Урок-квест для 6 класу на тему: "Подільність натуральних чисел"

Про матеріал
Даний урок-квест дозволить провести узагальнення з теми "Подільність натуральних чисел" у нестандартному і цікавому вигляді.
Перегляд файлу

Урок математики у 6 класі.

Тема: Подільність чисел.

Мета:узагальнити  і систематизувати знання про ознаки подільності чисел,  удосконалити  вміння розкладати числа на прості множники, знаходити НСД і НСК, розвивати пізнавальну самостійність, створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності, виховувати здатність до співпраці, інформаційну компетентність

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, удосконалення вмінь

Обладнання: інтерактивна дошка, додаток learnangapps.org, конверти з робочими картками, підручник.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя. На сьогоднішньому уроці ми з вами узагальнимо знання з теми  «Подільність чисел». Але зробимо це у вигляді квесту. Ви будете виконувати завдання , і результат виконання цього завдання буде підказкою до наступного. Останнє завдання приведе вас до скарбу.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Інтерактивні  вправи. Додаток learningapps.org.

  1. Заповніть пропуски. Адреса посилання https://learningapps.org/watch?v=po8dxs93k19

Число, на яке ділиться дане число , називається 

Число, яке ділиться на дане число, називається 

Число, яке має лише два дільники , називається

Число, яке має більше двох дільників, називається

Найменшим простим числом є число

Число … не є ні складеним ні простим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 . Користуючись ознаками подільності , розподіліть числа у відповідні клітинки. Адреса посилання https://learningapps.org/watch?v=pdcu0uxzj19

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань. Удосконалення вмінь.

При правильному виконанні попереднього завдання на екрані  з`являється підказка: « Знайти в підручнику ознаку подільності на 25. Номер сторінки, на якій знаходиться ця ознака – підказка до наступного завдання».

В класі знаходиться конверт з номером цієї сторінки.  В ньому – робочі картки з завданнями по кількості груп.

Завдання №1 . Розкладіть число 210 на прості множники. Кількість простих множників вказує на  номер парти, починаючи від учительського стола, на якому знаходиться наступне завдання.

Завдання №2

Знайти НСК чисел 45 і 27. Відповідь до цього завдання – це номер в підручнику, який виконується наступним.

Завдання №3. Робота з підручником. (Математика 6 клас. Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М.) № 135

Правильність виконання завдання перевіряє учитель і в разі правильної відповіді дає наступну підказку. (анаграма: секретар). У секретаря діти отримують конверт з наступним завданням.

Завдання № 4. Практична задача. Яку найбільшу кількість букетів можна зібрати з 336 троянд,  528 гербер, 720 лілій?

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія. Домашнє завдання.

Оцінювання. Правильна відповідь до попереднього завдання – це номер конверта з оцінкою 12 балів.

docx
Додано
10 травня 2019
Переглядів
1876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку