Тема. Добираю слова на певну тему.
Мета: закріплювати вміння учнів доповнювати тематичні групи слів; розвивати мовлення учнів, вміння будувати розгорнуті відповіді на запитання; удосконалювати навички читання діалогу за ролями; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати почуття прекрасного.
Хід уроку
Діти і вчитель утворюють коло.
Доброго ранку! – ми друзям бажаєм.
Доброго ранку! – всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку тобі і мені –
Щирі слова нехай линуть рясні!
2.Вправа « Я щасливий, коли…»
Діти висувають припущення, коли вони почуваються щасливими.
3.Вправа « Дерево успіху»
А коли у нас гарніший настрій, коли дерева з зеленими листочками чи , коли дерева з жовтими листочками?
Пропоную «одягнути» наше «дерево». Ті, хто обрав: зелені листочки, буде успішним на уроці; жовті листочки – активними; червоні – буде гарно спілкуватися. Яким буде наше «дерево» – залежить від вас. ( цеглинки LEGO)
Повідомлення теми та мети уроку.
… - ромашка, тюльпан, троянда.
Група 1. Пальто, шапка, сукня, …
Група 2. Глечик, склянка, каструля, …
Група 3. Чоботи, тапки, валянки, …
Група 4. Підручник, зошит, лінійка, …
III.Основна частина уроку
1)Виконання вправи 1
- Розгляньте світлини, що зробила Читалочка на острові.
- Прочитайте інформацію про кожну квітку. Які квіти сфотографувала Читалочка?
- Яку квітку має лотос?
- Яка рослина має на верхівці віночок красивих квітів?
2) Робота в парах. Читання діалогу за ролями.
- Отже, яка квітка сподобалася Читалочці? А Родзинці?
- Складіть про це два речення та запишіть їх.
Фізкультхвилинка
3) Виконання вправи 4 « Щоденні 5». Читання для друга.
Вправа « Пошуковці»
4) Робота в групах.
Завдання: закресли зайві слова.
1 група. Зима, субота, літо, осінь, ніч, весна, прохолода, джерело.
2 група. Зима, понеділок, середа, вівторок, четвер, година, п’ятниця, субота.
3 група. Мавпа, троянда, ведмідь, лисиця, весна, заєць, леопард, жирафа.
4 група. Волошка, троянда, дуб, нарцис, конвалія, лев, жоржина.
Презентація результатів роботи груп за алгоритмом.
5)Об’єднання в групи.
Діяльність у групах.
Завдання:
IV.Заключна частина.
Вправа «Одягни дерево»
Зелені листочки, був успішним на уроці; жовті листочки – активними; червоні – гарно спілкувався. Яким вийшло наше «дерево» ?
1