Урок"Лінійне рівняння з однією змінною" контрольна робота

Про матеріал
перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок, передбачених програмою, в ході вивчення названої теми.
Перегляд файлу

Урок №11.

ЛІНІЙНЕ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ

Мета: перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок, передбачених програмою, в ході вивчення названої теми.

Тип уроку: контроль знань

 

Хід уроку

І. Умова тематичної контрольної роботи

Варіант І

Варіант ІІ

№ 1. Чи рівносильні рівняння? Чому?

та .

№ 2. Розв’яжіть рівняння

.

№ 3. Розв’яжіть задачу, склавши рівняння.

Перший автомобіль долає шлях між містами за 5 год. Другий автомобіль, швидкість якого на 20 км/год більша, ніж першого, долає той самий шлях за 4 год. Знайдіть швидкість автомобілів.

№ 4. Розв’яжіть рівняння

.

№ 5. Розв’яжіть задачу.

У книжковій шафі було в 6 разів більше книжок, ніж на етажерці. Після того як із шафи взяли 46 книжок, а з етажерки 18, на етажерці залишилося на 97 книжок менше, ніж у шафі. Скільки книг було в шафі, а скільки на етажерці спочатку?

№ 6. Розв’яжіть рівняння

.

 № 7*. При якому значенні рівняння :

1) має корінь 5;

2) не має коренів?

№ 1. Чи рівносильні рівняння? Чому?

та .

№ 2. Розв’яжіть рівняння

№ 3. Розв’яжіть задачу, склавши рівняння.

Перший автомобіль долає шлях між двома містами за 1,5 год, а другий — за 1,2 год. Швидкість другого автомобіля більша від швидкості першого на 15 км/год. Знайдіть відстань між містами.

№ 4. Розв’яжіть рівняння

.

№ 5. Розв’яжіть задачу.

В автопарку було вантажівок у 5 разів більше, ніж легкових автомобілів. Після того як у рейс вийшло 58 вантажівок і 15 легкових авто, в автопарку залишилось вантажівок на 61 більше, ніж легкових авто. Скільки легкових авто і скільки вантажівок було в автопарку спочатку?

№ 6. Розв’яжіть рівняння

.

№ 7*. При якому значенні рівняння

:

1) має корінь 4; 2) не має коренів?

 

ІІ. Розв’язання та відповіді до тематичної контрольної роботи

Варіант І

№ 1. ; ; ;

; ; .

Рівняння мають однакові корені.

Відповідь. Рівносильні, бо мають однакові корені.

№ 2. ; ; ; ; ; ; .

Відповідь. –27.

№ 3

 

(км/год)

(год)

(км)

5

4

; ; .

Отже,  км/год;  км/год.

Відповідь. 80 км/год; 100 км/год.

№ 4. ; НСК (6; 8) = 24.

; ; ;

; .

Відповідь. –20.

Рис 11-01 Таблиця №5

; ; ; ; ; .

Отже, на етажерці стояло 25 (книжок), а у шафі було (книжок).

Відповідь. 150 книжок; 25 книжок.

№ 6. ; ; ; ;

або ;

або .

Відповідь. 1,1; 0,9.

№ 7. 1) , отже, ; ; ;

2) лінійне рівняння виду не має коренів, якщо коефіцієнт при дорівнює 0, а (у нашому випадку).

, отже, .

Відповідь. 1) 0; 2) –2.

Варіант 2

№ 1. ; ; ; .

; ; ; ; ; .

Корені рівнянь рівні, отже, рівняння є рівносильними.

Відповідь. Рівняння рівносильні, бо мають рівні корені.

№ 2. ; ; ; ; ; ; .

Відповідь. 0,7.

№ 3

 

(км/год)

(год)

(км)

1,5

1,2

; ; ; ; .

Отже, (км/год), (км/год).

Відповідь. 60 км/год; 75 км/год.

№ 4. ; НСК (6; 4) = 12; ;

; ; ; ; .

Відповідь. –17.

Рис 11-02 Відповідь таблиці №5

; ; ; ; .

Отже, легкових автомобілів було 16, а вантажівок .

Відповідь. 80; 16.

№ 6. ; ; ; ; або .

Відповідь. 2; –2.

№ 7. 1) Корінь , тому ; ; ;

2) рівняння виду не має коренів, якщо , ; у нашому рівнянні ; , отже, .

Відповідь. 1) 5; 2) 3.

 

ІІІ. Підсумок уроку

Було б добре по закінченні виконання теоретичної контрольної роботи № 1 показати учням правильні розв’язання та відповіді (їх заздалегідь або записати за дошкою, або зробити копії та роздати всім учням).

 

IV. Домашнє завдання (випереджальне)

З пункту «Числові вирази» виписати нові поняття (невідомі) і знайти поняття (відомі), що використовуються під час пояснення матеріалу (Я. § 1 п. 1).

 

 

doc
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
5239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку