Урок "Квітка - орган статевого розмноження" можна використати при пiдготовцi до уроку в 6 класi, при пiдготовцi виховних заходiв
Урок 14
Тема Квітка - орган статевого розмноження
Мета:
Обладнання: таблиця «Будова квітки», «Різноманітність квіток», гербарні екземпляри, квітучі кімнатні рослини, презентація, відео, ноутбук.
Терміни і поняття: квітка, квітконіжка, квітколоже, оцвітина, тичинка, маточка, віночок, чашечка, плодолистки
Тип уроку: засвоєння нових знань
Форма проведення: Урок дослідження
Хід уроку
Добрий день, діти!
Пролунав дзвінок.
Починаємо урок.
Сіли, діти, всі рівненько.
Усміхнулися гарненько.
Настрій на урок взяли.
Працювати почали.
Квітка - це усмішка сонця, яка дає здоров’я й наповнює світлою радістю.
“Для життя потрібне сонце, воля й маленька квітка» - казав відомий казкар Ганс Крістіан Андерсен. Квіти відкривають перед людиною можливість пізнання прекрасного, відчуття повноти життя.
Давай пройдемся медленно по лугу.
И «здравствуй» скажем каждому цветку.
Я должен над цветами наклониться
Не для того, рвать или срезать.
А чтоб увидеть добрые их лица
И доброе лицо им показать.
Слайд 1
Слайд 2
а) зробити підписи до «німих малюнків»
Розв’язування біологічних задач
а) У квітках вишні добре розвинена оцвітина, яка складається з чашечки й віночка (чашечка зелена, віночок білий). А якою є оцвітина тюльпана?
б) На початку цвітіння огірків розпускаються так звані «пустоцвіти», після чого з’являються квітки з “огірочками». Чи можна отримати врожай огірків, якщо «пустоцвіти» відсутні?
в) Звичайна квітка має квітколоже, оцвітину, тичинки й маточку. Чим відрізняються від звичайної квітки огірка, гарбуза, кукурудзи?
г) Весною на одних деревах верби утворюються жовті сережки, а на інших зелені. З чим пов’язана ця відмінність?
Виконання завдань в зошиті з друкованою основою.
Тема Будова квітки
Мета: ознайомитися з будовою квіток та їхнім різноманіттям.
Виконується за інструктивною карткою.
Повторення ПТБ під час виконання лабораторного дослідження.
1.+ 2.- 3.- 4.+ 5.+ 6.- 7.+ 8.+ 9.- 10.+
VIII. Рефлексія
Збіг наш урок як коротка мить.
До кожної букви доберіть слова, які характеризують урок, клас.
У – успішним, урочистим......
Р – розвиваючим, розумним......
О – організованим, особливим.....
К – корисним, кмітливим, класним.....
Продовжіть речення: «Сьогодні на уроці я вивчив…(вивчила)…
1.Опрацювати матеріал параграфа
2.Підготувати міні-проект «Квіти і комахи»
3.Підготувати повідомлення легенди про квіти, вірші, загадки.