Урок літературного читання в 2 класі

Про матеріал

Тема: Українська народна казка “ Півник і двоє мишенят “

Мета: Формувати навики виразного читання, вміння виділяти головне, переказувати прочитане, давати відповіді на запитання, розвивати мову і мовлення учнів, уміння читати текст в особах, парами, ланцюжком, збагатшувати знання про усну народну творчість. Виховувати любов до праці, почуття взаємодопомоги, підтримки праці, повагу до рідної української мови, народу, звичаїв.

Перегляд файлу

Літературне читання 2 клас

Тема: Українська народна казка “ Півник і двоє мишенят

Мета: Формувати навики виразного читання, вміння виділяти головне, переказувати прочитане, давати відповіді на запитання, розвивати мову і мовлення учнів, уміння читати текст в особах, парами, ланцюжком, збагатшувати знання про усну народну творчість. Виховувати любов до праці, почуття взаємодопомоги, підтримки праці, повагу до рідної української мови, народу, звичаїв.

Обладнання: Маски Півника і мишенят Круть, Верть, колосок пшениці, картки .

Хід уроку

І. Організаційний момент

   1. Візуальна  перевірка готовності до уроку.

  2. Емоційне налаштування на урок.«Від щирого серця»

Учні, передаючи іграшку у вигляді сонечка, бажають одне одному всього найкращого від щирого серця.

ІІ. Актуалізація опорних ЗУН

     1.Пятихвилинка вільного читання додаткової літератури.

     2.Робота над скоромовкою.

Миші в шафі шаруділи
Шість шарфів шерстяних з`їли.

    3. Перевірка домашнього завдання

(завдання перевіряється-усно. Учні переказують прочитане).

4. Загадки про героїв української народної казки “ Півник і двоє мишенят “

Будить будильник нас кожного ранку,

 Він кукурікає гучно на ґанку.

 Всі прокидаються, сонце встає

– На кожнім подвір’ї будильник цей є. (Півень)

Ніч…Злодюжки довгохвості

До комори ходять в гості.

 Хвать торбинку із зерном

– І в шпаринку шасть бігом. (Миша)

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Читання казки вчителем
    1.        Словникова робота

(Відсіля- звідси

П’ятами накивати-утекти

Курінь- легка будівля

Прибрались- пішли геть (за текстом)

Ворожити – передбачати

Ворожбит- той,хто ворожить )

  1.        Первинне питання перед читанням
  • Назвати дійових осіб казки
    1.        Відповідь на запитання перед читанням
  1. Читання казки за підручником
    1.        Читання ланцюжком.
    2.        Вибіркове читання

(вчитель читає початок речення,а учні шукають його кінець.)

  1.        Визначення головних героїв і їх слів та слів автора.
  • Читання казки в особах з масками.
  1. Характеристика героїв

 

                          ПІВЕНЬ                                                  МИШІ

 

(учні діляться на 2 групи визначають риси характеру героїв.)

  1. Добір прислів”їв до казки. Робота в парах

(учням роздаються картки з завданням - з’єднати  частини прислів’їв та вибрати те,яке підходить до казки та пояснити його).

Як підеш,                        так і їстимеш.

Як посолиш,                   так і найдеш.

V. Підсумок уроку.

   1. Вправа «Мікрофон»

- Що таке казка?

- З якою казкою ми сьогодні познайомилися?

- Хто з героїв вам сподобався? Чому?

   2. Домашнє завдання

Читати казку та переказувати. І варіант- намалювати малюнок півника, ІІваріант- намалювати малюнок мишей

 


 

doc
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
2218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку