ТЕМА УРОКУ. Лінійна функція та її графік. Розв'язування задач
МЕТА УРОКУ. Розвиток предметних і ключових компетентностей.
Узагальнення, поглиблення і закріплення основних знань, набутих за час вивчення теми. Формування вміння практичного застосування знань, умінь і навичок.
Симулювання пізнавальної активності , забезпечення власної активності учня, стимулювання вміння учнів формувати та висловлювати власну точку зору, вміння доводити власну позицію, вміння спілкуватися, організовувати , аналізувати, оцінювати власну навчальну діяльність. Розвиток критичного мислення учнів.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
І ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМИ,МЕТИ,ЗАВДАНЬ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
На дошці подано структурований огляд теми. Повторюємо основні ідеї теми, теоретичні положення. Наводимо приклади реальних ситуацій, які описуються математичними моделями, що представляють собою деяку лінійну функцію (домашнє завдання). Кожному учню пропонується помітити питання теми, які потребують доопрацювання, викликають труднощі, приклеївши кольорові стікери на схему, яка подана на дошці ( з метою спрямувати подальшу власну навчальну діяльність для кращого розуміння цієї теми.)
2. Питання один одному по вивченій темі.
3. Тестова перевірка знань учнів за допомогою комп'ютера – інтерактивні вправи, створені за допомогою сервіса Learning Apps.org. Завдання різнорівневі: на встановлення відповідності : функція та її графік; завдання вставити пропущенні слова або відгадати поняття для учнів, які мали прогалини у знаннях. Частина учнів виконує творче завдання: поставити п'ять запитань до рисунка
Наприклад, учні могли поставити такі запитання:
ІІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ.
1.Виконуємо завдання, які склали учні до рисунка.
2.Додаткове завдання. Побудувати графік функції :
а) у= /х/
б) у=2/х/
в) графік , який складається з кількох частин
ІІІ. РЕФЛЕКСІЯ. КОШИК ПРОБЛЕМ ТА КОШИК ДОСЯГНЕНЬ.
Кожен учень визначає, чим він може пишатися після уроку , які прогалини у знаннях має. В листку самооцінювання виставляє бали за кожний вид завдань.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Рівень А, Б: тестові завдання № 6 с. 170 (підручник " Алгебра " авт. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Рівень В: задати формулою функцію за графіком цієї функції (ламана)
або придумати завдання на встановлення відповідності: функція та її графік