Урок "Ландшафти України.Гірські ландшафти.Карпати"

Про матеріал
Розробка уроку з фізичної географії України з використанням методики "Перевернуте навчання"
Перегляд файлу

Географія, 8 клас

Тема: Гірські ландшафти  Українських Карпат.

Мета: ознайомити учнів з розташуванням Українських Карпат,

вивчати поняття про гірські ландшафти Українських Карпат, чинники їх формування; навчати характеризувати гірський ландшафт, аналізувати картографічні джерела знань;

формувати уявлення про природу Українських Карпат, вміння  прогнозувати наслідки антропогенного впливу на природну зону; розуміння  рекреаційного значення природних комплексів Українських Карпат;

розвивати образне, логічне мислення, правильне мовлення, практичні вміння роботи з картографічними джерелами знань; інформаційно-комп’ютерну компетенцію;

виховувати екологічну культуру, відповідальне ставлення до природи своєї держави; географічну, екологічну та загальноучнівську культуру і грамотність.

     реалізовувати наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека  та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Громадянська відповідальність».

Обладнання: наочний ряд: стінні карти « Фізична карта світу» ,«Фізична карта України», «Політична карта світу», «Ландшафти України»; ілюстративний матеріал по темі.

в учнів: підручники, атласи, контурні карти, кольорові олівці, навчальне обладнання, матеріали  по попередній домашній роботі(тексти, додатковий матеріал, ілюстративний матеріал)

Тип уроку :комбінований

Попередня підготовка: учням дається завдання по технології «Перевернутого навчання» на Google- платформі опрацювати матеріал по темі «Українські Карпати».

План і перебіг уроку:

Етап уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Організаційний момент

Привітання, мобілізація уваги учнів

Прийом «Географічні новини»

 

Індивідуальне усне опитування біля карти

Актуалізація ЗУН учнів

Виконання тестових завдань з теми «Степова зона»

Опитування: Які гірські системи  розташовані в Європі? Де розташовані Карпати? Яку територію займають  в Україні?

Фронтальне письмове опитування

 

Фронтальне усне опитування біля карти «Світ»

 

Мотивація навчальної діяльності учнів

Прийом «Асоціативний кущ»:

1) групи учнів на місцях записують слова-асоціації  до  словосполучення «ГІРСЬКИЙ  ЛАНДШАФТ»

2)кожна група зачитує вголос свої слова-асоціації;

3) вибір спільних слів у всіх групах і запис їх на дошці 

Тема, мета, завдання  уроку.

 

Робота у групах на місцях, фронтальна робота біля дошки

Вивчення нового матеріалу

Виступи учнів за планом:

-Географічне положення та розміри Українських Карпат

-Особливості геологічної та тектонічної будови.

- Рельєф, корисні копалини

- Клімат

- Внутрішні води.

- Ґрунти.

-.Органічний світ

-Екологічні проблеми

- Охорона природи

 

Усна практична робота з географічними картами під керівництвом  учителя.

 

Індивідуальне усне опитування-учнів за прочитаними вдома матеріа лами з теми

 

 

Узагальнення,

систематизація закріплення вивченого матеріалу на творчому рівні

Робота із запитаннями та завданнями для самоперевірки(параграф 35,36)

Прийом «Я-менеджер туристичної фірми»: підготуйте за 2 хв. рекламний флаєр «Чому варто відвідати Українські Карпати?»

Робота у групах: кожна група відповідає на кон кретне запитання

 

Домашнє завдання

Читати 35,36 параграф підручника, на Google - платформі  читати матеріал з теми «Чорне море»

 

Підсумки уроку

що ми вже знаємо?

що ми вже вміємо?

Фронтальна бесіда

 

 

docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку