Легка атлетика
Тема. Удосконалення техніки виконання “човникового” бігу.
Завдання: 1. Підготуватися до складання контрольного нормативу - “човниковий” біг 4×9 м.
2. Удосконалити техніку відштовхування у стрибках у висоту.
3. Удосконалити техніку виконання бігу й сприяти розвитку витривалості.
4. Удосконалювати навички метання шляхом гри “Хто далі кине”.
№ п/п |
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Шикування. Повідомлення завдань уроку. Замір ЧСС, виконання стройових команд на місці. Ходьба й біг у відповідному темпі (до 1,5-2 хв). ЗРВ. |
Під час виконання стройових вправ слідкувати за чіткістю й правильністю виконання. Під час бігу увага звертається на правильність дихання й постановки стопи. |
ІІ |
1. “Човниковий” біг 4×9 м. Вправу виконати двічі, до заліку йде кращий результат. |
Дотримуйтесь правил змагань. Нормативи - згідно програмними вимогами. |
2. Стрибки у висоту: 1) виконання підготовчих вправ з торканням підвішених предметів на висоті 130-150 см. Виконати п’ять-шість разів; 2) стрибки “зігнувши ноги” на висоті 50 см з 3-5 кроків. Вправу виконувати 5-6 разів. |
Учні з розбігу відштовхуються однією ногою в позначеному місці, намагаючись торкнутися підвішених предметів і м’яко приземлитись. |
|
3. Чергування бігу на 1500 м (для хлопців) і 1000 м (для дівчат) з ходьбою (50 м бігу та 50 м ходьби). Замір ЧСС. |
При бігу звертати увагу на дихання. |
|
4. Рухлива гра “Хто далі кине”. |
Нагадати правила. Підбити підсумки. |
|
ІІІ |
Шикування. Ходьба з глибоким диханням. Замір ЧСС. Домашнє завдання. |
Підбити підсумки уроку. |