Квест«Шкільні нишпорки»
1. Привітання. Здійснюємо розподіл нагрупи жеребкуванням (можнавитягати предмети: кольори, фігури, палички, карточки).
Кладемоумішечок предметиабо їх картинкиматематичні, для творчості, природничі. Учасники витягаютьпредмет, збираютьсяу команду.
2. Розподіл балів (смайлів) [Дод.1]:
заправильнувідповідь - 1, зашвидкість – 1, затворчийпідхід -1.
-1 якщопідказувати іншій команді;
-1, колиговоримоодночасно, перебиваємо іншого;
-1 занецензурнулексику;
Здобуті смайливикористаєте у першиймісяць навчанняякбонуси.
3. Пам’ятайтеви – команда, азначить – партнери, дружні, толерантні. Інша команда – ваші шкільні друзі, зякимиви здобудетезнаннятанавики і повеселитесь!
4. Школяр, щоніс длянаспортфель із важливимизавданнямимає звичку робитиусенавпаки. Мипопросили принестирюкзачокуклас, авін залишивйогодесь інде і відправив смсна
Telegram. Пишетак:
(У портфелі лист. Одна з команд зачитує)
# 2 «Brain-ринг». Виберіть зручне місце укласі длявашої команди. Оберіть посла, який передаватимевідповіді.
(Вчитель по черзі зачитує питання для кожної команди. Потрібно відповісти швидко та правильно найбільше разів. За кожну правильну відповідь 1 смайл.).
1. |
Здійснює управління школою (директор) |
Місце, зберігають, змінюють (гардероб) |
де одяг |
Цариця наук (математика) |
Винагорода для переможця (приз) |
|
2. |
Меблі для навчання та письма (парта) |
Рахує б'юджет школи (бугалтер) |
Ранок у колі (ранкова зустріч) |
Дерев'яна паличка з кольоровою серцевиною (олівець) |
||
3. |
Гра, серед букв знайти слова (філворд) |
Гра, відгадати слова, перемістивши букви у правильному порядку (анаграма) |
Умовні знаки для секретного письма (шифр) |
Дослівний уривок тексту |
|
|
4. |
Місце для обідньої перерви (їдальня) |
Місце для фізкультури (спортивний зал) |
Дерев'яний верстат для живопису (мольберт) |
Територія певної діяльності класі (осередок) |
у |
|
5. |
Число яке не впливає на суму |
Найменше натуральне число |
Найбільше двоцифрове число |
Число, яке впливає добуток |
не на |
# 3 Відскануйте QR-код. Танцюйте. Презентуйте (15 хв)
(Пропонуємо вивчити рухи з окремих танців, а ввімкнути зовсім іншу пісню, а кожна команда виконує свої рухи)
# 4 Ушколі безліч завдань, тому швидкість – чудовийнавик. Гра «Встигниза 6 секунд
(Карток для кожної команди стільки, скільки гравців у ній. Кожен гравець із команди відгадує карту, яку пропонує попередня команда. Інші команди контролюють секундомір. Команди міняються ролями.За правильну відповідь та швидкість – 1 смайл кожному)
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ФРУКТИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… СЕЗОНИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ТВАРИНИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ІГРИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… СМАКИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ЕМОЦІЇ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… КОЛЬОРИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ФІГУРИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ВИДИ ВЗУТТЯ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ЗИМОВІ РЕЧІ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ОЗНАКИ ШКОЛЯРА |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ПІСНІ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… КНИГИ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ПРЕДМЕТИ КЛАСУ |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… МІСТА |
ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3… ҐАДЖЕТИ |
(Можна роздати учням пусті картки, щоб придумали завдання самостійно)
# 5. Збираємо рюкзакушколу.
Виріжте деталі, розфарбуйте, складіть шкільний рюкзак.
Дод.1. Друкуємо на клейкому папері.