Урок-КВК за темою: «Гідросфера»

Про матеріал
Урок-КВК за темою: «Гідросфера» Мета: перевірити й узагальнити знання з теми «Гідросфера»; виховувати в учнів бережливе ставлення до водних ресурсів, самостійність, дружбу; розвивати вміння учнів працювати з додатковою літературою і використовувати знання в нестандартних ситуаціях.
Перегляд файлу

Урок-КВК за темою: «Гідросфера»

Мета: перевірити й узагальнити знання з теми «Гідросфера»; виховувати в учнів бережливе ставлення до водних ресурсів, самостійність, дружбу; розвивати вміння учнів працювати з додатковою літературою і використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Обладнання: фізичні карти світу, України, емблеми, атласи, кросворди, завдання до конкурсу «Розминка», ромашка з завданнями, 2 контурні карти світу,картки -завдання до конкурсу - «Змагання з Мюнхаузеном»,

Девіз уроку: Збиратись разом – це початок,

                      Триматись разом – це процес,

                       Працювати разом – це успіх

 

Хід уроку.

1. Організаційний момент.

2. Клас поділений на 4 команди: ( 2 команди гравців і 2 команди болільників)

3. Представлення команд.( Назва, емблема, девіз)

4.Конкурс розминка (5 балів):

Склади слово, яке відноситься до теми « Гідросфера», з перших букв цих географічних об’єктів, яке ти визначиш за координатами:

- 62°- 64° пн. ш. 36° сх. д. ( Онезьке озеро);

- 37° - 47° пн. ш. 50° сх. д. ( Каспійське озеро);

- 43° пн. ш. 77° – 83° зх. д ( оз. Ері);

- 58° пн. ш. 109° зх. д. ( оз. Атабаска);

- 9° – 14° пд. ш.  35° сх. д ( оз. Ньяса);

5. Конкурс капітанів:

Ведучий вносить велику ромашку, на зворотному боці пелюсток написані запитання. Капітани команд по черзі зривають пелюстки, і відповідають на запитання. Запитання  - на пелюстках.

- Назвіть найдовшу річку, що не має стоку в океан. ( р. Волга)

- На якій великій річці розташовані столиці чотирьох держав? ( На Дунаї розташовані: столиця Австрії – Відень, столиця Угорщини – Будапешт, столиця Сербії – Белград, столиця Словаччини – Братислава.)

- Який найменший за площею поверхні океан? ( Північний Льодовитий)

- Яке з цих морів окраїнне: Чорне, Азовське, Червоне, Аравійське? (Аравійське)

- Назвіть найбільший півострів світу. ( Аравійський)

- Яке найсолоніше озеро на Землі? ( Мертве море).

6. Конкурс «Її величність карта». ( Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал)

Кожній команді видається контурна карта, на якій позначено по 30 географічних об’єктів з теми «Гідросфера». За 1 хв. гравці мають дати відповідь.

7. В цей момент біля карти працюють болільники від кожної команди. Один учень стоїть біля карти, а другий – на такій відстані від неї, щоб йому не видно було на карті написів назв географічних об’єктів. Учень біля карти показує вказівкою географічні об’єкти (острови, півострови, озера, річки, океани). Другий учень називає ці об’єкти. Через деякий час учні міняються місцями. (За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.)

8. Конкурс  «Змагання з Мюнхаузеном». ( виправити помилки, кожна виправлена помилка оцінюється в один бал)

«Дорогі друзі, я вирішив повторити подорож Колумба. Моя шхуна, яку я назвав «Санта-Марія», відпливла від берегів Великобританії на захід, до благословенної Індії, східний шлях до якої і намагався відкрити Христофор Колумб. У плаванні через океан мені допомагав орієнтуватися Сіріус, яскрава зірка, розміщена точно на півночі, в сузір’ї Великої Ведмедиці. Океан був настільки спокійний і лагідний, що я не здивувався, чому Колумб назвав його Тихим. Вітрила шхуни надували потужні західні вітри і судно неслося, ніби, на крилах. В одному місці океану я побачив силу-силенну водоростей, що дуже нагадували грона винограду. Водорості надавали воді червоного кольору, і я зрозумів, що саме це море Колумб назвав Червоним.

9. Гра « Хто швидше».

Для гри виділяють по одному учаснику від кожної команди. Перша команда швидко називає  п’ять морів.

Друга – п’ять озер.

10. Конкурс «Не зіб’юсь». (5 балів)

Бере участь уся команда. За хвилину треба назвати сім географічних об’єктів з теми «Гідросфера», щоб кожний наступний починався на останню букву попереднього ( озеро – океан - Ніл)

10. Завдання для уболівальників. ( 2 бали)

Кожний уболівальник називає географічний об’єкт з теми «Гідросфера», що починається на букву його прізвища і показує їх на карті.

11. Виконання домашнього завдання.

Інсценізація казки на тему «Гідросфера».

12. Запитання команда команді ( 2 бали).

13 Команди придумують по 2 загадки за темою «Гідросфера».

14.Підбиття підсумків.

15. Завдання додому: Повторити тему «Гідросфера» і скласти по два ребуси по даній темі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Копиця Вера
До підручника
Географія 7 клас (Гілецький Й.Р., Чобан Р.Д., Сеньків М.І.)
Додано
8 червня 2022
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку