Урок-квест "Шкільні нишпорки"

Про матеріал
Цікаві завдання для завершального уроку. Вони допоможуть повеселитися і провести час з користю вкінці навчального року.
Перегляд файлу

Квест«Шкільні нишпорки»

1.  Привітання. Здійснюємо розподіл нагрупи жеребкуванням (можнавитягати предмети: кольори, фігури, палички, карточки).

Кладемоумішечок предметиабо їх картинкиматематичні, для творчості, природничі. Учасники витягаютьпредмет, збираютьсяу команду.

2.  Розподіл балів (смайлів) [Дод.1]:

заправильнувідповідь - 1, зашвидкість – 1, затворчийпідхід -1.

image

Смайлизменшуються:

-1 якщопідказувати іншій команді;

-1, колиговоримоодночасно, перебиваємо іншого;

-1 занецензурнулексику;

Здобуті смайливикористаєте у першиймісяць навчанняякбонуси.

3.               Памятайтеви команда, азначить партнери, дружні, толерантні. Інша команда ваші шкільні друзі, зякимиви здобудетезнаннятанавики і повеселитесь!

4.               Школяр, щоніс длянаспортфель із важливимизавданнямимає звичку робитиусенавпаки. Мипопросили принестирюкзачокуклас, авін залишивйогодесь інде і відправив смсна

Telegram. Пишетак:

(У портфелі лист. Одна з команд зачитує)

image

#     2     «Brain-ринг». Виберіть зручне місце укласі длявашої команди. Оберіть     посла,      який передаватимевідповіді.

(Вчитель по черзі зачитує питання для кожної команди. Потрібно відповісти швидко та правильно найбільше разів. За кожну правильну відповідь 1 смайл.).

1.

Здійснює управління школою (директор)

Місце, зберігають, змінюють (гардероб)

де одяг

Цариця        наук

(математика)

Винагорода для переможця

(приз)

2.

Меблі для навчання та письма (парта)

Рахує              б'юджет

школи (бугалтер)

Ранок     у     колі

(ранкова зустріч)

Дерев'яна

паличка             з

кольоровою серцевиною

(олівець)

3.

Гра, серед букв знайти слова

(філворд)

Гра, відгадати слова, перемістивши букви у правильному

порядку (анаграма)

Умовні знаки для секретного письма (шифр)

Дослівний уривок тексту

 

4.

Місце для обідньої перерви (їдальня)

Місце                     для

фізкультури (спортивний зал)

Дерев'яний

верстат          для

живопису (мольберт)

Територія певної діяльності класі (осередок)

у

5.

Число яке не впливає на суму

Найменше натуральне число

Найбільше двоцифрове число

Число,        яке впливає добуток

не на

# 3 Відскануйте QR-код. Танцюйте. Презентуйте (15 хв)

(Пропонуємо вивчити рухи з окремих танців, а ввімкнути зовсім іншу пісню, а кожна команда виконує свої рухи)

image

image

image

image

# 4 Ушколі безліч завдань, тому швидкість чудовийнавик. Гра «Встигниза 6 секунд

(Карток для кожної команди стільки, скільки гравців у ній. Кожен гравець із команди відгадує карту, яку пропонує попередня команда. Інші команди контролюють секундомір. Команди міняються ролями.За правильну відповідь та швидкість – 1 смайл кожному)

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

ФРУКТИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

СЕЗОНИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

ТВАРИНИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ІГРИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

СМАКИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ЕМОЦІЇ

 

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

КОЛЬОРИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ФІГУРИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

НАВЧАЛЬНІ

ПРЕДМЕТИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ВИДИ

ВЗУТТЯ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

ЗИМОВІ РЕЧІ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

МУЗИЧНІ

ІНСТРУМЕНТИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ОЗНАКИ

ШКОЛЯРА

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

ПІСНІ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

КНИГИ

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

ПРЕДМЕТИ КЛАСУ

ВСТИГНИ ЗА 6 С

НАЗВАТИ 3…

МІСТА

ВСТИГНИ ЗА 6 С НАЗВАТИ 3…

ҐАДЖЕТИ

(Можна роздати учням пусті картки, щоб придумали завдання самостійно)

# 5. Збираємо рюкзакушколу.

Виріжте деталі, розфарбуйте, складіть шкільний рюкзак.

Дод.1. Друкуємо на клейкому папері.

image

image

Дод.2. Конверт.

image

image

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку