урок Квест-гра "Математична монополія"

Про матеріал
Під час гри діти закріплюють навички письмового додавання та віднімання в межах 1000 в цікавій ігровій формі використовуючи QR коди.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку-квесту

«Математична монополія»

Тема: Закріплення набутих навичок додавання та віднімання в межах 1000 у вигляді гри "Математична монополія".

Мета: формування предметних компетентностей: вдосконалювати вміння учнів додавати та віднімати багатоцифрові числа в межах 1000; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; • формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння працювати в групі, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в команді, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; інформаційної: розширити знання учнів про України ; про значення грошових одиниць в житті.

Обладнання: демонстраційний матеріал, дидактичний матеріал, LEGO – цеглинки, LEGO system, картки з завданнями, тепломіри успіху, телефони.

Правила гри

Діти діляться на дві команди (Stalker та  FeelGood)

Кожна команда отримує фішки з назвою її команди.

  • Кожна команда отримує 2000 Біткоїнів.
  • Хто ходить першим? Капітани команд підкидають 2 кубики, в кого буде більна кількість балів, той і ходить першим.
  • Підкидаючи кубика команда отримує можливість ходу (пройти певну кількість кроків)
  • Коли команда опиниться на певній вулиці, вона повинна виконати математичне завдання. Але отримає вона його тільки після викупу цього завдання в банку. Ціна завдання розміщена на самій вулиці. Після правильного виконання завдання команда має змогу заселити тваринку на цю вулицю, та встановити свою фішку. Якщо завдання виконано невірно – тваринку не заселяють. Можливість виконати це завдання буде пізніше.
  • Переможе та команда, яка заселить більше тваринок на вулиці.
  • Під час проходження у вас будуть траплятися різні станції. Виконавши завдання, які розміщені на цих станціях, ви зможете отримати собі в касу додаткові Біткоїни.
  • В кінці гри команди може розділити порівну між своїми членами залишившись Біткоїни і придбати на аукціоні солодкі призи.

Місце проведення: класна кімната.

Хід уроку-квесту

(Класна кімната перетворюєтся на реальну гру монополію)

Вступне слово вчителя: Любі діти, ми протягом певного періоду часу працювали над темою додавання та віднімання в межах 1000. Спочатку вам було легко, бо це було усне додавання. Потім стало складно, бо ми вивчили письмове додавання, і з цим було чимало проблем… Та ми з вами з цими складностями справилися!

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

- Любі діти, я вас зараз запрошую до участі у математичному квесті. На вас чекають завдання різної складності. Зверніть увагу на те, що на проходження завдання квесту у вас буде чітко відведений час, який даремно гаяти не можна. Кожну хвилину використовуйте з користю для досягнення мети. Проходити квест ви будете в групах.

- Що ви побажаєте один одному перед початком нашого математичного квесту?

-Нам потрібно розділитись на команди . Я даю вам малюночки .  Формуємо  свої команди.

 Сьогодні ж ми переходимо з вами до закріплення набутих навичок! Хочу звернути вашу увагу, що урок сьогодні буде зовсім не схожий на інші, сьогодні ми звами проведемо урок-квест «Математична монополія». На цьому уроці вам потрібно буде швидкість, винахідливість, увага та кмітливість! На вас чекають завдання різної складності. Проходити квест ви будете двома командами.

- Що ви побажаєте один одному перед початком нашого математичного квесту?

-Нам потрібно розділитись на команди . Я даю вам малюночки .  Формуємо  свої команди.

Повторення правил роботи в групі. 

  1. Ми - одна команда.
  2. Дорогоцінна кожна думка.
  3. Слідкуємо за рівнем шуму.
  4. Поважаємо один одного.
  5. Правило піднятої руки.
  6. Слідкуємо за часом.
  • Отже розпочинаємо!!! Оголошую старт квест – уроку! Бажаю всім успіху!

Початок гри

Команди стають на першу станцію  «GO» , підкидають кубика та стартують.

Проміжний пункт «GO»

Дві команди одночасно стартують на цьому пункті. Якщо команди пройшли коло повернувшись до цього пункту знову і станції ще залишитися, то вони отримують 200 Біткоїнів за проходження кола і йду далі.

Завдання на проміжному пункті «Громадська скарбниця».

Вам сьогодні щастить, отримайте 200 Біткоїнів!

 

 

 

Завдання на вулиці Київська (вартість 50 Біткоїнів)

Ваше завдання: виконати письмове додавання та віднімання.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Залізнична станція»

 

Визнач відповідну частину мови.

 

 

 

Завдання на вулиці Сорочинська (вартість 100 Біткоїнів)

Ваше завдання: розв’язати математичні ребуси.

                          

(додавання)                                                                (коло)

 

                         

(завдання)                                                   (рівняння)

 

                             

(триста)                                                            (різниця)

                                 

(сума)                                                                (добуток)

               

(частка)                                                             (віднімання)

 

Завдання на проміжному пункті «Можливість»

Ви отримуєте можливість допомогти нашій армії ЗСУ. Передайте їм в допомогу 200 Біткоїнів! Дякуємо! Все буде, Україна!

 

 

Завдання на проміжному пункті «Полон»

 

Ви потрапили в полон! Звільнитися з нього зможете тільки в тому випадку, якщо відновите цілісність нашої держави склавши пазл.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Електрична станція»

Виконати тестування на сайті Всеосвіта.

 

 

 

 

 

Завдання на вулиці Миколи Яковченка (вартість 120 Біткоїнів)

Ваше завдання: виконати письмове додавання та віднімання.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Залізнична станція»

Прослухай аудіо звучання інструменту та підбери його назву.

 

 

 

 

Завдання на вулиці Котляревського (вартість 180 Біткоїнів)

Ваше завдання розв’язати приклади скориставшись підказкою

30

26

21

?

 

300

200

350

?

 

600

200

700

?

Завдання на проміжному пункті «Громадська скарбниця»   

В скарбниці виник збій у вашу користь, отримайте 200 Біткоїнів.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Безкоштовна парковка»

 

Виконай тестування «Так чи Ні»

 

 

Завдання на проміжному пункті «Можливість»

Ви отримуєте можливість допомогти нашій армії ЗСУ. Передайте їм в допомогу 200 Біткоїнів! Дякуємо! Все буде, Україна!

 

Завдання на вулиці Незалежності (вартість 200 Біткоїнів)

 

Ваше завдання: виконати письмове додавання.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Залізнична станція»

Розташуй тварин у порядку зростання відповідно до їхньої середньої тривалості життя

 

 

Завдання на вулиці Густинська

 

Ваше завдання: виконати письмове додавання.

 

 

Завдання на проміжному пункті «Водогін»

У вас виникло протікання труб, заплатіть за їхній ремонт 100 Біткоїнів!

 

 

Завдання на проміжному пункті «Ти можеш потрапити в полон»

 

 

Увага!!! Якщо ви не виконаєте завдання, то вам потрібно буде повернутися назад і потрапити в полон.

Ваше завдання: поєднай варіанти, що мають однакове значення.

 

 

 

 

Завдання на проміжному пункті «Громадська скарбниця»

 

В скарбниці виник збій у вашу користь, отримайте 200 Біткоїнів!

 

Завдання на вулиці Пирятинська

Вам потрібно використовуючи геометричні фігурки створити звичайних тваринок.

 

Завдання на проміжному пункті «Залізнична станція»

Щоб виконати це завдання, тобі потрібно пригадати таблицю множення!!!

З’єднай приклад з його рішенням.

 

Завдання на вулиці Гетьмана Сагайдачного

Ваше завдання: використовуючи Lego system викладіть на парті запропоновані вам дроби.

 

Завдання на проміжному пункті «Надподаток»

 

Прийшов час сплатити відсоток за використання інтернет-ресурсів… Сплатіть в банк 100 Біткоїнів!

 

 

Якщо всі вулиці вже заселені тваринками – це означає що командне змагання майже завершене. За роботу на станціях та вулицях команди отримують по 100 Біткоїнів.

 

В учасників команд залишається остання загальне додаткове завдання.

Загальне завдання для команд.

Пропоную вам мозковий штурм. У вас на столах є дзвіночки. Коли ви чуєте питання – даєте мені відповідь порадившись зі своєю командою. Але право дати відповідь буде тільки в тієї команди яка перша задзвонить у дзвіночок. Кожна правильна відповідь приносить команді 1 Біткоїн.

1.Як  називаються числа  при додаванні?

2.Як  знайти  невідомий  доданок?

3.Яку дію  виконати, якщо  число  зменшити у  кілька разів?

4.З  яких  частин  складається задача?

5.Як по іншому  називається  два  радіуси?

6.Як  знайти площу  прямокутника?

7.Що  треба  зробити, щоб  порівняти  два числа?

8.Як  називається  результат  дії  ділення?

9.Скільки  метрів в одному кілометрі?

10.Що  таке  відрізок?

11.Як  знайти невідомий  множник?

12.Яке  число отримаємо  при  множенні на 0?

13.Яку дію  треба  виконати,  щоб   зменшити  число  на  кілька одиниць?

14.Скільки  сантиметрів  в 1 метрові?

15.Що  таке периметр? 

16.Як знайти  невідоме ділене? 

17.Який результат буде  при діленні однакових чисел?

18.Як називаються числа  при  відніманні?

19.Скільки  кілограм в 1 центнері?

20.Як знайти  невідоме зменшуване?

 

Рефлексія.

Командне самосоцінювання.

  • Ви отримали Checklist з пунктами завдань на сьогоднішній урок. Поставте відмітку якщо це завдання було виконано.

 

  • А тепер оцініть свою команду відповідно нашого термометра успіху використавши LEGO цеглинки.

Кожен учасник команди має свої шість цеглинок LEGO. Об’єнайте їх та утворіть вежуваших досягнень на кінець заняття. Вгорі вежі повиннен бути колір ваших командних досягнення.

Мені все вдалося –       

Виникали трунощі –

Потрібно ще попрацювати –

Молодці! Вам все вдалося!

  • А тепер оцініть вашу особисту роботу у команді використовуючи Тепломіри успіху.

МОЛОДЦІ!

На цьому наша гра завершена, дякую за вашу роботу, спритність, кмітливість, увагу. У нас все вийло!

 

 

 

Додаток

Зразок вулиць

     

 

Зразок проміжних станцій

   

       

     

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку