Урок "Легка атлетика"

Про матеріал
Розвиток швидкості. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Комбінована естафета.
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ № 6

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 10-Х КЛАСІВ

СКАДОВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. №3

 

Дата: 24.09.2018

 

Тема: Легка атлетика

Тип уроку: комбінований

Задачі:

1. Розвиток швидкості.

2. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».

3. Комбінована естафета.

Час: 45 хв.

Місце: стадіон школи

Інвентар: секундомір, свисток, парашути, координаційні драбини, стійки, обручі, імітатори гранат, орієнтири для вистрибування та приземлення, фішки.

Мета: Сприяти розвитку швидкості, спритності та координаційних здібностей, виховувати у учнів почуття взаємодопомоги, сприяти становленню стійкого інтересу до уроків фізкультури та до самостійних занять спортом.

 

 

№ п/п

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

І

 

 

 

 

 

 

Вступна частина

  1. Приймаю рапорт, привітання.

 

 

 

  1. Оголошую тему та задачі уроку.

 

  1. Нагадую техніку безпеки

 

  1. Перевіряю ЧСС.

 

  1. Стройовий тренаж.

 

 

  1. Розминочне коло
  • рух звичайним кроком,
  • рух прискореним кроком,
  • рух спортивною ходьбою,
  • рух легким бігом,
  • біг підтюпцем

 

  1. Вправи на відновлення дихання.

 

  1. ЗРВ на місці
  • працюємо в енергетичному колі, (розминку проводить учень)

 

 

 

 

 

 

 

  1. ЗРВ в русі.
  • працюємо в колону по два,  (розминку проводить учень)

 

 

 

 

 

 

  1.                   Загальне шикування в одну шеренгу та розвід відділень по робочим місцям.
  • перше відділення – станція ІІ, друге відділення – станція І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15’

30’’

 

 

 

 

15’’

 

 

15’’

 

 

        15’’

 

        30’’

 

 

1’45’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30’’

 

 

4’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6’45’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15’’

 

Перевіряю наявність особового складу, їх зовнішній вигляд.

 

 

Слідкую за дисципліною строю. 

 

 

 

 

Рахуємо за 6 секунд.

 

Повороти на місці (праворуч, ліворуч, кругом)

 

Слідкую за роботою рук та ніг.

 

 

 

 

 

Три кроки вдих, три кроки видих.

 

Слідкую за зовнішнім виглядом учнів.

 

Слідкую за послідовністю виконання вправ (зверху-вниз), звертаю увагу на правильність виконання вправ, а по ходу розглядаємо теоретичні питання з легкої атлетики.

 

 

Слідкую за послідовністю виконання вправ, вказую на недоліки.

По можливості розглядаємо теоретичні питання з легкої атлетики.

Слідкую за дисципліною строю.

 

 

ІІ

Основна частина

  1. Розвиток швидкості (з використанням парашутів)

(станція І)

 

  • 1 підхід

 

  • 2  підхід

 

  • 3 підхід

 

 

Шикування по відділенням та зміна робочих міст.

Перше відділення – станція І, друге відділення – станція ІІ.

  1. Закріплення техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (станція ІІ)
  • три підходи вистрибування з одного кроку
  • три підходи вистрибування з трьох кроків
  • виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» через перепону та без неї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальне шикування, перехід до старту комбінованої естафети.

 

  1. Комбінована естафета (станція ІІІ).

Команда 1 (юнаки) проти команди 2 (дівчата).

Дівчата біжать по малому колу.

24’

8’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8’

 

Слідкую за частотою рухів по координаційній драбині, за роботою рук та ніг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вистрибування вверх на коврик зі стопами.

 

Звичайні кроки, прискорені кроки та бігові кроки.

Звертаю увагу на дві сили (швидкісний розбіг та вистрибування вверх), які треба задіяти, щоб була оптимальна траєкторія для максимального результату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Біг «по купинам»           стрибок в довжину з розбігу любим способом

 

 метання гранати в ціль

біг з парашутом, передача естафети.

 Засікаю час, відмічаю штраф.

ІІІ

Заключна частина

  1.  Вправи на відновлення дихання
  • легкий біг,
  • спортивна ходьба,
  • прискорений крок,
  • звичайний крок,
  • звичайний крок із вправами на відновлення дихання
  1. Згадуємо традиції української національної фізичної культури.
  • розглядаємо стрибкові вправи,
  • згадуємо вправи зі списами.
  1. Перевіряємо ЧСС
  2. Підводжу підсумки уроку.
  3. Оголошую оцінки.
  4. Даю домашнє завдання.

6’

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

 

 

30’’

30’’

 

30’’

30’’

 

Слідкую за роботою рук та ніг, за зовнішнім станом учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні показують елементи «гопака»

Учні виконують вправи зі списами.

 

За 6 секунд

 

 

 

Юнаки – підтягування на високій перекладині, дівчата – підйом тулуба із положення сидячи.

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку