18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Леся Українка. Конвалія (Уривок) Леся Українка. Давня весна. Напам’ять . Почуття автора та засоби їхнє вираження у вірші.Заучування віршів напам’ять "

Про матеріал

Аналіз поетичних творів Л.Українки "Конвалія" та "Давня весна" з використанням різноманітних завдань, що сприяють формуванню читацьких компетенцій учнів початкової школи.

Перегляд файлу

 

Читання 4 клас

Тема. Леся Українка. Конвалія (Уривок) Леся Українка. Давня весна. Напам’ять . Почуття автора та засоби їхнє вираження у вірші.Заучування віршів напам’ять .

Мета. Розширити знання учнів про життя і творчість Л. Українки; формувати навички виразного читання, вміння відчувати емоційний зміст поезії, зв’язно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів, викликати захоплення великою силою волі поетеси, виховувати інтерес до життєвого шляху і творчого здобутку поетеси.

Обладнання: портрет,виставка книг,проектор, презентація

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1 Поетична хвилинка за вибором учнів (поезії Л.Українки)

2 Повторення біографії Л.Українки.

Незакінчене речення «Я знаю про , що Л.Українка…»

ІІІ Оголошення теми і мети уроку.Мотивація навчальної діяльності

  •                   Складання учнями теми уроку «Збери намисто»
  •                   Так. Сьогодні на уроці ми будемо говорити про велику поетесу Лесю Українку. У попередніх класах ми ознайомилися з біографією Лесі,вивчили кілька поезій.
  •                   Озвучення очікуваних результатів

ІV Сприймання та усвідомлення нового матеріалу

1 Опрацювання поезії «Конвалія»(уривок)

а) Відгадування загадки

 

 

 

б) Мозговий штурм «Що я знаю про цю квітку?»

в) Розповідь вчителя «Легеда про конвалію»

г) Виразне читання вчителем і бесіда за первісним сприйманням

  - Чи сподобаввся вам вірш? Який настрій він викликає?

    Хто дійові особи?

д) Словникова робота: добір синонімів, читання піраміди слів

ж) Виразне читання «сходинками»

 

  2. Аналіз поезії «Давня весна»

Зараз ми знову поринемо у чудову Лесину поезію та ознайомимось з віршем

 « Давня весна» - простепостігаємо за станом природи та зміною настрою героїні

а) згадаємо про дитинство аоетеси

б). Читання вірша вчителем під музичний супровід

- Чи сподобався вам вірш? Які почуття викликає він у вас?

В). Словникова робота.

хутко, самотна, стокрила,замиготіло,прилинули,загомоніло

г).Читання вірша учнями.

Д). Бесіда по прочитаному

- Від чийого імені ведеться розповідь?

 - Яким спочатку був настрій дівчинки?

- Чому вона була дуже сумна?

 - Яка пора року описується?

- Який подарунок принесла весна поетесі?

- Як потім змінився настрій дівчинки?

- Чи змінюється інтонація під час читання вірша?

- Як у вірші описано пробудження природи: вітру, дерев, пташок? Прочитайте ці рядки.

ж). Виразне читання вірша

І) Гра «Оживіть ілюстрацію»

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

Самооцінювання, аналіз здійснення очікуваних результатів

 Слухання пісні « Давня весна»

V. Домашнє завдання

1. Вивчити вірш напам’ять

2.Творча робота на тему  « Я- художній редактор» -намалювати ілюстрацію до вірша.

1

 

doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку