Урок-квест «Пошук математичних скарбів» з теми «Пропорція. Основна властивість пропорції»

Про матеріал
Урок - квест підготовлено , щоб сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення теми «Пропорція. Основна властивість пропорції» та математики вцілому, формувати вміння застосовувати надбані знання в нових нестандартних ситуаціях
Перегляд файлу

Урок-квест «Пошук математичних скарбів»

 у 6 класі з теми «Пропорція. Основна властивість пропорції»

Мета

– сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення теми «Пропорція. Основна властивість пропорції» та математики вцілому;

– застосовувати надбані знання в нових нестандартних ситуаціях;

–розвивати логічне мислення,  спостережливість, кмітливість; прагнення до власної ініціативи;

– виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати у команді задля досягнення спільної мети.

 

Обладнання та наочність: картки з підказками, , плакат «Правила ТБ», стрілки,  літери П,Р,О,П,О,Р,Ц,І,Я  завдання з QR кодами, надпис КВЕСТ «ПОШУК МАТЕМАТИЧНИХ СКАРБІВ»

Тип уроку: Урок удосконалення знань, вмінь та навичок.

 

Вид уроку: Урок-гра, квест.

 

 

Епіграф

«Предмет математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим.»

Б. Паскаль

 

Хід уроку - квесту

І. Організаційний момент

1. Вітання

 Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:

У – успішним

С – самовпевненим

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

 

Команда «Пізнайки», лідер команди

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

  1. Оголошення плану уроку та його завдань

2. Інсруктаж з ТБ

ІV. Формування вмінь і знань

  1. Виконання завдань квесту

Завдання №1. Зупинка «Всезнайка»

  • Озирніться!!! По класу є заховані гарні, яскраві літери. Складіть із них слово!Час пішов!!!(у класі хаотично розвішані яскраві кольорові букви П,Р,О,П,ОР,Ц,І,Я. На звороті слова ПРОПОРЦІЯ:
  • Ідіть до того місця в класі, через яке ви щодня потрапляєте до кабінету.

( На дверях розміщено завдання у вигляді QR коду, яке учні виконують. Після цього учні отримують наступну підказку ).

 

 А.   Відношення  двох чисел- це..

1)вираз, що є добутком двох чисел;

2) вираз, що є сумою  двох чисел;

3) вираз, що є часткою двох чисел.

 

Б. Число 0,5 є значенням відношення:

1) 4:8;      2 ) ;       3) 14:7.  

 

В.Пропорція – це :

1) Добуток двох відношень;

 2) Рівність двох відношень;

3)Частка двох відношень.

 

Г. Яка з наведених пропорцій істинна?

1) 3 : 0,5 = 2 : 12;      2) 2 : 5 = 1:;     3) 7 : 2 = 14 : 4.

Д. Основна властивість пропорції:

1) якщо a:b = c:d , то   a∙b=d∙c;

2) якщо  = , то    a∙d=b∙c;

3) ) якщо a:b = c:d, то   a:d=b:c.

 

Відповідь : Потрібно знайти суму номерів правильних відповідей.

                                                                   ( 3+1+2+3+2=11)

C:\Users\Шапочка\Desktop\Семінар вчителів математики\Без названия.png

 

       Завдання №2. Зупинка «Точних обчислень»

Перед вами номер телефону без останніх цифр:

099045(4527)

Виконайте завдання:

1)16:4;

2) 0,5: 0,1;

3):;

4)0,14: 0,02

 

впишіть цифри, зателефонуйте і скажіть:

- Доброго дня! Ми учні 6-го класу і ми проходимо квест. Дайте будь ласка підказку!

C:\Users\Шапочка\Desktop\Семінар вчителів математики\Без названия (1).png

 

(Я завчасно домовилася з _Лідією Павлівною, тому вказала її номер)

Лідія Павлівна:

- Тримайте підказку:

Ідіть до того місця, через яке до класу потрапляє  денне світло і сонячне проміння. (На віконній рамі завдання  у вигляді QR коду, яке учні виконують. Після цього учні отримують наступну підказку).

Завдання №3. Зупинка «Практиків»

Щоб дізнатися про місце знаходження наступного завдання, відгадайте загадку:

А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура

Звісно ж це…(Клавіатура)

 

Записати всі можливі пропорції з чисел  6,4,2,12.

 Відповідь. Записати  суму значень відношень, що утворилися

( 4:2=12:6                2

2:4=6:12                 

6:2=12:4                   3

2:6=4:12                 

2++3+=5                   )

C:\Users\Шапочка\Desktop\Семінар вчителів математики\Без названия (2).png

Завдання №4. Зупинка «Кмітливих»

Відгадайте слово, що зашифровано у ребусі – це і буде місце, де знайдете наступне завдання

 

Ребуси%20з%20математики%20з%20відповідями_Страница_12

 

Слово «Транспортир».

Виконайте завдання: 

 Знайдіть невідомий член пропорції

8 у = 20 : 5

Відповідь ( у=8∙5:20=2 )

C:\Users\Шапочка\Desktop\Музика свято\qr-code (3).png

 

Завдання №5. Зупинка «Розумників»

  • Завданнями одержите коли відгадаєте де воно знаходиться.

Розшифруй  слово (підручник): РУЧПІДНИК

Там чергова підказка.

Код: Сторінка. Виконати завдання, щоб знайти номер сторінки. Знайти невідомий член пропорції

                        8,1: у =5  0,2   (ст. 27 )

C:\Users\Шапочка\Desktop\Музика свято\qr-code (4).png

У підручнику заховано лист. Учні знаходять мій лист.

 

Молодці!

Ви пройшли цей математичний квест!

Ваш скарб – це оцінка за сьогоднішній урок. Поставте її в щоденник самі і несіть на підпис!

Сподіваюсь Вам було весело і цікаво!!!

C:\Users\Шапочка\Desktop\Музика свято\qr-code (5).png

 

 

VІ. Підсумок уроку

  1. Оцінення учнів
  2. Прийом «5 речень»
  • Опишіть за допомогою 5-ти речень сьогоднішній урок

VІІ.Домашнє завдання

 

 

 

                          

№ завдання

1

2

3

4

5

Назва завдання

Зупинка Всезнайка

Зупинка

Точних обчислень

Зупинка Практиків

 

Зупинка Кмітливих

Зупинка Розумників

Кількість балів за завдання

4

 

6

4

4

4

Кількість набраних балів

 

 

 

 

 

  ВСЬОГО БАЛІВ ___________                ОЦІНКА __________________

    21-22 бали - оцінка "12".          15-16 балів - оцінка "9".               

    19-20 балів - оцінка "11".         13-14 балів - оцінка "8".       

    17-18 балів - оцінка "10".         11-12 балів - оцінка "7".       

                                9-10 балів – оцінка «6».

                                7-8   балів – оцінка «5».

                                5- 6 балів – оцінка «6».

 

 

 

 

 

   \

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку