Урок "Легка атлетика - королева спорту"

Про матеріал

Легка атлетика є комплексним видом спорту, що включає в себе різні види дисциплін. Вона по праву вважається королевою спорту, недарма, два з трьох призовів у девізі "Швидше, вище, сильніше" можна не замислюючись віднести до саме легкоатлетичних дисциплін. Легка атлетика становила основу спортивної програми перших олімпійських ігор. Свої позиції легкої атлетики вдалося завоювати за рахунок простоти, доступності та, якщо хочете, природності своїх змагальних дисциплін. Це один з основних і найбільш масових видів спорту.

Перегляд файлу

ТЕМА: ЛЕГКА АТЛЕТИКА

 

ЗАВДАННЯ:

1. Теоретичні відомості про Олімпійські ігри.

  1. Естафети з елементами легкої атлетики.
  2. Сприяти розвитку фізичних якостей (стрибучості, швидкості, спритності).

 

ВИХОВНА МЕТА:

  1. Дотримання правил техніки безпеки на занятті;
  2. Формування почуття патріотизму, олімпійського духу.
  3. Взаємоповага і взаєморозуміння на занятті;
  4. Виховання колективізму і згуртованості дій.

 

ТИП ЗАНЯТТЯ: навчально-тренувальне.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний майданчик медичного коледжу.

 

ІНВЕНТАР: рулетка, секундомір, набивні м’ячі, обручі, естафетні палички, м’ячі  великого тенісу.

 

ВИКЛАДАЧ: Цілінський В. А.

 

з/п

Зміст заняття

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (25хв)

І

  1. Урочистий вхід студентів на спортивний майданчик  під  музичний супровід.

 

 

 

 

 

  1. Шикування, привітання, перевірка наявності студентів, повідомлення мети  заняття.
  2. Відкриття Олімпійського уроку.

 

 

 

4. Повідомлення завдань заняття. Теоретичні відомості з легкої  атлетики.

5.Демонстрація  відеоролику на тему: « Історія виникнення Олімпійських ігор».

6. Стройові вправи:

а)  на  місці:  повороти  направо, наліво, кругом.

б) в русі: перешикування з

однієї шеренги  в дві,  з однієї колони в колону по два.

 

 

7. Підрахунок   пульсу   в   стані спокою.

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

10 хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв


Студенти заходять  колоною   один  за  одним  по периметру майданчика

Фронтальний  метод.

 

 

 

Звучить гімн України.


Метод слова (бесіда, розповідь)

 

 

Перегляд відеоролику   студентами

Фронтальний метод.

Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди


За 10 сек.

Аналіз показників

 

8. Біг  у повільному темпі;

 

9. Загально-розвиваючі вправи на місці з пляшками води.

  •            В.п.- ноги нарізно, руки

на поясі.

1 - нахил голови вперед;

2 - назад;

3 - вліво;

4 - вправо.

  •         В.п.- ноги нарізно, руки з пляшечками  до плечей.

1 - 4 - колові рухи вперед;

5 - 8 -  назад.

  •         В.п.- ноги нарізно, права рука вгору, ліва вздовж тулуба, пляшечки  в руках.

1 - 2 -  відведення прямих рук назад;

3 - 4 - зміна положення рук.

 

  •         В.п.- о.с., пляшечки в руках.
    1 - руки в сторони;
    2 - руки вгору;
    3 - руки в сторони

   4 - в.п.

  •         В.п.- ноги нарізно, руки зігнуті з пляшечками перед грудьми.

1 - поворот тулуба                    вправо, права рука в   сторону;

2 - в.п.
3 - 4 - теж в протилежну сторону.

  •         В.п. - ноги нарізно, руки за голову, пляшечки в руках.
    1 - нахил тулуба вперед;

2 - назад;

3 - вліво;

4 - вправо.

  •         В.п.- широка  стійка, пляшечки  в руках.

1 - руки вгору;

2 - нахил тулуба вперед;

3 - нахил тулуба

вперед, руки в сторони;

4 - в.п.

  •         В.п.- о.с., пляшечки в руках.
    1 - присісти, руки в сторони;

2 - в.п.

3 - присісти  руки  вперед;

4 - в.п.

  •         В.п.- о.с.

1 - стрибок в стійку ноги нарізно руки в сторони;

2 - стрибок в  о.с.,  руки вгору;

3 - стрибок в стійку ноги нарізно руки в сторони;

4 - в.п.

10. Спеціально-бігові вправи в русі:

1) біг з високим підніманням стегна;

 

2) біг з виносом прямих ніг вперед;

3) біг з закиданням гомілки;

4) біг з вистрибуванням вгору на кожен крок;

5) біг  галопом правим, лівим боком;

 

 

 

 

6) біг схресним кроком правим, лівим боком;

7) біг стрибками в кроці;

8) біг спиною вперед;

9) біг з прискоренням;

 

 

11. Вправи на відновлення дихання

3 кола

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

16 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 м

 

 

20м

 

20м

20м

 

20м

 

 

 

 

 

20м

 

20 м

20м

20м

 

 

30 сек

Дистанція 1,5м

 

 

 

 

Слідкувати за підрахунком

 

 

 

 

 

 

 

Активні рухи руками

 

 

 

 

Руки прямі


Руки не згинати

 

 

 

 

 

Руки на рівні грудей

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги прямі, глибокий нахил.

 

 

 

 

 

Ноги прямі, максимальна амплітуда рухів.

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю  виконання, розвиток координації  рухів.

 

 

 

 

Спина пряма, середній темп виконання.

 

 

 

 

 

Виконуємо по прямій, в колону один за одним.

стегно виносити вперед-вгору;

виконувати на передній частині стопи;

частота максимальна;

акцентувати увагу на

поштовху вгору;

стопи пружні;

 


руки на пояс;

руки працюють в передньо-задній площині;

максимально штовхатися вперед-вгору;

дивитися через ліве плече;

максимальна швидкість.

 

виконувати глибокі вдихи і видихи під час ходьби.

Основна частина заняття (25хв)

II

12. Естафети з елементами легкої атлетики.

► «Передача естафетної палички».

Умови виконання: за сигналом учасник команди біжить до набивного м’яча, оббігає його, повертається  назад та передає естафетну паличку наступному. Перемагає команда, яка швидше справиться із завданням. Останній учасник піднімає естафетну паличку вгору.

  «Попадання в ціль».
Умови виконання: за сигналом учасник команди біжить до лінії та виконує метання м’ячика, намагаючись потрапити в обруч. Після метання повертається  та передає естафету наступному.

Перемагає команда, яка швидше справиться із завданням. За кожне попадання нараховується додаткове очко.

► «Олімпійська  вікторина».

Умови виконання: за сигналом учасник команди біжить до ватмана, відповідає на запитання вікторини письмово, повертається та передає естафету наступному. Перемагає команда, яка швидше справиться із завданням. За кожну правильну відповідь нараховується додаткове очко.

«Стрибни якнайдалі».

Умови проведення: кожен учасник по черзі виконує стрибок в довжину з місця. При цьому кожний наступний починає стрибок з місця стрибка попереднього учасника. Перемагає команда, яка стрибне якнайдалі.

«Швидкий потяг».

Умови проведення:  за сигналом учасник біжить до  набивного м’яча, оббігає його та повертається назад, і бере за руку наступного учасника, та продовжує естафету разом із ним. Таким способом повинні пробігти всі учасники команди. Перемагає команда, у якої останній учасник найшвидше перетне фінішну лінію.

 

13. Вправи для відновлення дихання та фізичних сил організму.

 

14. Сприяти розвитку фізичних якостей (стрибучості, швидкості, спритності).

 

 

 

   1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

-

Студенти діляться на дві команди


У випадку якщо естафетна паличка падає, учасник піднімає її  і продовжує естафету.
Передавати естафетну паличку строго на лінії старту.

Не заступати лінію метання. Спосіб метання визначає сам учасник.


 

 

Правильну відповідь округлювати маркером.


 

 

 


Стрибок виконувати точно з лінії стрибка попереднього учасника.

(Додаткова естафета)

Під виконання естафети руки не розмикати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нормалізація дихальної та м’язової систем. Відновлення питтєвого режиму.

 

Розвиток фізичних якостей відбувається під час виконання естафет.

 

Заключна частина заняття (10 хв)

III

1. Шикування.

2 Підрахунок пульсу.

3 Підведення підсумків естафет та нагородження переможців.

 

4. Оцінювання студентів.

 

  1. Підведення підсумків заняття.

 

 

 

 

 6. Домашнє завдання: теоретичні відомості з легкої атлетики

1 хв

1 хв

3 хв

 

 

1 хв

 

3 хв

 

 

 

 

 

1 хв

Фронтальний метод.

Аналіз показників.

Визначення переможців та нагородження  цінними призами.

Мотивація виставлених


оцінок.

Аналіз заняття.

Підручник, методичні посібники, інтернет ресурси.

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
1584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку