Урок-квест "Олімпійська країна"

Про матеріал

«Олімпійська країна»

(розробка олімпійського уроку-квесту для учнів 6-7 кл.)

Мета: поглибити знання учнів про історію олімпійського руху, різні види спорту; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя; сприяти розвитку пізнавального інтересу.

Перегляд файлу

«Олімпійська країна»

(розробка олімпійського уроку-квесту  для учнів 6-7 кл.)

Мета: поглибити знання учнів про історію олімпійського руху, різні види спорту; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя; сприяти розвитку пізнавального інтересу.

Обладнання: маршрутний лист, папір, олівці, ручки, картки з зашифрованими текстами, назви «міст»: Гімнастика, Волейбол, Баскетбол, Футбол, Естафетне, Легка атлетика, Олімпійське, Теніс; спортивний інвентар, відповідних олімпійських видів спорту.

Хід заходу

Ведучий. Доброго дня  всім. Раді вітати вас на олімпійському уроці, присвяченому Дню фізичної культури і спорту в рамках Олімпійського тижня. Я пропоную вам прийняти участь у квест-змаганнях «Олімпійська країна».

Сьогоднішня гра відбувається в Олімпії в межах спортивного майданчику навчального закладу. Учасникам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його, то потрапите в одне з міст цієї дивовижної країни. Вас зустріне мер міста зі своїми помічниками (учні старших класів). Вони розкажуть про один з олімпійських видів спорту (за назвою міста) і запропонують спробувати себе в цьому виді спорту (естафети, конкурси, вправи і т.п.). Після чого дадуть конверт з наступною загадкою.

В команді учні одного класу (кількість не обмежена).

Правила квесту.

(вивішуються завчасно)

  1. Всі учасники квесту діляться на команди, обирається капітан.
  2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист, де відмічає порядок пройдених міст Олімпії – олімпійської країни.
  3. Учасники повинні дотримуватись правил гри.
  4. Мери міст та помічники на кожній станції слідкують за дотриманням правил і після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання або кількість набраних балів).
  5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «міста», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
  6. Завдання від мера міста (координатора квесту) команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!
  7. Команда повинна рухатися по станціях в тому порядку, в якому отримує завдання. Послідовність перевірятиметься по відміткам в маршрутному листі президентом Олімпії (головний суддя). За порушення команда штрафується.
  8. За кожне виконане завдання команди отримують від 10 – 20 – 30 балів в залежності від складності, швидкості та кількості виконаних завдань. Мер міста фіксуватиме командний залік у маршрутному листі команди та в маршрутному листі.
  9. Після проходження своїх 5 – 8 «міст» (відповідно до вікової групи) команда повинна здати маршрутний лист президенту Олімпії. Перемагає команда (по віковим групам), яка перша виконала всі завдання і набрала найбільшу кількість балів.

 

Ведучий. Тож перейдемо до змагань. Гарної вам подорожі містами країни Олімпія.

1. Місто Гімнастика.

Перше щоб потрапити до цієї країни потрібно пройти «митний контроль»: відгадати загадку.

Щоб здоровим бути сповна

Фізкультура всім потрібна.

Для початку по порядку –

Вранці зробимо …

                        (зарядку!)              

Ви потрапили в перше місто країни Олімпія – Гімнастика. Впишіть його у ваш маршрутний лист. Щоб отримати наступне завдання потрібно «підзарядитися».

Команди виконують зарядку-розминку, отримують конверт і рухають далі, кожна команда своїм маршрутом. 

Квест-завдання для наступної зупинки.  (в конверті)

Картинки по запросу баскетбол история

Американець Джеймс Нейсміт винайшов нову командну гру.

Що це за гра? (баскетбол)

2. Місто Баскетбол. 

(орієнтовні завдання)

     Набивання баскетбольного м’яча на місці.

     Ведення баскетбольного м’яча «змійкою».

     Кидки в кошик на точність. 

Квест-завдання для наступної зупинки (ребус № 1).

3. Місто Волейбол.

(орієнтовні завдання)

     Передачі волейбольного м’яча над собою;

     Передачі волейбольного м’яча перед собою;

     Передачі волейбольного м’яча в парах.

Квест-завдання для наступної зупинки. 

Символом цієї події є п’ять різнокольорових кілець.

Що це за подія?

4. Місто Олімпійське.

Інтелект-турнір

Запитання для команд 6 класів.

  1. Назвіть країну – колиску Олімпійських ігор. (Греція).
  2. Скільки гравців однієї команди знаходиться на полі під час футбольного матчу? (11 гравців).
  3. На яких спортивних спорудах проходять змагання з легкої атлетики? (На стадіоні).
  4. Як звати видатних українських боксерів – братів Кличко? (Володимир та Віталій).
  5. Представником якого виду спорту є Андрій Шевченко? (Футбол).
  6. Яку назву має спортивна споруда для плавання? (Басейн).

Запитання для команд 7 класів.

  1. На честь кого проводились Олімпійські ігри у Стародавній Греції? (Бога Зевса).
  2. Яку ще назву має гра «ручний м’яч»? (Гандбол).
  3. Який вид спорту прославив Президент НОК України Сергій Бубка? (Стрибки з жердиною).
  4. Яка довжина марафонської дистанції? (42 км).
  5. Яку назву має майданчик для занять боксом? (Ринг).
  6. Яку країну вважають батьківщиною футболу? (Англію).

Квест-завдання для наступної зупинки. 

1. Ребус № 2.

5. Місто футбол.

(орієнтовні завдання)

     Ведення м’яча на швидкість.

     Ведення м’яча «змійкою».

     Гра «Футбольний кегельбан».

Квест-завдання для наступної зупинки. 

Цей олімпійський вид спорту називають «Королевою спорту».

 

6. Місто Легка атлетика.

(орієнтовні завдання)

     Метання малого м’яча на дальність ( на відстані 15 м – для дівчат і 25 м – для хлопців проводять дві лінії. Зараховують спроби, коли м’яч перетнув відповідну позначку)

     «Стрибок за стрибком». (Щоб отримати 10 балів команді треба подолати 12 м; 20 балів – 15 м; 30 балів – 18 м);

Квест-завдання для наступної зупинки. 

1. Вид командного спортивного змагання, яке складається з низки завдань, що виконуються різними членами команди, при чому виконання наступного завдання розпочинається тільки після завершення попереднього.

2. Або ребус № 3.

7. Місто Естафетне.

(орієнтовні завдання)

     Естафета по колу з передачею естафетної палички;

     Зустрічні естафети.

Квест-завдання для наступної зупинки. 

  1. Спортивна гра, де використовують найменший м’яч.
  2. Або ребус № 4.

3,4

 

8. Місто Теніс.

(орієнтовні завдання)

     Набивання м’яча на тенісній ракетці 10 раз.

 

Підведення підсумків. Нагородження.

 

 

1

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку