Урок літературного читання, 4 клас. Подорож до Країни Чудес. Повість-казка. Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес» (Частина I. У кролячій норі)

Про матеріал

Розробка уроку літературного читанння для учнів 4 класу у формі подорожі. (за підручником В.Науменко)

Тема. Подорож до Країни Чудес. Повість-казка. Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес» (Частина I. У кролячій норі)

Додається мультимедійна презентація, відео та аудіо супровід, роздатковий матеріал, карта-подорож.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Я очікую …

Номер слайду 4

Іди, іди, борщику, Зварю тобі дощику В полив'янім горщику... Мені каша, тобі дощ Щоб періщив густий борщ!

Номер слайду 5

Завжди у казці так було: Переможе все ж добро!

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

розумна допитлива смілива стримана вихована добра

Номер слайду 12

Цей предмет відкриває дверцята в Країну Чудес У цю країну можна потрапити тільки через …. За законами країни Чудес У Країні чудес опиняються лише ті, кому не подобаються книги …. У того, хто перебуває в цій країні у голові народжуються всілякі…

Номер слайду 13

«Аліса в Країні Чудес – це повість-казка… «Я вважаю…», «Тому, що…», «Наприклад…», «Отже…»

Номер слайду 14

Мені було цікаво... Я дізнався … Найбільше мені запам’яталася зупинка..

Номер слайду 15

Домашнє завдання Виразно читати повість-казку (с. 163–168). І група – скласти опис Кролика. ІІ група – скласти опис Аліси. ІІІ група – скласти опис Країни Чудес.

Номер слайду 16

Перегляд файлу

C:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpghttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://demiart.ru/forum/uploads11/post-1624130-1350838418.pnghttp://img-fotki.yandex.ru/get/9299/48540211.f1/0_e5d0e_53836bd3_L.gifhttp://xgm.guru/files/100/92248/farm1.pnghttp://demiart.ru/forum/uploads11/post-1624130-1350838418.pnghttp://etotosamoe.ru/wp-content/uploads/2015/01/18-01.pnghttp://vignette4.wikia.nocookie.net/farmville/images/1/1f/Cupid's_Castle_Stage_2-icon.png/revision/latest?cb=20110116001141http://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://2.bp.blogspot.com/-O29qnftI2Rw/UzWKNjxZBbI/AAAAAAAA9AI/MW1GdOopauY/s1600/animated+trees+(68).gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://animated-images.su/_ph/21/2/715570266.gifhttp://demiart.ru/forum/uploads11/post-1624130-1350838418.pnghttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://demiart.ru/forum/uploads11/post-1624130-1350838418.pngC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpgC:\Users\Jeka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\карта 3.jpghttp://pixelbrush.ru/uploads/posts/2013-01/1359084926_1-1.jpghttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://demiart.ru/forum/uploads11/post-1624130-1350838418.pnghttp://img-fotki.yandex.ru/get/9299/48540211.f1/0_e5d0e_53836bd3_L.gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9258/48540211.ef/0_e5a02_7ad0cf1_L.gifhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9299/48540211.f1/0_e5d0e_53836bd3_L.gifJ:\літ.чит\ілюстрації\карта 3.jpg

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Урок літературного читання, 4 клас

Дата: 20.03

Тема. Подорож до Країни Чудес. Повість-казка. Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес» (Частина I. У кролячій норі)

Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом англійського письменника Льюїса Керролла, з його повістю-казкою «Аліса в Країні Чудес»; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитаний твір, формувати оцінні судження; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву, образне мислення; виховувати допитливість, любов до художнього слова.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок-подорож

Обладнання: комп’ютер, презентація, карта-подорожі, портрет письменника, фото головних героїв твору, роздатковий матеріал, виставка книг, підручник В.Науменко Літературне читання, картки для опорної  схеми, капелюшок письменника-казкаря, епіграф, визначення поняття «повість», костюми для дітей. 

 

Хід уроку:

ЕПІГРАФ

Країна Чудес — це те, що ми є...

Р. Бредбері

  1. Організаційний момент  СЛАЙД 1

Робота в парах. Побажання успіху в роботі на уроці:

        Я візьму твої долоньки,

        Подивлюсь тобі у вічі.

        І від цього нам з тобою

        Стане вдвічі веселіше.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1. Бесіда СЛАЙД 2 
  •    Чи любите ви фантазувати?
  •    Доберіть до іменника «вигадка» три  найвдаліших, на вашу думку, прикметники.
  •    Де найчастіше зустрічаються вигадки та дива? (У казках).

2. Мозковий штурм. Складання схеми-опори за відповідями дітей

- Який твір називається казкою? (твір, в основу якого покладено вигадані, фантастичні події повчального характеру).

 - Які існують дві окремі групи казок? (Авторські (літературні), народні)

 - Чим вони відрізняються одна від одної?

- Які три типи казок ви знаєте? (Про тварин, соціально-побутові, чарівні).

Казки

 

       літературні                     народні

                                                              про тварин

    побутові

    чарівні

  •    Сьогодні я вас запрошую в подорож у дивовижну країну, яка не існує на карті. В цій країні немає ніяких обмежень для польоту фантазії, тут можна вигадувати казна-що, не боячись нікого. Іншими словами, можна бути собою, вільною особистістю, котра здатна міняти все довкола силою своєї уяви. Я гадаю, що вам відома ця країна з дитинства. Адже це казкова країна – Країна Чудес.
  •    Діти, зверніть увагу на епіграф нашого уроку. Прочитаймо його разом.
  •    Як ви розумієте це твердження? Чи погоджуєтеся ви з цим? Підніміть руку, хто погоджується  з цією думку. Хто ні?
  •    Ми повернемося до епіграфу в кінці уроку і перевіримо, чи змінилася ваша думка.
  • Давайте одягнемо уявні чарівні черевички, які допоможуть вам легко та швидко пройти всю подорож.

3. Вправа «Очікування» СЛАЙД 3

- Що ж ви очікуєте від цієї подорожі?

  1.        Актуалізація опорних знань
  1. Мовна розминка. «Золоті ворота до країни чудес».

- Зараз ми налаштуємо свої голоси і думки на роботу, підготуємо наш мовленнєвий апарат до читання. Під час цієї роботи ми зустрінемо героїв казки, яку сьогодні читатимемо. Будьте уважні, і спробуйте відгадати з якої вони казки.

- Щоб відчинити браму до країни чудес нам треба пройти випробування.

А) Гра «Виправ помилку»

- Воно від жителя цієї країни – Капелюшника. Він полюбляє співати дуже чудернацькі пісні. Прочитаємо одну з них хором: СЛАЙД 4

Іди, іди, борщику,

Зварю тобі дощику

В олив'янім горщику...

Мені каша, тобі дощ

Щоб періщив густий борщ! 

- Що не так? Давайте виправимо.

- На інтонацію в якому реченні треба звернути особливу увагу? Читаємо в темпі як крапає дощ.

Б) Гра «Блискавка»

Зупинка «Трояндовий сад»

 - За наказом королеви Країни Чудес навколо воріт садівники –посадили прекрасні кущі троянд. Проте наказ, слухали неуважно: замість червоних троянд посадили білі. Відтоді кожного ранку перефарбовують їх у червоний колір. Давайте сьогодні допоможемо їм це зробити. А контролюватиме нашу роботу вірнопідданий королеви – охоронець брами Червовий Валет.

Червовий валет (учень у костюмі): Минулого року, Ви читали багато літературних казок, і зараз я перевірю, чи добре ви  запам’ятали їх назви. За кожну правильну відповідь матимете можливість допомогти садівнику і замінити білу троянду – на червону. Відповідатиме той, хто перший підніме руку. Увага.

(Учитель показує картку з неправильною назвою твору – УЧНІ мають швидко відреагувати та виправити назву.).

  • Снігова принцеса ( Снігова королева)
  • Жовта Шапочка  (Червона Шапочка)
  • Загіпнотизована красуня  (Зачарована красуня)
  • Королева на горошині (Принцеса на горошині)
  • Гидке курча (Гидке каченя)
  • Собака в чоботях (Кіт у чоботях)
  • Метровочка (Дюймовочка)

Червовий Валет: Ви молодці, за правильно виконане завдання я подарую вам три червоні троянди.

- Що об’єднує всі названі вами казки? Яка тема? (Добро завжди перемає зло)

- Прочитайте, виділивши логічним наголосом підкреслені слова, дотримуйтеся пауз відповідно до партитури. СЛАЙД 5

Завжди у казці так було:

Переможе все ж добро!

  1.        Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів
  • Давайте повернемося до мого запитання. Чи здогадалися в чарівний світ якої казки ми тримаємо путь? (Аліса в країні чудес)  відео

2. Оголошення завдань (вивішування на дошку фото головних героїв) СЛАЙД 6

- Сьогодні ми ознайомимося з повістю-казкою «Аліса в країні чудес», яку вже ось сто років залюбки читають не тільки діти, а й дорослі в усьому світі. За нею створено мультфільми, кінофільми і поставлено п’єси. Цей твір перекладено понад сотнею мов. Сьогодні ми прочитаємо лише першу її частину: У кролячій норі. Вивішування головних героїв. Читаючи цей твір, ми удосконалюватимемо навички виразного, свідомого читання, як справжні літературні критики аналізуватимемо прочитаний твір, будемо висловлювати свої оцінні судження, а також будемо фантазувати та розвивати творчу уяву. Кожен з вам матиме можливість спробувати себе у ролі письменника- казкаря.

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
  •    Хто ж написав цю книжку, ви зараз дізнаєтесь, прослухавши інтерв’ю  з письменником. Це наша наступна зупинка. Ваше завдання уважно слухати діалог між журналістом та автором і запам’ятати в якому жанрі написана книга Аліса в країні Чудес.

Зупинка «Зустрічна» (Зустріч з письменником за чашечкою чаю)

  1. Рольова гра «Інтерв'ю з письменником».

Журналіст: Ваше ім'я?

JI. Керролл: Чарльз Лутвідж Доджсон. Льюїс Керролл — мій псевдонім.

Журналіст: Коли і де ви народилися?

Л. Керролл: 27 січня 1832 року в Англії, у графстві Чешир.

Журналіст: Ким були ваші батьки?

Л. Керролл: Я народився у сім'ї священника.  

Журналіст: Ви були єдиною дитиною в сім’ї?

Л. Керролл: У мене велика родина: семеро сестер і троє братів.

Журналіст: Чим ви полюбляли займатися найбільше в дитинстві?

Л. Керролл: За допомогою сільського столяра я змайстрував театр ма­ріонеток; писав для нього п’єси, які й сам і розігрував. А також переодягався факіром і показував дивовижні фокуси для своїх молодших братів і сестер.

Журналіст: Де ви навчалися?

Л. Керролл: Спочатку в школі. Вчитися мені подобалося. З усіх шкільних предметів особливо полюбляв математику. Потім навчався в Оксфорді. Можна сказати, що усе моє життя пов'язане з цим університетом: у 19 років я туди прийшов і залишив 60-річним. Став професором математики, прийняв духовний сан священника.

Журналіст: Як з'явилася ваша книга «Аліса у Країні Чудес»?

Л. Керролл: Я  дуже люблю дітей. На той час я дружив з трьома дівчатками, доньками мого колеги доктора Лідделла: Лоріною, Алісою та Едіт. Моєю улюбленицею була середня – Аліса. Якось я зі своїми маленькими друзями катався на човні Темзою. Щоб потішити малюків я розповів їм казку. Ця казка так сподобалась дівчаткам, що вони попросили пене записати її.  Я просидів усю ніч, записуючи в зошит усі нісенітниці, що запам'яталися. Так у 1864 році з’явилася казка «Аліса в країні чудес». Перший екземпляр казки я переписав для Аліси від руки і прикрасив  власними малюнками. Ви можете побачити їх на слайді . СЛАЙД 7

Журналіст: А коли книга потрапила до читача?

Л. Керролл: Лише через рік. Книга вже була видана з малюнками професійного англійського художника.

Журналіст: В якому жанрі написана ваша книга.

Л.Керролл: Повість-казка.

Журналіст: Що б ви побажали дітям, які прочитали про пригоди Аліси?

JI. Керролл: Пам'ятайте, що дитинство — то найкраща пора у житті людини.

Запитання:

  •    Письменник  писав твори під власним ім’ям? (Під псевдонімом) Яким? Вивішування портрету. Ось так виглядав насправді Льюїс Керролл.

— Де народився письменник?

  •    Де він навчався? (Пояснити назву – Оксфорд).

— Який твір приніс йому всесвітню славу?

— Хто надихнув його на  створення цієї історії?

  •    В якому жанрі написана книга?

Слово вчителя:

Повість – великий за обсягом прозовий твір, у якому змальовано декілька подій з життя героя. (Правило на дошку)

  •    Прочитаємо всі разом і запам’ятаємо.

 

  1. Опрацювання твору «Аліса в Країні Чудес» (Частина І. У кролячій норі) (с. 163–166).

Зупинка «Котова наука»

  1. Фонетична підготовка

В країні Чудес мешкають дивні істоти, що живуть таємничим життям. Однією з них, є звичайнісінький, на перший погляд, кіт. Та не все так просто. Він може з’являтися будь-де і коли йому заманеться. Дати слушну пораду, а зникаючи, залишити після себе лише усмішку.

- Спробуйте спіймати очима та прочитати слова, які з’являються на усмішці кота, правильно їх наголошуючи. СЛАЙД 8 (Слова з’являються на усмішці і зникають.)

 

 

буфет

картала

антипод

живопліт

реверанс

закортіло

стокротки

глибочезний

ярличок

 

- Доберіть синоніми до слів: картала (дорікала, лаяла, критикувала, осуджувала) ; закортіло – захотілося, забажалося.

Знайдіть на стор. 165 внизу тлумачення слова – АНТИПОД.

Зупинка «Ігрова»

2) Словникова робота. Робота в парах  

- В кожній країні, в кожного народу є своя улюблена гра. В Великій Британії– це  гра «крокет», за правилами якої крізь розставлені на майданчику дротяні ворітця проганяють дерев’яними молоточками дерев’яні кулі. СЛАЙД 9. Але в Країні Чудес замість молоточка використовують пташку фламінго, а роль м’ячиків виконують їжачки. Зараз ви працюючи в парі спробуєте забити м’яч до воріт - з’єднавши слово з його тлумаченням. Подивимося, яка команда виграє: королеви Країни Чудес чи Аліси. Дотримуйтесь правил роботи в парі.

ПЕРЕВІРКА

Стокротки – рослина з білими або рожевими квітами.

Живопліт – паркан з кущів.

Буфет — шафа для зберігання посуду, закусок, напоїв.

Реверанс – присідання на праву ногу разом із шанобливим уклоном на знак привітання, подяки та ін.

Ярличок - наклейка на предметі, товарі із зазначенням назви, кількості, місця виготовлення, номера або інших відомостей; етикетка.

  1. Інсценізація  «Перша зустріч з Алісою». (Учениця в костюмі)
  •    Так як повість казка є досить великим твором, вступну його частину розповість його головна героїня. Зустрічайте її.

Аліса:  Одного разу, коли я з сестрою відпочивала на березі річки, мені набридло сидіти без діла. Я разів зо два зазирнула до книжки, котру читала сестра. Але там не було ні малюнків, ні діалогів. А без малюнків і розмов і книжка не книжка. Я вже хотіла встати та нарвати стокроток, щоб сплести віночок. Та літня спека зовсім мене розморила, не хотілося ворушитися…. Раптом повз мене прошмигнув біленький кролик із рожевими очима, що увесь час бідкався, бо кудись запізнювався. Поглянувши на вийнятий із жилетної кишені годинник, він стрімголов побіг далі. Я ще зроду не бачила кролика в жилеті та ще й при годиннику. Аж затремтівши з цікавості, я зірвалася на рівні ноги й побігла слідом за ним через поле, і ледве встигла помітити, як той шаснув у велику кролячу нору.

  •    І ЯК ВИДУМАЄТЕ, ЩО ЗРОБИЛА Б НА МОЄМУ МІСЦІ КОЖНА ДИТИНА? (Відповіді учнів).
  •    Так і я, – кинулась у нору, навіть не подумавши про те, як виберусь звідти. Так того дня почалися дива.
  1. Вибіркове читання окремими учнями

Зупинка «Кроляча нора»

Починаємо читати с. 163 з  останнього абзацу до слів «Невже цьому падінню не буде кінця краю?».

— Де відпочивала Аліса?

— Чому їй не сподобалася книжка, яку читала сестра?

  •    Чим захопив Білий Кролик увагу Аліси?

— Чому дівчинка побігла за Кроликом?

  •    Діти, як ви думаєте, чи скоро закінчиться цей політ?

Зупинка – ПЕРЕХІД ЧЕРЕЗ МІСТ

Фізкультхвилинка. Гра-розминка «Англійський дощ» з елементами здоров’язбережувальних технологій .

  •         Хоч наша подорож дуже захоплива, але напевне, ви трохи втомились. Давайте відпочинемо, поринувши в атмосферу королівства Великої Британії.  В цій країні, дуже часто йдуть дощі, понад 180 днів на рік, які супроводжуються  туманами та сильним вітром. Спробуймо це відтворити. Повторюйте мої рухи. Будьте уважні!

(Пів класу на місці виконують рухи, решта по колу – на доріжках. Другий раз – міняються).

-   В Великій Британії піднявся вітер. (ведучий тре долоні)

- Починає крапати дощ. (клацання пальцями)

- Дощ посилюється (почергове плескання долонями погруддя)

- Починається справжня злива (плескання по стегнах)

- А ось град – справжня буря (тупіт ногами)

- Але що це? Буря стихає. (плескання по стегнах)

- Дощ стихає. (плескання долонями по грудях)

- Рідкі краплі падають на землю. (клацання пальцями)

- Тихий шелест вітру. (потирання долонь)

Сонце! (руки догори)

 

 

  • Летіла Аліса довго і за цей час встигла подумати про все на світі. Давайте послухаємо, про що ж вона міркувала під час польоту. Уважно слідкуйте в книзі за диктором.

 

Прослуховування монологу Аліси (2.30)

— Які знання, здобуті в школі, пригадувала?

— Хто така Діна?

— Що про неї думала Аліса?

  •    Як ви думаєте куди ж потрапиться Аліса після польоту?

Самостійне читання мовчки.

  •    Прочитайте самостійно мовчки до кінця сторінки, куди ж потрапить Аліса.

 

  •    Де опинилася Аліса після того, як заснула?
  •    Кого вона зустріла в довгому тунелі?
  •    Прочитайте, які слова промовляв кролик?
  •    Як цього разу вчинила Аліса, побачивши кролика?
  •    Де опиналася Аліса після погоні?
  •    Що знаходилося з обох боків зали?
  •    Чи страшно було нашій героїні, коли вона побачила стільки дверей? Чи вдалося Алісі відчинити двері? Як ви думаєте, чому автор намагається зупинити дівчинку перед вибором?
  • Чому зраділа Аліса? (знайшла золотий ключик)
  • Як ви думаєте, чи стане в пригоді Алісі золотий ключик?
  •    Давайте перевіримо.

Перегляд фрагменту кінофільму. (1 хв. 10 с) СЛАЙД 10

 

  •    Як ви думаєте чи вдасться Алісі пролізти крізь малі дверцята та потрапити до саду? Чи вип’єте вона напій?
  •    Давайте прочитаємо, що сталося далі. с. 168 третій абзац «Звісно …)

 

— Чи випила Аліса напій?

— Чому вона відразу цього не зробила?

Гра «Я казкар». (надягаємо на голову Капелюшок казкаря)

  •    Пофантазуйте і спробуйте скласти своє продовження казки.
  1.        Узагальнення та систематизація знань .

Зупинка  Дослідницьке бюро «Шукачі істини».

1.Робота над характеристикою образу Аліси. Методика Асоціативний кущ. 

- Чи сподобалась вам Аліса?

- Чим саме? Якими риси характеру їй притаманні. Доведіть, користуючись, виділеними словами в тексті. СЛАЙД 11

 - Які риси характеру ви б хотіли мати?

 

- Яке ваше ставлення до героїні?

- Чи хотіли б ви опинитись на її місці?

Словесне малювання портрету.

- А ось такою бачать Алісу мультиплікатори. (Зміна портрету в середині асоціативного куща). Чи відрізняється їхня Аліса від створеної Аліси в вашій уяві? - Якою ви уявили Алісу?

Рубрика «Цікаво знати». Діти, ви бачите, що  кожний художник бачить свою Алісу. В реальності ж у Аліси Ліддел було коротко стрижене темно – каштанове волосся і чупринка на лобі. ((Зміна портрету в середині асоціативного куща).                            

  1. Літературна гра «За законами Країни Чудес. Зупинка «Замок країни чудес» СЛАЙД 12

Ось ми потрапили до королівського замку країни чудес. Давайте складемо закони країни Чудес. 

  1. У цю країну можна потрапити тільки через …. (кролячу нору)
  2. Цей предмет відкриває дверцята в країну див (ключ)
  3. У країні чудес опиняються лише ті, кому не подобаються книги …. (без малюнків та розмов).
  4. У того, хто перебуває в цій країні у голові народжуються всілякі… (нісенітниці).

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Метод «ПРЕС» СЛАЙД 13

-Чого описаного в прочитаній частині твору більше: реальних подій чи фантастичних? Доведіть,  що «Аліса в Країні Див» дійсно є повістю-казкою, користуючись таким алгоритмом: «Я вважаю…», «Тому, що…», «Наприклад…», «Отже…»)

2.Рефлекія методом незакінчених речень СЛАЙД 14

  •   Мені було цікаво...
  •   Я дізнався …
  •   Найбільше мені запам’яталася зупинка..
  •    Що таке повість?
  •    Давайте повернемося до нашого епіграфа. Чи змінилася ваша думка: «Чи дійсно, країна Чудес це те, що ми є..»

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СЛАЙД 15

Виразно читати повість-казку (с. 163–168).

І група – скласти опис Кролика.

ІІ група – скласти опис Аліси.

ІІІ група – скласти опис Країни Чудес.

Оцінювання

СЛАЙД 16Вчитель: З казки завжди треба повертатися у реальне життя. І не чарівні предмети роблять добро, рятують героїв, творять чудеса у житті. Найбільші чарівники це люди. Їхні роботящі руки, їхні добрі серця. І це найважливіше. Пам’ятайте: «Країна Чудес – це те, що ми є…»

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Снігова принцеса

Жовта Шапочка

 

 

Загіпнотизована красуня

Королева на горошині

Віслюк-горбоконик

Гидке курча

Собака в чоботях

Дядя Вася, пес і кіт

 

 

Метровочка

Старий і Карлсон, що живе на даху

Перегляд файлу

J:\літ.чит\ілюстрації\2.jpghttp://cs305900.vk.me/u6587971/-14/x_a7248cc1.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

J:\літ.чит\ілюстрації\3.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\5.jpg

J:\літ.чит\ілюстрації\4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgC:\Users\Jeka\Pictures\1.jpg

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Jeka\Pictures\1.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\Jeka\Pictures\1.jpg

 

 

 

C:\Users\Jeka\Pictures\1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgC:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgC:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgC:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgC:\Users\Jeka\Pictures\1.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\2.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\5.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\4.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\3.jpgJ:\літ.чит\ілюстрації\1.jpghttp://www.showbiz.cz/media/filmy/hash/3/11254013c7046ca471ae1eaa8f4ab19b.jpg

Перегляд файлу

ПОВІСТЬ –

великий за обсягом прозовий твір, у якому змальовано декілька подій з життя героя.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Gadzaman Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Olga
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
23 липня 2018
Переглядів
7655
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку