4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Навчальна програма 6 клас "Аеробка"

Про матеріал
Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

для загальноосвітніх навчальних закладів

5–9 класи

 

Варіативний модуль

АЕРОБІКА

 

Пояснювальна записка

 

 

 

Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.

Варіативний модуль «Аеробіка» складається зі змісту навчального матеріалу для учнів 5–9 класів, очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць, орієнтовних навчальних нормативів з аеробіки.

До розділу «Зміст навчального матеріалу» внесено теоретичні відомості, технічну підготовку, загальну та спеціальну фізичні підготовки.

На першому, другому та третьому роках вивчення учні/учениці опановують основні базові кроки танцювальної аеробіки, вчаться виконувати їх одночасно з різноманітними рухами руками, поєднують базові кроки у комплекс вправ та виконують їх з переміщенням у різних напрямках залу. На четвертому та п’ятому роках вивчення учні/учениці опановують вправи силової спрямованості у різних вихідних положеннях, вчаться виконувати вправи з різною інтенсивністю, інтервальний тренінг та основи стретчингу.

Розділ «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць» зорієнтований на якісне засвоєння знань, умінь та навичок вивченого матеріалу.

Після вивчення модуля у кожному навчальному році учні/учениці складають навчальні нормативи з аеробіки для контролю якості засвоєного матеріалу: самостійно виконують в темпі музики танцювальну комбінацію, самостійно виконують в темпі музичного супроводу комплекс вправ силової спрямованості та комплекс вправ на розтягування і розслаблення.

 

 

 

 

 

 

 

 

АЕРОБІКА

 

2 рік вивчення

Теоретичні відомості

Знаннєвий компонент

Учень, учениця:

характеризує історію розвитку аеробіки в Україні;

розкриває основні знання про здоровий спосіб життя;

обґрунтовує вплив фізичних вправ на організм тих, хто займається;

володіє термінологією, що використовується при заняттях аеробікою, знає базові кроки та невербальні команди

Ціннісний компонент

дотримується правил безпеки та знає заборонені вправи в аеробіці;

 

 

Історія розвитку аеробіки в Україні. Основні знання про здоровий спосіб життя. Вплив фізичних вправ на організм тих, хто займається. Термінологія, що використовується при заняттях аеробікою. Назва базових кроків в аеробіці. Невербальні команди.

 

 

 

 Правила безпеки. Заборонені вправи в аеробіці.

 Технічна та загальна фізична підготовка

Діяльнісний компонент

Учень, учениця:

знає та виконує базові кроки:

GRAPE WINE Схресний крок;

PIVOT TURN Мамбо в повороті;

JOGGING Біг;

KICK Мах ногою;

MAMBO Танцювальний крок мамбо;

JUMPING JACK Стрибок ноги нарізно – ноги разом;

BASIC STEP Базовий крок вперед;

CROSS Хрест;

LOW KICK Мах ногою з ударом гомілкою;

SLIDE Ковзання;

CHASSE Галоп;

CHA-CHA-CHA Частина основного танцювального кроку «ча-ча-ча»;

TWIST JUMP Стрибки на двох з поворотом стегон;

SKIP Підскік;

володіє навичками поєднання роботи руками і ногами при виконання базових кроків аеробіки;

застосовує  навички поєднання базових кроків аеробіки з різноманітними рухами руками  у комплекс вправ

 

Повторення базових кроків, що вивчалися на 1-му році занять.

Освоєння основних рухів та базових кроків, що використовуються в заняттях аеробікою. Навчання техніці виконання базових кроків:

GRAPE WINE Схресний крок.

PIVOT TURN Мамбо в повороті.

JOGGING Біг.

KICK Мах ногою.

MAMBO Танцювальний крок мамбо.

JUMPING JACK Стрибок ноги нарізно – ноги разом.

BASIC STEP Базовий крок вперед.

CROSS Хрест.

LOW KICK Мах ногою з ударом гомілкою.

SLIDE Ковзання.

CHASSE Галоп.

CHA-CHA-CHA Частина основного танцювального кроку «ча-ча-ча».

TWIST JUMP Стрибки на двох з поворотом стегон.

SKIP Підскік.

Поєднання роботи руками і ногами при виконання базових кроків аеробіки.

Поєднання базових кроків аеробіки з різноманітними рухами руками  у комплекс вправ

 

 

2 рік вивчення

 Самостійне виконання в темпі музичного супроводу танцювальної зв’язки

Рахунок

Рухи ногами

Рухи руками

Напрям руху

1–8

marching

Через сторони вгору–вниз

На місці

1–8

step touch

По одній вгору

В сторони

1–8

side to side

В сторону

В сторони

1–8

V-STEP 

За спину

Назад

1–8

TOE TAP 

На пояс

В сторону

1–8

KNEE UP 

Вільно

Вперед

1–8

LEG KURL

Вперед

В сторону

1–8

GRAPE WINE

Коло руками назовні

В сторону

1–8

PIVOT TURN

Вільно

На місці

1–8

JOGGING

Вільно

На місці

1–8

KICK

По одній вперед

Вперед

1–8

STEP TOUCH

Зігнути руки в сторони

В сторони

1–8

DOUBLE STEP TOUCH

«Батерфляй»

В сторони

1–8

MAMBO

Вільно

Вперед

1–8

JUMPING JACK

На пояс

На місці

1–8

BASIC STEP

Зігнути руки вперед

Вперед

1–8

CROSS

Вільно

На місці

1–8

LOW KICK

По одній вперед

Вперед

1–8

SLIDE

Вперед

В сторони

1–8

CHASSE

Коло руками в сторону руху

В сторони

1–8

CHA-CHA-CHA

Вільно

В сторони

1–8

TWIST JUMP

Зігнути у ліктях

На місці

1–8

SKIP

На пояс

На місці

1–8

marching

Через сторони вгору-вниз

На місці

 

Рівні компетентності

Низький – помилки послідовності виконання вправ, нечіткість рухів під музику, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Середній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Достатній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, нечіткі рухи.

Високий – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, правильні рухи руками, збереження постави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Makar Oksana
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку