Урок " Лисичка-сестричка"

Про матеріал

Урок з використанням інтерактивних технологій,поєднання знань з читання,української мови,природознавства,мистецтва. Містить цікаві завдання щодо розвитку читацьких умінь.

Перегляд файлу

Тема уроку:                                                                                                                                                                     Казка Лисичка-Сестричка(уривки).Художній прийом-повтор у казці.
Мета уроку:                                                                                                                                                                      Учити свідомо і виразно читати,формувати поняття повтор,давати характеристику вчинку героя,висловлювати свою думку,розвивати увагу,пам’ять,виховувати порядність,засуджувати підступність.

Уміння вчитися,висловлювати оцінні судження,виконувати завдання за інструкцією.

Формувати навички співпраці в парі,групі.
Здобувати самостійно з підручника знання.
Виховувати людські чесноти.
Тип уроку:                                                                                                                                                                   Засвоєння нових знань з використанням інтерактивних технологій,поєднання знань з читання,української мови,природознавства,мистецтва.
Засоби навчання:                                                                                                                   Вербальні,технічні,дидактичні.
                                                                    Хід уроку  :
I.Вступна частина
1.Організація класу.
2.Мовленнєва розминка.
    а)читання складової таблиці(слайд №1)
    б)гра”Не спіткнусь “(слайд №2)
    в)робота із скоромовкою(слайд№3)
  3.Перевірка дом.завдання.
     Гра Обличчя в обличчя(переказують один одному казку Колобок.
II.Основна частина
         Етап 1
1.Актуалізація опорних знань та умінь.
    -який розділ вивчаємо?
    -що таке народна казка?авторська?
    -чого вчать казки?(слайд №4-7)
2.Вгадай персонаж казки.Загадка(слайд№8).
3.Книжкова виставка.
4.Асоціативний кущ.Яка лисиця?
   -знання про лисицю з інших предметів(слайд№9-10).
          Фізична пауза(відео ролик під пісню Лисички з опери Коза –Дереза ”).
          Етап2.(слайд№11-№13)
1.Слухання казки (1 частини).Аудіозапис.
          Етап3.
2.Яке емоційне сприйняття?(враження учнів).
3.Словникова робота(слайд №14).
4.Повторити слова назви предметів.
   а)читання вірша
   б)гра”Слова читай- питання називай”(розподіл слів за питаннями хто?що?,дошка)слова з казки,(під музичний супровід,відео ролик “У світі тварин”
           Етап4.
  1.Читання 1-ї частини,ланцюжком.

   2.Робота в групах.(слайд№15).
     - придумати питання до казки,дати свої відповіді
   3.Художній прийом-повтор.Пояснення.
     -робота з форзацом підручника
     -розгляд малюнків
     -передбачення подальших подій
     -продовжити розповідь за малюнками(слайд№16)
   4.Читання в особах.
      -гра Я уважний(робота в парі,порахувати скільки разів зустрічається слово лисичка,курочка)
III.Заключна частина
       1.Прийом Закінчи речення.
       2.Підсумки.Рефлексія.
          - кожен вибирає смайлик собі за результатами своєї роботи(слайд№17-№20)
       3.Дом.завдання
      -навчитися читати в особах,створити власні іллюстрації до казки за бажанням.

 






 
 

 

 

 

 

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку