Урок «Я досліджую світ»
Тема: магічне число 7 (за твором Валентини Табур «Вероніка і рожева парасолька»);
Мета. Ознайомити дітей з фактвми і здогадками, пов'язаними з цифрою 7 вдосконалити знання дітей про цифру 7, вдосконалювати навички читання тексту, роботи з ним; розвивати увагу, творчу уяву, активність; виховувати інтерес до пізнання світу, дружелюбності.
Хід уроку:
-
Налаштування учнів на роботу
(Під кожною партою якась цифра)
-
Давайте розпочнемо наш урок, перевіривши Вашу увагу: мовчки загляніть під парту, там заховалась певна цифра, запам’ятайте її.
-
Встаньте ті , кому попався 0
-
Встаньте ті , кому попався 1
-
Встаньте ті , кому попався 2
-
Встаньте ті , кому попався 3
-
Встаньте ті , кому попався 4
-
Встаньте ті , кому попався 5
-
Встаньте ті , кому попався 6
-
Встаньте ті , кому попався 7
-
Встаньте ті , кому попався 8
-
Встаньте ті , кому попався 9
- На яку цифру встало найбільше дітей. Саме вона стане героїнею нашого уроку. (Викладаю велику 7)
2. Сприймання і усвідомлення нових знань
- Разом з нею, ми довідаємся нову історію з життя Вероніки. Розгорніть підручник на сторінці 48.
- Добре, що ми знаємо про число 7? охаректиризуйте його.
-
Як Ви думаєте, про що може йти в тексті, назва якого «Магічне число сім»
-
А чому насправді назвала Валентина Табур так оповідання, ми дізнаємось, прочитавши його.
(Читаю я 1 частину)
-
чому засмутилась Вероніка?
-
Як би ви заспокоїли дівчинку?
-
Ми ж зустрічаємо число 7 не лише на уроках. Заплющіть очі, коли я промовляю 7, яка перша асоціація спадає на думку?
(Кущ асоціацій про 7 - викладаю навколо 7)
- Продовжимо читати історію. Кого обрала семірка, заховавшись у нього під партою. Вони допоможуть мені дочитати текст по реченню. Решта слідкуємо.
-
Отже, чому авторка назвала так текст?
-
Яке прислів’я наведено в тексті?
-
Відшукай і прочитай.
-
Поясніть як ви розумієте його.
ФІЗХВИЛИНКА
(Шось ми засиділися, давайте з нашою гостею трішки потанцюємо)
Робота в групах. Прислів’я. Запис в зошиті
-
На парті у конверті у вас є частини прислів’їв.
-
Разом у ваших групках, вам треба скласти прислів’я. Розпочинаєм і не забуваємо про взаємоповагу до учасників своєї групи і інших.
…
-
Група яка справилась першою - зачитує одне з прислів’їв
-
Група яка справилась другою - зачитує ще одне з прислів’їв
-
Група яка справилась третьою - зачитує останнє з прислів’їв
-
Розгорніть зошити і запишіть прислів’я яке Вам сподобалось найбільше. Це завдання 3. Працюємо оперативно!
-
Давайте ще раз кожен прочитає уважно текст про себе.
-
Дякую.
-
А чи хочете ви перевірити як уважно читала цей текст я?
-
спробуйте придумати цікаві товсті та тонкі питання для мене за змістом тексту.
- А тепер перевірю я чи уважно ви читали текст. Спробуйте відтворити правильну послідовність подій в тексті за допомогою цеглин лего.
- На дошці переплутані події. Поставте їх у правильній послідовності.
3. Підсумок уроку
Заключна бесіда
-
На картці знайдіть і позначте маркером сьогоднішню гостю.
-
А які ще цифри були на картці?
-
А навіщо нам потрібне цифри?
-
Так, ми можемо з них утворити мільярди різних чисел.
-
Так і в житті. здавалось всі ми люди - частина природи, однакові, але, насправді, кожен з нас різний і унікальний.
-
Кожен важливий. Швиденько зробіть комплімент на вушко сусіду по парті. А після нього відтворіть свій настрій у кольорі.
-
Одразу видно, що вам сказали шось приємне - усі усміхнені і задоволені. Ваші зарбовані склянки цьому підтвердження.
-
Отже, частіше робіть приємне оточуючим. А наша задоволена 7 відправляється з нами на наступний урок.