Урок КВК
Підсумкове урок з теми «Гідросфера»
Мета: розширити і поглибити знання учнів з теми, продовжити формувати вміння логічно мислити , виділяти основне, поєднувати знання з географії з іншими науками, розвивати інтерес до навчання і прищеплювати любов до географії.
Вступне слово вчителя. Вода – це життя!Це річки, моря, озера, океани , джерела і струмки… це краплинки дощу і пухнасті сніжинки… Вода необхідна людині протягом всього життя, вона є невід»ємною частиною нашого тіла, нашої крові, є оберегом всього живого на Землі. Сотні років коломийське джерело давало живу воду мешканцям міста , і вдячні городяни оновили джерело , прикрасили його. І ось перед вами кришталево чиста вода напившись якої ми помандруємо в чарівний світ «Гідросфери»
Перебіг уроку:
На уроці обов’язково дотримуватись таких правил:
Дозволяється:
Приймати активну участь
Високо піднімати руку
Відповідати голосно на всі запитання
Не дозволяється:
Вставати з місця без потреби
Вигукувати
Відповідати не влучно.
Отже ми починаємо:
Девіз нашого уроку:
Спішіть , але не смішіть,
Поспішайте , та не падайте!
1 раунд
Розминка
ІІ раунд
Знавці географії бліц: «Далі – далі..»
І команда.
ІІ команда.
ІІІ раунд
Конкурс картографів
Написати назви морів ,заток у які впадають річки (2хв.)
І команда
ІІ команда
ІУ раунд
Конкурс мандрівників
Моря:
Червоне, Біле, Жовте, Чорне.
Річки:
Білий Ніл, Голубий Ніл, Оранжева, Нігер(чорна), Колорадо (червона), Хуанхе (жовта).
6*пн..ш.,63*зх..д (Анхель,Оріноко,Півд. Америка)
18*пд..ш, 26* сх..д. (Вікторія, Замбезі, Африка)
43* пн..ш, 79*зх.д (Ніагарський, Ніагара, Півд. Америка)
5*пд..ш, 15*сх.д, (Лівінгстона, Конго , Африка).
У раунд
Хитромудрі запитання.
Прощай же море!
Твою красу, твої дари
Я довго, довго чути буду.
Твій шум в далекі вечори. (про Чорне море)
УІ раунд
Розумники.
Скласти слова – іменники із запропонованих слів.
Брахмапутра Водосховище.
УІІ раунд
Чарівна скринька
Питання від гостя.
Про яку річку писав Т.Г.Шевченко: «Рідко який птах долетить до середини ….» (Дніпра)
Яку протоку змушений був перетнути Д»Артаньян, щоб привести підвіски королеві Франції із Англії? (протоку Ла – Манш, яка розділяє Євразію і о.Великрбританію)
«14 квітня корабель «Форвард» перетнув велику течію Гольфстрім, яка прямує уздовж східних берегів Америки, доходить до Ньюфаундленда , потім відхиляється на північний схід і огинає береги Норвегії» (Ж.Верн)
Питання: З водами скількох океанів перемішуються води Гольфстрима? (2 – Алантичний і Північно Льодовитий)
УІІІ раунд
Конкурс музичний
Кожна команда по черзі називає пісні , або рядок з пісні в який є слова про воду, або частину світового океану
ІХ раунд
Конкурс капітанів.
Відеопитання
Відгадайте загадки.
Підбиття підсумків гри.
Пам»ятайте, люди, назавжди,
Неможливо жити без води.
Це життя колиска, це – дощі,
Це роса і квітка на межі, це тумани, ріки і моря,
джерело у спеку – це життя.
Це кришталь озер і джерело,
Це хмаринки в небі, це село
У тополях й вербах над ставком,
Це криниця, квітка під вікном
Шурхіт хвиль і шторму дикий рев,
Зелень трав, веселки кольори,
Пам»ятайте люди це ЗАВЖДИ.
Додатки
І команда
1.Інд –
2.Єнісей –
3.Дніпро –
4.Амур -
5.Ніл –
6.Міссісіпі –
7.Тигр –
8.Сирдар»я –
ІІ команда
1.Ганг –
2.Об –
3.Дунай –
4.Хуанхе -
5.Амазонка -
6.Замбезі –
7.Євфрат –
8.Амудар»я –
Назвати за географічними координатами водоспади і річки на яких вони розташовані.
6*пн..ш.,63*зх..д
18*пд..ш, 26* сх..д.
43* пн..ш, 79*зх.д
5*пд..ш, 15*сх.д,
Питання від гостя.
1. Про яку річку писав Т.Г.Шевченко: «Рідко який птах долетить до середини ….» (Дніпра)
2. Яку протоку змушений був перетнути Д»Артаньян, щоб привести підвіски королеві Франції із Англії? (протоку Ла – Манш, яка розділяє Євразію і о.Великрбританію)
3. «14 квітня корабель «Форвард» перетнув велику течію Гольфстрім, яка прямує уздовж східних берегів Америки, доходить до Ньюфаундленда , потім відхиляється на північний схід і огинає береги Норвегії» (Ж.Верн)
Питання: З водами скількох океанів перемішуються води Гольфстрима? (2 – Алантичний і Північно Льодовитий)
Брахмапутра
Водосховище
1