«Олімпійська країна»
(розробка олімпійського уроку-квесту для учнів 6-7 кл.)
Мета: поглибити знання учнів про історію олімпійського руху, різні види спорту; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя; сприяти розвитку пізнавального інтересу.
«Олімпійська країна»
(розробка олімпійського уроку-квесту для учнів 6-7 кл.)
Мета: поглибити знання учнів про історію олімпійського руху, різні види спорту; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя; сприяти розвитку пізнавального інтересу.
Обладнання: маршрутний лист, папір, олівці, ручки, картки з зашифрованими текстами, назви «міст»: Гімнастика, Волейбол, Баскетбол, Футбол, Естафетне, Легка атлетика, Олімпійське, Теніс; спортивний інвентар, відповідних олімпійських видів спорту.
Хід заходу
Ведучий. Доброго дня всім. Раді вітати вас на олімпійському уроці, присвяченому Дню фізичної культури і спорту в рамках Олімпійського тижня. Я пропоную вам прийняти участь у квест-змаганнях «Олімпійська країна».
Сьогоднішня гра відбувається в Олімпії в межах спортивного майданчику навчального закладу. Учасникам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його, то потрапите в одне з міст цієї дивовижної країни. Вас зустріне мер міста зі своїми помічниками (учні старших класів). Вони розкажуть про один з олімпійських видів спорту (за назвою міста) і запропонують спробувати себе в цьому виді спорту (естафети, конкурси, вправи і т.п.). Після чого дадуть конверт з наступною загадкою.
В команді учні одного класу (кількість не обмежена).
Правила квесту.
(вивішуються завчасно)
Ведучий. Тож перейдемо до змагань. Гарної вам подорожі містами країни Олімпія.
1. Місто Гімнастика.
Перше щоб потрапити до цієї країни потрібно пройти «митний контроль»: відгадати загадку.
Щоб здоровим бути сповна
Фізкультура всім потрібна.
Для початку по порядку –
Вранці зробимо …
(зарядку!)
Ви потрапили в перше місто країни Олімпія – Гімнастика. Впишіть його у ваш маршрутний лист. Щоб отримати наступне завдання потрібно «підзарядитися».
Команди виконують зарядку-розминку, отримують конверт і рухають далі, кожна команда своїм маршрутом.
Квест-завдання для наступної зупинки. (в конверті)
Американець Джеймс Нейсміт винайшов нову командну гру.
Що це за гра? (баскетбол)
2. Місто Баскетбол.
(орієнтовні завдання)
Набивання баскетбольного м’яча на місці.
Ведення баскетбольного м’яча «змійкою».
Кидки в кошик на точність.
Квест-завдання для наступної зупинки (ребус № 1).
3. Місто Волейбол.
(орієнтовні завдання)
Передачі волейбольного м’яча над собою;
Передачі волейбольного м’яча перед собою;
Передачі волейбольного м’яча в парах.
Квест-завдання для наступної зупинки.
Символом цієї події є п’ять різнокольорових кілець.
Що це за подія?
4. Місто Олімпійське.
Інтелект-турнір
Запитання для команд 6 класів.
Запитання для команд 7 класів.
Квест-завдання для наступної зупинки.
1. Ребус № 2.
5. Місто футбол.
(орієнтовні завдання)
Ведення м’яча на швидкість.
Ведення м’яча «змійкою».
Гра «Футбольний кегельбан».
Квест-завдання для наступної зупинки.
Цей олімпійський вид спорту називають «Королевою спорту».
6. Місто Легка атлетика.
(орієнтовні завдання)
Метання малого м’яча на дальність ( на відстані 15 м – для дівчат і 25 м – для хлопців проводять дві лінії. Зараховують спроби, коли м’яч перетнув відповідну позначку)
«Стрибок за стрибком». (Щоб отримати 10 балів команді треба подолати 12 м; 20 балів – 15 м; 30 балів – 18 м);
Квест-завдання для наступної зупинки.
1. Вид командного спортивного змагання, яке складається з низки завдань, що виконуються різними членами команди, при чому виконання наступного завдання розпочинається тільки після завершення попереднього.
2. Або ребус № 3.
7. Місто Естафетне.
(орієнтовні завдання)
Естафета по колу з передачею естафетної палички;
Зустрічні естафети.
Квест-завдання для наступної зупинки.
3,4
8. Місто Теніс.
(орієнтовні завдання)
Набивання м’яча на тенісній ракетці 10 раз.
Підведення підсумків. Нагородження.
1