Урок "Магічне число 7" (за твором Валентини Табур «Вероніка і рожева парасолька»)

Про матеріал
Конспект уроку з ЯДС "Магічне число 7" за твором Валентини Табур. Книга О.Волощенко, "Я досліджую світ" 2 клас, типова навчальна програма за Р.Б. Шияном Інтегрований урок допоможе Вам розповісти дітям, які загадки приховує цифра 7. На уроці працюємо в парах, групах, з лєго, над асоціаціями, розвиваємо критичне мислення.
Перегляд файлу

 

Урок «Я досліджую світ»

Тема: магічне число 7 (за твором Валентини Табур «Вероніка і рожева парасолька»);

Мета. Ознайомити дітей з фактвми і здогадками, пов'язаними з цифрою 7 вдосконалити знання дітей про цифру 7, вдосконалювати навички читання тексту, роботи з ним;  розвивати увагу, творчу уяву, активність; виховувати інтерес до пізнання світу, дружелюбності.

 

Хід уроку:

  1. Налаштування учнів на роботу

(Під кожною партою якась цифра)

  • Давайте розпочнемо наш урок, перевіривши Вашу увагу: мовчки загляніть під парту, там заховалась певна цифра, запам’ятайте її.
  • Встаньте ті , кому попався 0
  • Встаньте ті , кому попався 1
  • Встаньте ті , кому попався 2
  • Встаньте ті , кому попався 3
  • Встаньте ті , кому попався 4
  • Встаньте ті , кому попався 5
  • Встаньте ті , кому попався 6
  • Встаньте ті , кому попався 7
  • Встаньте ті , кому попався 8
  • Встаньте ті , кому попався 9


- На яку цифру встало найбільше дітей. Саме вона стане героїнею нашого уроку. (Викладаю велику 7)

 

2.  Сприймання і усвідомлення нових знань

- Разом з нею, ми довідаємся нову історію з життя Вероніки. Розгорніть підручник на сторінці 48.

- Добре, що ми знаємо про число 7? охаректиризуйте його.

 

  • Як Ви думаєте, про що може йти в тексті, назва якого «Магічне число сім»
  • А чому насправді назвала Валентина Табур так оповідання, ми дізнаємось, прочитавши його.

(Читаю я 1 частину)

 

  • чому засмутилась Вероніка?
  • Як би ви заспокоїли дівчинку?
  • Ми ж зустрічаємо число 7 не лише на уроках. Заплющіть очі, коли я промовляю 7, яка перша асоціація спадає на думку?

 

(Кущ асоціацій про 7 - викладаю навколо 7)

 

- Продовжимо читати історію. Кого обрала семірка, заховавшись у нього під партою. Вони допоможуть мені дочитати текст по реченню. Решта слідкуємо.

 

 

  • Отже, чому авторка назвала так текст?
  • Яке прислів’я наведено в тексті?
  • Відшукай і прочитай.
  • Поясніть як ви розумієте його.

 

 

ФІЗХВИЛИНКА

(Шось ми засиділися, давайте з нашою гостею трішки потанцюємо)

 

Робота в групах. Прислів’я. Запис в зошиті

 

  • На парті у конверті у вас є частини прислів’їв.
  • Разом у ваших групках, вам треба скласти прислів’я. Розпочинаєм і не забуваємо про взаємоповагу до учасників своєї групи і інших.

 

  • Група яка справилась першою - зачитує одне з прислів’їв
  •  Група яка справилась другою - зачитує ще одне з прислів’їв
  • Група яка справилась третьою - зачитує останнє з прислів’їв

 

 

  • Розгорніть зошити і запишіть прислів’я яке Вам сподобалось найбільше. Це завдання 3. Працюємо оперативно!

 

 

  • Давайте ще раз кожен прочитає уважно текст про себе. 
  • Дякую. 
  • А чи хочете ви перевірити як уважно читала цей текст я?
  • спробуйте придумати цікаві товсті та тонкі питання для мене за змістом тексту.

- А тепер перевірю я чи уважно ви читали текст. Спробуйте відтворити правильну послідовність подій в тексті за допомогою цеглин лего. 

- На дошці переплутані події. Поставте їх у правильній послідовності.

 

3. Підсумок уроку

Заключна бесіда

 

  • На картці знайдіть і позначте маркером сьогоднішню гостю.
  • А які ще цифри були на картці?
  • А навіщо нам потрібне цифри?
  • Так, ми можемо з них утворити мільярди різних чисел.
  • Так і в житті. здавалось всі ми люди - частина природи, однакові, але, насправді, кожен з нас різний і унікальний.
  • Кожен важливий. Швиденько зробіть комплімент на вушко сусіду по парті. А після нього відтворіть свій настрій у кольорі.

 

  • Одразу видно, що вам сказали шось приємне - усі усміхнені і задоволені. Ваші зарбовані склянки цьому підтвердження.
  • Отже, частіше робіть приємне оточуючим. А наша задоволена 7 відправляється з нами на наступний урок.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку