Урок-квест "Подорож країною казок"

Про матеріал
Бінарний урок (робота з дитячою книгою+музичне мистецтво) Мета: розширювати знання про казку; вдосконалювати вміння визначати персонажів твору; формувати дружні взаємини в колективі; розвивати зв’язне мовлення; розвивати критичне мислення в ході виконання різноманітних завданя; виховувати бажання стати активними читачами.
Перегляд файлу

 

 

Бінарний урок

(робота з дитячою книгою і музичне мистецтво)

Урок-квест

«Подорож країною казок»

https://i.pinimg.com/originals/24/c9/3c/24c93c47cd037bfe5cac77a38a2a0307.jpg                                                       https://i.pinimg.com/originals/30/84/1c/30841ce96a39c95eb2da1ac804f3ba24.jpg                                          http://www.kidmusic.ru/images/detskie_pesni_1.gif

https://i.pinimg.com/originals/1d/69/77/1d697773c21ec942fde45ea482e21ce8.jpg                                     Картинки по запросу дитина читає малюнок пнг                           https://i.pinimg.com/originals/64/6c/2d/646c2df6acd2e3c90205c7de2df08f05.png

 

 

Підготували:

вчитель початкових класів

Єфімова Аліна Юріївна

вчитель музичного мистецтва

Хасамутдінова Світлана Дмитрівна  

 

Мета: розширювати знання про казку; вдосконалювати вміння визначати персонажів твору; формувати дружні взаємини в колективі; розвивати звязне мовлення; розвивати критичне мислення в ході виконання різноманітних завданя; виховувати бажання стати активними читачами.

Обладнання: мультимедійна презентація, пазли із завданням, роздатковий матеріал (кросворд, цеглинки Lego червоного і зеленого кольору, листи А4), скринька з предметами із казок, ноти, музичний супровід.

Хід уроку

  1. Зупинка «Урочистий старт»
  1. Вступне слово вчителя (Аліна Юріївна)
  • Доброго дня друзі! Вітаю вас на гостинах у казки. Добра, мудра, чарівна казка завжди була у пошані. Її із задоволенням слухають і діти, і дорослі. Казки бувають різні: і довгі, і короткі, веселі, чарівні, написані автором або складені народом. Сьогодні ми вирушаємо у чаріний світ казки… Чи помітили ви, який колір сьогодні у нас головний? Так, саме фіолетовий. Тому що це колір креативності і творчості. А нам ці якості согодні дуже прийдуться у нагоді. Тож вирушаємо у наш казковий квест!
  • Вибір напрямку подорожі.

Вказівник Направо підеш – знання збереш. Вліво підеш – спокій втратиш.

  1. Слово вчителя музичного мистецтва (Світлана Дмитрівна)
  • Увага всім квестерам! І ось наше перше завдання: для того, щоб успішно пройти всі завдання квесту і потрапити до казкової країни, нам треба заспівати пісню про казку. Готові?
  1. Виконання пісні про казку.
  1. Зупинка «Хто казки читає, той багато знає»
  1. Пазли
  • Необхідно зібрати з пазлів прислівя про казку, пояснити його.

Казка вчить, як на світі жить.

  1. Кросворд (на дошці)
  • Як звали бабу в казці «Ріпка»? (Марушка)
  • Як звали діда в казці «Ріпка»? (Андрушка)
  • Якого кольору у ріпки чуб? (Зелений)
  • Ким бул Варварка? (Кішкою)
  • Як звали собачку в казці «Ріпка»? (Жучка)

 

  1. Зупинка «Казкова скринька»
  • Ви, напевно, вже побачили на столі «казкову скриньку». У ній зібрані предмети з казок. Я буду діставати і показувати вам пердмети, а ви повинні назвати казку, в якій вони зустрічались.

Яйце – «Курочка ряба»

Шприц – «Доктор Айболить»

Човник – «Івасик Телесик»

Колосок – «Колосок»

Глечик – «Лисиця і Журавель»

  • Чудово, молодці, діти! Казки ви дійсно знаєте, але чи все про них вам відомо? Перевіримо на наступній зупинці нашого квесту.
  1. Зупинка «Пісенна»
  • Діти, а вам відомо, що це за значки на дошці? І чому вони так розташовані?... ( Це нотний стан, а значки – це ноти). Але це не звичайні, а казкові нотки. І на кожній з них є завдання, яке треба проспівати. Можна навіть пританцьовуючи) Давайте піднімимось зі своїх місць і розпочнемо пісенний батл.

Перша нота – ДО – Проспівати пісню Колобка

(Я Колобок, Колобок, по коморі метений, по засіку шрябаний, на сметані мішаний, на маслі пряжений, на вікні стужений. Я від діда втік, я від баби втік, а від тебе, Вовка, втечу і погоді!)

Друга нота – РЕ – Проспівати слова Півника, коли того викрала Лисиця

(Несе мене Лисиця за темні ліси та за бистрії ріки, за високі гори, Котику-Братику, порятуй мене)

Третя нота – МІ – Яку пісеньку співав Котик під вікном у Лисички?

(Ой, у Лиски, Лиски новий двір та чотири дочки на вибір, пятий синко, ще й Пилипко. Вийде, Лисе, подивися, чи хороше граю)

Четверта нота – ФА – Яку пісню співала мати Телесику?

(Телесику, приплинь, приплинь до бережка! Дам тобі їсти, пити!)

Пята нота – СОЛЬ – Якою піснею відлякувала Коза –Дереза ворогів?

(Я – Коза-Дереза, півбока луплена, за три копи куплена. Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком замету. Тут тобі й смерть!)

Шоста нота – ЛЯ – Яку пісеньку співала Коза своїм козенятам?

(Ой ви, мої діточки, козеняточка! Відімкніться, відпочиньте. Ваша мати прийшла, молока принесла – біжить молоко по вимячку, з вимячка по копитечку, з копитечка та в сиру землю).

  1. Зупинка «Правда-неправда»
  • У кожного з вас на столі лежать дві цеглинки Lego. Одна – червоного кольору, інша – зеленого. Вам треба вислухати питання і підняти вверх одну з цеглинок. Якщо ви вважаєте, що сказане є правдою, піднімаєте зелену. Якщо, на вашу думку, сказане є неправдою, відповідно піднімаєте вверх зелену цеглинку. Отож, готові? Будьте уважними! (Фонова музика)

1)У відомій казці коза принесла козенятам пепсі-колу.

2) Мишенят у казці «Колосок» звали  Круть і Верть.

3) У відомій казці дід загубив річ, яка потім стала житлом для лісових звірів. Це була шкарпетка.

4) У казці «Ріпка» останньою на допомогу прийшла мишка.

5) Колобок не вмів співати.

6) Доктор Айболить лікував дітей.

7) У Івасика Телесика був золотий човник.

8) Коза-Дереза була доброю і ввічливою.

9) Червона Шапочка не знала правила, що не можна розмовляти з незнайомцями.

10) Хто багато читає, той багато знає.

 

VI. Зупинка «SMS-повідомлення»

Раптовий звук sms.

  • Діти, здається нам прийшло повідомлення….так-так-так і навіть не одне… давайте скоріш їх прочитаємо!

Це від героїв казок, які дуже хотіли потрапити на наш сьогоднішній урок. Але тут тільки номера, а від кого невідомо. Треба здогадатись.

  1. «Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник і весельце» (Івасик-Телесик)
  2. «Дуже хотілося б потрапити до вас, та соромлюся своєї гидкої зовнішності» (Гидке каченя)
  3. «Не прийду, бо ніяк не можу знайти свого золотого ключика» (Буратіно)
  4. «Терміново викликали лікувати звірів у Африку» (Доктор Айболить)
  5. «Не можу допливти, човник зі шкарлупка з під горіха застряг біля вашого листка» (Дюймовочка)
  6. «Маю затриматися у королівському палаці, знайти свою туфельку» (Попелюшка)

VII. Зупинка «Творча»

  • І ось, ми майже на фініші. Остання зупинка має назву Творча. На ваших столах лист паперу. Вам треба зобразити на ньому свого улюбленого казкового героя. І всі ваші малюнки розташуються на нашому полотні в осередку Творчості. ( Звучать пісні із мультфільмів)

VIII. Зупинка Фінішна

Заключне слово вчителів.

С.Д: Ось ми і дістались фінішу нашого казкового квесту. Вам сподобалась подорож казками?

А.Ю: Памятайте діти, що казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні, приказки і притчі… Вивчайте казки і переказуйте їх. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і вчать, як треба по правді жити.

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
2026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку