Урок-квест "Аліса в Країні Див" Л.Керрол

Про матеріал
Урок-гра за участю двох команд, яка передбачає повторення вивченого матеріалу за повістю-казкою Л. Керрола "Аліса в Країні Див".
Перегляд файлу

УРОК-КВЕСТ

Л.Керрол  «Аліса в Країні Див»

Мета уроку:

-  узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми,

- формувати вміння давати правильну та лаконічну відповідь на запитання,

- визначати головну думку твору,

- розвивати образне   та асоціативне мислення, командний дух 

Обладнання: маршрутні та залікові листи, ручки, клей.

Місце проведення: приміщення школи.

Час проведення: 45 хвилин.

Хід уроку

Вступне слово учителя

Доброго дня, шановні квестери! Ми розпочинаємо захопливу подорож Країною Див …

(учитель оголошує мету,правила квесту, знайомить присутніх із командами, їх капітанами,роздає маршрутні та залікові листи…)

Гарної подорожі та відмінних результатів!

                                   Правила проведення квесту

1. Всі учасники квесту діляться на команди, обирається капітан.

2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист і проходить зупинки згідно свого маршруту, не «перестрибуючи» через станції.

3. Квестери повинні дотримуватись правил гри.

4. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі зупинки , виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.

5. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!

6. Координатори на кожній зупинці, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі (час виконання завдання або кількість набраних балів).

7. Квест – це командна гра, тому думка кожного учасника враховується, навіть, якщо це тільки «рух у невідоме».

8. Забороняється користуватися мобільними телефонами під час гри.

9.  За кожне виконане завдання команди отримують певну кількість балів, у залежності від складності та «ціни» запитання та підказку до фінального завдання, а координатор фіксуватиме командний

 залік .

10. Після проходження всіх зупинок  команда повинна здати маршрутний лист координаторам гри.

11. Перша команда, яка виконала всі завдання, вважається переможцем квесту.

12. Бажано організаторам придбати шоколадні прози для заохочення всіх команд та нагородження переможців.

Маршрутний лист (зупинки)

     1.Вірю – не вірю.   

     2.Пазл.                                                                              3.Вікторина.

     4.Загублена річ.

     5.Не скажу , а покажу. 

     6.Маршрут подорожі.  

     7.Хто сказав? 

     8.Шифрувальник. 

     9.Хто я? 

     10.Ребус.

11.Фініш.

(Місце проведення завдання можна зашифрувати, відповідно підібравши загадку)

 

 

Заліковий лист команди - квестера

 

Заліковий лист команди____________ класу

 

Назва команди ___________________________________

 

Капітан __________________________________________

 

Зупинка

Кількість балів

Час

Примітки

 

 

1.Маршрут подорожі

 

 

 

 

 

2.Хто сказав?

 

 

 

 

 

3.Шифрувальник

 

4.Хто там?

 

 

 

 

 

 

5.Ребус

 

 

 

 

 

 

6.Вірю – не вірю

 

 

 

 

 

 

7.Пазл

 

 

 

 

 

 

8.Вікторина

 

 

 

 

 

 

9.Загублена річ

 

 

 

 

 

   10.Не скажу , а       покажу

 

 

 

 

 

11.Фініш

 

 

 

 

 

Підсумок уроку- квесту

Учитель оголошує переможців гри, оцінює роботу обидвох команд, дякує за старання та пригощає усіх цукерками

Домашнє завдання

Скласти сенкан із словами Аліса та Країна Див.

 

Додаток 1.

                      Вірю   - не вірю

(правильна відповідь оцінюється 1 балом, враховується і час виконання)

  1. Разом  із сестрою Аліса відпочивала на березі річки.    +                                      
  2. Аліса з розгону пірнула за Лисом в лисячу нору.            -                                          
  3. Випивши рідину з пляшечки з написом «Випий мене», Аліса відразу виросла.                                                                                                                     -                                                       
  4. Немовля Герцогині перетворилося на порося.                +                                           
  5. Королева з підданими грала у волейбол.                           -                                                         
  6. Чеширський кіт показав Алісі дорогу до Божевільного Капелюшника і Шаленого Зайця.                                       +                                                                                        
  7. В повітрі залишались тільки вуса Чеширського кота.       -                                        
  8. Капелюшник, Сонько та Березневий Заєць постійно грали у крокет.  -                                                                    
  9. Королева хотіла завжди усіх покарати.                            +                                           
  10. Пригоди Аліси трапились у її сні.                             +   

                                              

Додаток 2.

Пазл

( за 2 хв учні складають пазли та дають їм назву,складений пазл- 3б, назва -2б.)

Image result for аліса в країні див

 

Related image

 

 

Додаток3.

Вікторина

Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

(запитання ставляться по черзі усім членам команди протягом 3 хв)

1.Псевдонім Льюїс Керролл належить письменнику:

А) Елеонор Портер; Б) Марку Твену; В) Чарльзу Доджсону.

2.Твір «Аліса в країні Див» за жанром є:

А) казкою; Б) повістю-казкою; В) оповіданням.

3. В книжці про Алісу Керролл відтворив часи, коли Англією правила королева:

А) Вікторія; Б) Єлизавета; В) Анна.

4.Аліса потрапила в країну Див через:

А) кролячу нору; Б) чарівні дверцята; В) отвір у стіні;

5. Алісу дуже здивував Білий Кролик тим, що:

А) вмів розмовляти; Б) мав годинника; В) мав капелюха.

     6. За ким погналась Аліса?

      А) За білим кроликом  Б) За червоним конем В) За синім крокодилом

7. Маленькі дверцята вели в:

А) іншу кімнату; Б) сад з фонтаном; В) кімнату Білого Кролика.

8. Щоб зменшитись, Алісі потрібно було:

А) з’їсти тістечко; Б) проковтнути пігулку; В) випити з пляшечки.

9. Звідки в підземному тунелі взялось озеро, в яке впала Аліса:

А) почався потоп; Б) пішов сильний дощ; В) зі сліз Аліси.

10. Герцогиня отримала запрошення від Королеви на:

А) чаювання; Б) крокет; В) бал.

11. Кіт Герцогині був із графства:

А) Чешир; Б) Честерфілд; В) Манчестер.

12. Кіт повідомив Алісі, що в Капелюшника і Шаленого Зайця:

А) не всі вдома; Б) нікого немає вдома; В) всі є вдома.

13. Продовження фрази Аліси: «Котів без усмішки я зустрічала, але…

А) «котів без хвоста я не бачила»; Б) «усмішку без кота»; В) «вуса без кота»

14. Що робили друзі за чаюванням, коли комусь була потрібна чиста чашка?

А) Пересувались на одне місце;Б) брали чисту чашку зі столу;В) мили свою чашку.

15. Хто розповідав казку про трьох сестер?

А) Капелюшник;Б) Шалений Заєць;В) Сонько.

16. Куди потрапила Аліса після того, як полишила чаювання?

А) У королівський палац;Б) до чарівного саду із квітниками;В) на лісову галявину .

17. Кролик дістав з кишені

А) червонобоке яблуко; Б) білу хусточку; В) годинника.

18. Випивши рідину з пляшечки, Аліса сягала

А) 10 м; б) 10 см; в) 10 дюймів.

19. Аліса нудьгувала, сидячи без діла

     А) у човні; б) на березі; в) на дереві

    20. Які троянди наказала посадити Королева?

     А) Червоні Б) Білі В) Жовті

21. Герцогиня кинула Алісі в руки …

А) сковорідку Б) Кота В) немовля

22. Чим було змащено годинник  Капелюшника?

А) Сметаною Б) Варенням В) Вершковим маслом

23. Хто виконує роль молотка під час гри в крокет?

А) Грифон Б) Риба В) Фламінго

24.На великому грибі сиділа Гусінь

А)блакитна, Б)зелена, В)чорна

25.за вкрадені пиріжки судили

А)кота, Б)валета, В) Алісу

Додаток 4.

Загублена річ

(за 1 хв назвати власника речі, правильна відповідь – 1 б.)

Related image          Image result for годинник на ланцюжку     Image result for усмішка       Image result for серцеImage result for люлька курильна   Image result for кішка

 

Додаток 5.

Не скажу, а покажу

(Учень за допомогою пантоміми протягом 1 хв показує запропонованих персонажів твору, правильна відповідь -2 б.)

Аліса, Черепаха, Їжак, Чеширський Кіт, Сонько, Білий кролик, Фламінго, Грифон

Додаток 6.

Маршрут подорожі

(Запиши в правильній послідовності події казки «Аліса в Країні Див», час виконання 2 хв)

питальний1. Свідчить Аліса

2. Що порадила Гусінь.

3. У кролячій норі.

4.Зустріч із Чеширським Котом.

5.Озеро сліз.

6. Божевільне чаювання.

7.Розповідь Черепахи.

8. Королевин крокет.

9. Хто вкрав пиріжки.

10. Політичні гонки.

(3, 5, 10, 2, 4, 6, 8, 7, 9, 1)

Додаток 7.

Хто сказав?

(за цитатою впізнайте героя,правильна відповідь – 2 бали,час виконання 2 хв)

1.-  У нас завжди година вечірнього чаю, ми не маємо часу навіть помити посуду.

2. «Відтяти йому голову!»

3. - Мені приснився такий дивний сон!

     4. - Були собі три сестрички, і звали їх Ельзі, Лейсі та Тіллі. А жили вони на    дні колодязя...

5. - Не люблю кішок!  — А ти б на моєму місці любила кішок?

       6.«Ой лишенько, ой лишенько! Я спізнюся!»

7.— В тому напрямі живе Капелюшник, а в тому живе Березневий Заєць.              Відвідай кого хочеш з них. Вони обидва божевільні.

8.— Один бік зробить тебе більшою, другий — меншою.

(Капелюшник, Чирвова Королева, Аліса, Сонько, Миша, Білий Кролик, Чеширський Кіт, Гусінь)

Додаток 8.

Шифрувальник

(користуючись українським  алфавітом, де а-1, б-2, в-3…,розшифруйте фразу і дізнаєтеся, яку пораду отримала Аліса від Гусені , час виконання 2 хв, правильна відповідь – 5 б.)

23,21,11,17,1,14     22,7,2,7    3    21,24,15,1,26.  

(Тримай себе в руках)

Додаток 9.

Один учасник команди стає за ширму і повинен вгадати   героя твору , який зображений на картині. Команда дає підказки  - «так» або «ні» . Час виконання – 2 хв, правильна відповідь – 5 б.

Додаток 10.

Ребус

(Розгадайте ребуси. Час виконання  - 1хв, правильна відповідь – 1 б.)

Image result for грибRelated image   Image result for фонтан’’’

Image result for А   Image result for ліс мультяшний Image result for А

Image result for корона      ’’                  Image result for лев мультяшныйImage result for А

Додаток 11.

Фініш

Команди повертаються у свій клас , де за допомогою підказок, які вони отримали під час гри, формулюють основну думку твору.

(Слід прагнути до пізнання світу, мріяти, бути чесним та сміливим, обстоювати свободу всіх та кожного, свободу думки, цінувати прості радощі життя)

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2022
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку