Урок математики у 6 класі.
Тема: Подільність чисел.
Мета:узагальнити і систематизувати знання про ознаки подільності чисел, удосконалити вміння розкладати числа на прості множники, знаходити НСД і НСК, розвивати пізнавальну самостійність, створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності, виховувати здатність до співпраці, інформаційну компетентність
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, удосконалення вмінь
Обладнання: інтерактивна дошка, додаток learnangapps.org, конверти з робочими картками, підручник.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Слово вчителя. На сьогоднішньому уроці ми з вами узагальнимо знання з теми «Подільність чисел». Але зробимо це у вигляді квесту. Ви будете виконувати завдання , і результат виконання цього завдання буде підказкою до наступного. Останнє завдання приведе вас до скарбу.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Інтерактивні вправи. Додаток learningapps.org.
Число, на яке ділиться дане число , називається …
Число, яке ділиться на дане число, називається …
Число, яке має лише два дільники , називається…
Число, яке має більше двох дільників, називається…
Найменшим простим числом є число…
Число … не є ні складеним ні простим.
2 . Користуючись ознаками подільності , розподіліть числа у відповідні клітинки. Адреса посилання https://learningapps.org/watch?v=pdcu0uxzj19
ІІІ. Узагальнення і систематизація знань. Удосконалення вмінь.
При правильному виконанні попереднього завдання на екрані з`являється підказка: « Знайти в підручнику ознаку подільності на 25. Номер сторінки, на якій знаходиться ця ознака – підказка до наступного завдання».
В класі знаходиться конверт з номером цієї сторінки. В ньому – робочі картки з завданнями по кількості груп.
Завдання №1 . Розкладіть число 210 на прості множники. Кількість простих множників вказує на номер парти, починаючи від учительського стола, на якому знаходиться наступне завдання.
Завдання №2
Знайти НСК чисел 45 і 27. Відповідь до цього завдання – це номер в підручнику, який виконується наступним.
Завдання №3. Робота з підручником. (Математика 6 клас. Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М.) № 135
Правильність виконання завдання перевіряє учитель і в разі правильної відповіді дає наступну підказку. (анаграма: секретар). У секретаря діти отримують конверт з наступним завданням.
Завдання № 4. Практична задача. Яку найбільшу кількість букетів можна зібрати з 336 троянд, 528 гербер, 720 лілій?
ІV. Підсумок уроку. Рефлексія. Домашнє завдання.
Оцінювання. Правильна відповідь до попереднього завдання – це номер конверта з оцінкою 12 балів.