Хто залишився останнім учнем сороки? Чи уважно вона слухала розповідь сороки.

     *Прочитайте, як у казці сказано про горлицю.

     *Що заприсяглася сорока?

    *Закінчіть речення, вибравши правильний варіант.

Птахи не навчились робити гнізда, як сорока, бо…

а) їм не вистачило прутиків;

б) сорока їх погано вчила;

в) їм не вистачило терпіння дослухати науку до кінця.

6.Читання казки в особах.

7.Повідомлення учнів про птахів.

8.Визначення основної думки казки.

  *  Чого вчить нас казка? Що засуджує?

  * Від чого хотів застерегти людей англійський народ, розповівши цю історію?

  * Продовжіть речення: Бути терплячим – означає…

9.Творча робота. Складання сенкану про сороку.

VII. Підсумок уроку.

  • Прочитайте прислівя. Яке з них виражає основну думку казки?
  • Пригадайте, яка казка, яку ви читали раніше, подібна до цієї за змістом? Хто її автор? (Українська народна казка «Дрізд і голуб»). Чим вони схожі?
  • Чи сподобався вам урок?
  • Чи справдилися ваші очікування?
  • Що треба робити , щоб не бути схожими на героїв нашої казки?
  • Покажіть, який настрій у вас на кінець уроку.

                       То ж давайте дружно жити,

                        Щоб радісно було.

                        І кожного любити,

                        Усім нести тепло.

                        Нехай нам сонце світить,

                        Любов в серцях горить.

                         Тож будем в мирі жити

                          І з працею дружить.

 

          

 

docx
Додано
14 лютого 2020
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку