ПЛАН-КОНСПЕКТ № 6
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10-Х КЛАСІВ
СКАДОВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. №3
Дата: 24.09.2018
Тема: Легка атлетика
Тип уроку: комбінований
Задачі:
1. Розвиток швидкості.
2. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».
3. Комбінована естафета.
Час: 45 хв.
Місце: стадіон школи
Інвентар: секундомір, свисток, парашути, координаційні драбини, стійки, обручі, імітатори гранат, орієнтири для вистрибування та приземлення, фішки.
Мета: Сприяти розвитку швидкості, спритності та координаційних здібностей, виховувати у учнів почуття взаємодопомоги, сприяти становленню стійкого інтересу до уроків фізкультури та до самостійних занять спортом.
№ п/п
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні рекомендації |
І
|
Вступна частина
|
15’ 30’’
15’’
15’’
15’’
30’’
1’45’’
30’’
4’
6’45’’
15’’ |
Перевіряю наявність особового складу, їх зовнішній вигляд.
Слідкую за дисципліною строю.
Рахуємо за 6 секунд.
Повороти на місці (праворуч, ліворуч, кругом)
Слідкую за роботою рук та ніг.
Три кроки вдих, три кроки видих.
Слідкую за зовнішнім виглядом учнів.
Слідкую за послідовністю виконання вправ (зверху-вниз), звертаю увагу на правильність виконання вправ, а по ходу розглядаємо теоретичні питання з легкої атлетики.
Слідкую за послідовністю виконання вправ, вказую на недоліки. По можливості розглядаємо теоретичні питання з легкої атлетики. Слідкую за дисципліною строю.
|
ІІ |
Основна частина
(станція І)
Шикування по відділенням та зміна робочих міст. Перше відділення – станція І, друге відділення – станція ІІ.
Загальне шикування, перехід до старту комбінованої естафети.
Команда 1 (юнаки) проти команди 2 (дівчата). Дівчата біжать по малому колу. |
24’ 8’
8’
8’ |
Слідкую за частотою рухів по координаційній драбині, за роботою рук та ніг.
Вистрибування вверх на коврик зі стопами.
Звичайні кроки, прискорені кроки та бігові кроки. Звертаю увагу на дві сили (швидкісний розбіг та вистрибування вверх), які треба задіяти, щоб була оптимальна траєкторія для максимального результату.
Біг «по купинам» стрибок в довжину з розбігу любим способом
метання гранати в ціль біг з парашутом, передача естафети. Засікаю час, відмічаю штраф. |
ІІІ |
Заключна частина
|
6’ 2’
2’
30’’ 30’’
30’’ 30’’ |
Слідкую за роботою рук та ніг, за зовнішнім станом учнів.
Учні показують елементи «гопака» Учні виконують вправи зі списами.
За 6 секунд
Юнаки – підтягування на високій перекладині, дівчата – підйом тулуба із положення сидячи. |