Урок-квест "День народження Їжачка"

Про матеріал
Інтегрований урок (Я досліджую світ, українська мова, дизайн і технології) дасть можливість розширити знання дітей з теми «Звірі», повторити вивчене про іменник; навчитися виготовляти їжачків з паперу (паперопластика); вчити учнів вирішувати логічні завдання шляхом підказок і пошуку рішень в нестандартних ситуаціях.
Перегляд файлу

Урок-квест  День народження Їжачка

Мета. Розширити знання дітей з теми «Звірі», повторити вивчене про іменник; навчитися виготовляти їжачків з паперу (паперопластика); вчити учнів вирішувати логічні завдання шляхом підказок і пошуку рішень в нестандартних ситуаціях; розвивати увагу,  старанність, вміння працювати в групі; виховувати любов до природи.

Обладнання. Презентація, клубочки-підказки, малюнки звірів, кольоровий папір, ножиці, клей.

Українська мова «Закріплення знань про іменник.»

Природознавство  «Звірі»

Трудове навчання «Паперопластика»

Психологія «Увага»

 

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Створення емоційного настрою.

  1. Привітання гостей.
  2. Привітання в колі. ( Вправа «Долонька»)
  • Хто хоче більше знати?
  • Хто буде старанним та активним?
  • Хто старанно виконуватиме завдання?
  • Хто посміхається друзям?
  • Який у вас настрій?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  1. Вступне слово вчителя.
  • Чи любите ви свята?
  • А які свята відмічають у ваших родинах?
  • Сьогодні вас запросили на день народження. А хто, ви дізнаєтеся, відгадавши загадку.

Вдень я сплю, а прийде ніч,

Отоді вже – інша річ!

Я виходжу полювати –

Стережись, мишва хвостата!

Не злічу вже, скільки штук

За життя я з’їв гадюк.

Я колючий, мов будяк,

А зовуть мене …. (Їжак)

  • Але їжак живе дуже далеко і шлях до нього буде непростим. Вам прийдеться пройти  узлісся, галявини, долини, струмочки. І вони будуть не звичайні, а наукові.
  • А щоб не заблукати, я вам дам чарівний клубочок. На ньому написані слова-підказки, прочитавши які, ви дізнаєтесь куди йти.
  • Працюйте дружно та завзято.

Прислухайтеся до порад товариша.

Допомагайте один одному.

Не галасуйте, не сваріться.

  • Хай вам щастить.

ІV . Квест

  1. Долина природознавства
  • Рада вітати вас в долині природознавства.
  • А куди це ви мандруєте?
  • В природі існує дуже багато тварин.
  • До якої групи тварин належить їжак? (Звірі)
  • Яка основна ознака звірів? (Тіло вкрите шерстю. Малят вигодовують молоком. Піклуються про своє потомство.)
  • У мене малюнки різних тварин. Відберіть лише звірів.

(Діти вивішують малюнки звірів на дошці)

  • Молодці!
  • А на які групи діляться звірі за способом живлення?

(Рослиноїдні, хижі, всеїдні. Вчитель вивішує на дошку таблички «Рослиноїдні», «Хижі», «Всеїдні».)

  • Розташуйте звірів за способом живлення.
  • Уважно подивіться на цих звірів. Який ланцюжок живлення можна скласти?

(миша – їжак – лисиця )

  • Ви добре виконали всі завдання і отримуєте клубочок-підказку.
  1. Галявина української мови.
  • Чула що ви йдете на день народження до їжачка.
  • Щоб я підказала вам подальший напрямок вам потрібно виконати ряд завдань.
  • Поставте запитання до слова їжак.
  • Яка це частина мови?
  • Що ви знаєте про іменник? (Вправа «Мікрофон по колу»)
  • До нас на галявину прийшов лист. Але написаний він з помилками. Вам потрібно їх виправити.

Текст листа.

В нашому Лісі св’ято. У їжачка топка согодні день народження.  Білочка Рудуха зі своїми білченятами назбирала багато Грибів. Зайчик кузя подарує солодку морквинку. Ведмежата Мишко і потап принесуть діжку меду. А що ж подарувати мені.

                                                                        вовк Арсен.

  • Із тексту виберіть іменник, який відповідає такій характеристиці:

а) назва істот, загальна назва, однина, чоловічий рід.

б) неістота, загальна назва, множина.

в)  назва істот, власна назва, однина, жіночий рід.

  • Молодці! Візьміть, будь ласка,  наступний клубочок.
  1. Струмочок психології.
  • Вітаю вас.  Чула що учні вашого класу дуже люблять танцювати.
  • То ж пропонував вам потанцювати. Тільки танок буде на уважність.
  • Танцюйте разом з тваринками і не помиляйтесь.

(Учні повторюють рухи танцю «Арам Зам Зам»)

  • Дуже гарно. Тримайте підказку подальшого шляху.
  1. Узлісся трудового навчання.
  • Діти, а що за свято у їжачка?
  • На день народження прийнято ходити з подарунком.
  • Чи є у вас подарунки для їжачка?
  • Не засмучуйтеся. Я пропоную виготовить паперового їжачка.

(Вчитель демонструє зразок. Діти виготовляють паперових їжачків під керівництвом вчителя.)

На дошці з’являється малюнок їжачка. Діти прикріпляють свої подарунки.

Вчитель.

  • Їжачок вам приготував сюрприз. А де його знайти вам підкажуть слова, які ви складете з букв.

5. Робота з щоденниками вражень (Резерв часу.)

V. Підсумок уроку.

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку