Урок-квест "Органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища"

Про матеріал
Урок-квест з інформатики за новою програмою Нової Української Школи. В якому містяться цікаві завдання та загадки.
Перегляд файлу

ПІП автора

Мішаткіна Ілона Миколаївна

Заклад освіти

Павлопільська ЗОШ І-ІІІ ст

Тема квесту

Органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища

Клас

2

Предмет

Інформатика

Змістова лінія : Інформація. Дії з інформацією.

Тип квесту

Навчально-ігровий

Мета квесту

формувати ключові компетентності: вміння вчитися-описувати об’єкти реальної дійсності різноманітними засобами подання інформації;  соціальну-заохочувати співробітництво дітей; швидко і якісно виконувати певні завдання з метою досягнення кінцевої цілі; розвивати логічне мислення працювати в команді; виховувати любов, повагу до себе, до своїх однокласників; виховувати бажання берегти навколишнє середовище.
 

Організаційні моменти

Терміни проведення

60 хв.

Необхідне обладнання /матеріали /ресурси

Карта подорожі, фрукти, овочі, цукор, аркуші паперу, ватні диски.

Необхідні  Веб-ресурси

Аудіозаписи

Як надавати відповіді

в усній формі

Додаткові джерела

І.В.Даніліна “Класні години 1-4 класи “ Харків Видавнича група “Основа” 2007

 

 

 

Основна частина-квесту

-Добрий день,шановні друзі!

Всі зібрались на урок?

То ж пора нам поспішати,

Кличе в подорож дзівонок.

dzvonik

-Любі, діти! Сьогодні ми вирушимо у подорож Океаном знань. Ми дізнаємося за допомогою яких органів чуття людина отримує інформацію із навколишнього світу. Поміркуйте, про що б ви хотіли дізнатися на нашому уроці? (Відповіді дітей).

Щоб мандрівка була цікавою, вам потрібно бути уважними, активними, серйозними, бо нам необхідно подолати труднощі, які будуть зустрічатися на нашому шляху.

-Ну, що? Ви готові вирушити у подорож? Але спочатку давайте оберемо вид транспорту,  яким ми будемо подорожувати. Відгадайте загадки.

  • З рогами, а не коза.

Є сідло, та не кінь,

З педалями, а не рояль,

Із дзвінком, а не звірі. (Велосипед)

trinx_m136mbgw_images_2292454177

 

 

  • На колесах їде хата,

У ній людей багато. (Автобус)

bogdan_091_306772

  • Летить стрілою,

Лишає землю за собою,

Крила має,

Та ними не махає. (Літак)

31_5b5dac27038e6

 

  • Величезний і стотонний

У воді пливе, не тоне. (Корабель)

 C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\img11.jpg

-Який вид транспорту обираємо? (Корабель)

-Відправляємось у плавання. Ось наш маршрут:

C:\Users\HOME\Desktop\Без имени-2.png

(Учні переходять на шкільне подвір’я по стрілочках).

Перша наша зупинка- острівець «Краса»

(На асфальті намальований ребус)

-Ой, що це ми знайшли?(Відповідь учнів)

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\загружено.jpg

Якщо заплющити очі, то людина порине в темряву, а якщо їх відкрити, то побачить усі барви чудового навколишнього світу.

Подивіться, будь ласка, навкруги себе. Що ви бачите? (Відповіді учнів)

Давайте трішки позмагаємось:

1.Хто перший дострибає до берізок!Опишіть їх.

2.Хто перший добіжить до ігрового майданчика!Що ви тут бачите?

-Отже, за допомогою якого органу людина бачить все навколо? (Відповіді дітей)

Вирушаємо далі, пристань «Пахощів» (По стрілочках учні переходять до квіткової клумби, і знаходять згорток із загадкою).

  • Сопе, хропе, часом чхає,

Сюди-туди зазирає.

На морозі замерзає,

Бо одежини не має (Ніс)

Noseamrita
 

Через ніс людина не тільки дихає, а й розрізняє різні запахи. У результаті ми можемо розрізнити запах квітів, парфумів, солодких пиріжечків, моря.

 Перед нами багато квітів давайте дізнаємось як вони пахнуть.

-Діти, то для чого нам потрібен орган нюху?(Відповіді дітей)

-Молодці!

Наступна зупинка риф «Звуки» (Діти переходять до музичного класу).

-Щоб сюди потрапити здогадайтесь про який орган чуттів ми будемо говорити далі! (На дверях завдання)

Самі мовчать, а нам допомагають почути тих, хто розмовляє й весело співає. (Вуха)

depositphotos_18325091-stock-photo-human-ears

Вухами людина розрізняє різноманітні звуки. Відрізняє спів птаха від гудка тепловоза.

-Пропоную вам послухати різні звуки. (Учні сідають за пари, слухають аудіозаписи: цвірінчання птахів, звуки тварин, сміх дітей, шум морських хвиль)

-А тепер спробуйте відгадати,що ви чуєте.

Діти прослуховують аудіозаписи:

1.Спів соловейка

2.Шум дощу

3.Гавкіт собаки

4.Шелест вітру

5.Дзвінок на урок

6.Колискова пісня

-Молодці, все відгадали!

Направляємось у бухту «Відчуттів» (Діти переходять до класу де парти розставлені у 2 групи. Підходять до першої групи парт де лежать папірці і ватні диски).

На цій зупинці ми дізнаємось про наступний орган чуття. А щоб зрозуміти що це таке- продовжіть речення.

Є в людини і у звіра,захищає тіло…(Шкіра)

Pochemu_slezaet_kozha_na_palcah_ruk_i_nog

-Так, це дійсно шкіра, якщо ступити на гарячий пісок або зайти в холодну воду, наша шкіра відразу зреагує на це.

 Шкіра є по всьому тілу, вона буває різного відтінку, виконує захисну функцію. Шкіра є і у тварин, але вона вкрита шерстю. У риб-покрита лускою, у птахів – пір’ям.

-А зараз я пропоную вам досліди:

1.Візьміть лист паперу і помахайте перед своїм обличчям, що відбулось? (Відчули вітерець)

2.Візьміть один одного за руки, що відчуваєте? (Тепло)

3.Доторкніться до ватних дисків, які вони? (М’які)

-Все вірно, чудові відповіді! Подорожуємо далі!

Остання зупинка порт «Смакота» (Діти переходять до наступної групи парт, де розкладені морква, дольки яблука, апельсина, шматочки цукру.)

-Як ви гадаєте, чому наша зупинка має саме таку назву?

За допомогою якого органу чуття ми розпізнаємо смаки? (Язик)

yazik-obkladeniy-blim-nalotom-prichini_871

Язик сприймає смак їжі. Давайте разом перевіримо так це чи ні? (Школярі куштують фрукти,овочі,та цукор і визначають ії смак.)

-А щоб сталось, якби ми перестали відчувати смаки? (Відповіді учнів)

-Спасибі за гарну роботу!

-Ось ми і зійшли із корабля на берег!

 Підсумок квесту.

1.Що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?

2.Які органи чуття має людина?

3.Що було найцікавішим для вас на нашому занятті?

-До наступної зустрічі! 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
1429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку