Урок з я досліджую світ на тему "Які риси характеру розвиває спорт?"

Про матеріал
Зміст уроку спрямовано на реалізацію наскрізних змістових ліній: -«Громадянська відповідальність» реалізувалась через колективну діяльність роботи в групі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці. -«Здоровя і безпека» - через використання фізкультхвилинки, можливість рухатись під час роботи в групах. Виховувати пізнавальний інтерес до стану свого внутрішнього світу, спортивних захоплень людей, працелюбність, самостійність.
Перегляд файлу

Тема: Які риси характеру розвиває спорт?

Мета:

Навчальна:

Формування предметних компетентностей:

мовно-літературна – формувати  комунікативну та читацьку ключові компетентності,

збагачувати емоційно-чуттєвий досвід,

збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики,

закріплювати знання про звуки мовлення,

розширювати знання учнів про різні види спорту та відомих українських спортсменів,

розвиток особистості учнів засобами різних видів мовленнєвої діяльності,

здатності спілкуватися українською мовою для самовираження,

розвиток мовленнєво-творчих здібностей.

Математична - формування математичної компетентності;

розвиток мислення, уміння виявляти прості математичні залежності у навколишньому світі, розв’язувати прості задачі на різницеве порівняння, визначення тривалості подій.

Соціальна і здоров’язбережувальна - об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри, ставитися з повагою до інших осіб.

Громадянська та історична -уважно вислуховувати  думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших. Розмірковувати, якими рисами характеру має володіти людина і чому.

Мистецька – імпровізувати засобами пантоміми (міміка, жести), рухами.

Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

-спілкування державною мовою: уміння усно висловлювати свої думки,

-математичну грамотність: уміння виконувати дії з числами першого десятка, порівнювати числа першого десятка, визначати час та обчислювати тривалість події;

-інноваційність: здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти:

-начання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

-громадянські та соціальні: уміння співпрацювати з іншими особами для досягнення спільної мети, дотримання здорового способу життя;

-підприємливість: ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення.

Виховна:

-виховувати пізнавальний інтерес до стану  свого внутрішнього світу,  спортивних захоплень людей, працелюбність, самостійність.

     Зміст уроку  спрямовано на реалізацію наскрізних змістових ліній:

-«Громадянська відповідальність» реалізувалась через  колективну діяльність роботи в групі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці.

-«Здоровя і безпека» - через використання фізкультхвилинки, можливість рухатись під час роботи в групах.

Тип уроку: інтегрований.

Галузі, що інтегруються: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровʼязбережна, громадянська та історична, природнича, мистецька і фізкультурна, технологічна.

 

Обладнання: ноутбук, , LEGO «Шість цеглинок», м’яч.

Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.

 

І. Ранкова зустріч

1. Привітання.

-Візьміть дві штанги лего та запрошую вас у ранкове коло

-Привітання - віршик:

Де сонечко пригріло, квітка зацвітає,
Сніги зійшли, в долину потекли.
Людей весна чарівна так вітає,
Щоб всі красу побачити могли!

3. Ранкова гімнастика

Як солдати ми пішли (Лунає музика)

Медитація

4. Повідомлення щоденних новин.

Синоптик. Сьогодні середа - третій день тижня,

11 лютого 2020 року,

 Яка сьогодні погода ?

Учитель:

-Над якою темою ми працюємо на цьому тижні? (Спорт)

6. Що ви очікуєте від сьогоднішнього дня?

Учитель:

-Сьогодні  ми продовжимо роботу над темою тижня, будемо досліджувати риси характеру та можливості людини, показувати пантоміми та робити нові відкриття з теми «Спорт».

А для цього нам треба розбудити наш мозок. Перша вправа…..

 

7 .Гра «Крокодил».

Пропоную вам  відгадати, до яких видів спорту ми будемо добирати асоціації.

8. Весела руханка

https://www.youtube.com/watch?v=kddOvDLOJn4

ІІ. Перебіг уроку

І. Орієнтація та мотивація діяльності.

1.Підсумки опитування учнів класу «Якими видами спорта займаються учні нашого класу».

-Підведемо підсумки нашого опитування.

2. Перегляд відео казки  «Для чого потрібно займатися спортом ?»

https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

    1.Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

-Що спільного у цій розповіді з темою тижня?

-Сьогодні ми будемо досліджувати, які риси характеру розвиває спорт.

2. Цілереалізація.

Перегляд відео «Відомі спортсмени»

https://www.youtube.com/watch?v=T48Gmmi695M

Робота в групах.

Намалювати вили спорту (Яка група найбільше намалює видів спорту ,та і перемогла)

ІІІ. Руханка

Практична робота в групах з Lego .

З цеглинок зробити ринг для боксу

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

 Метод «Кубування» - кубик Блума.

V. Підведення підсумків уроку.

-Сьогодні ви всі гарно попрацювали та досягли високих результатів з нашої теми.

-Покажіть, який у вас настрій в кінці уроку.

-Які завдання були найбільш цікавими?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Людина та її організм.

Мета: Формувати поняття про людину як живий організм, показати відмінність людини від інших живих організмів; формувати уявлення про тіло людини як єдиний організм, у якому   всі органи залежать один від одного; дати знання про властивості шкіри як органа, розкрити її значення для людини. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки.

Виховувати санітарно-гігієнічні навички догляду за шкірою, бажання загартовувати свій організм.

Обладнання: таблиці «Тіло людини»,  пам’ятка «Як необхідно стежити за чистотою тіла»; 

 

 

 

Хід уроку

  1. Організація класу

Пролунав дзвінок.

Починаємо урок.

Працюватимем старанно

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі

Діти просто молодці.

  1. Актуалізація опорних знань учнів.
    • Пригадайте, що належить до живої природи?
    • Які ознаки мають живі організми?
  2.         Повідомлення теми і завдань уроку.

 

  • Відгадайте загадку:

Зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох.

  • Про рослини, тварини, гриби, дроб'янки ми вже дізналися на попередніх уроках природознавства. А сьогодні поговоримо про людину, її відмінність від інших живих організмів.

Працювати будемо за таким планом:

  1. Чим людина подібна до інших живих організмів?
  2. Відмінність людини від тварини.
  3. Органи тіла людини.
  4. Яке значення для організму має шкіра?
  5. Чому шкіра потребує догляду?
  1.         Вивчення нового матеріалу.

 

2. Словникова робота.

Робота в парах.

  • Уявіть собі, що ви автори тлумачного словника і вам потрібно придумати визначення слова людина. (Відповіді дітей)
  • А тепер послухайте, як пояснює значення цього слова тлумачний словник.

Людина – суспільна істота , що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.

3. Розповідь учителя з елементами бесіди.

  • Людина – найскладніше творіння живої природи. З багатьох поглядів вона абсолютно унікальна. Вона ходить на двох ногах. Її пальці здатні виконувати найтонші точні рухи, у неї дуже складний мозок. Завдяки цьому вона займає особливе місце у природі.

 - Чому людина – живий організм?

 - Чим вона відрізняється від інших живих організмів?

 - А чи замислювалися ви над тим, звідки походить людина?

 - У світі існують різні точки зору. Одні стверджують, що людина походить від  людиноподібних мавп. Інші кажуть, що людину створив Бог.

 

Знайомство з органами тіла людини.

 - Відгадайте загадки

Все життя один одного обганяють,

А випередити не можуть. (Ноги)

 

У двох матерів по п’ять синів,

І всім одне ім’я.  (Пальці)

 

Одне одного не бачать,

Але можна їм пробачить:

Нерозлучні довгі роки,

Хоч розбіглись в різні боки. (Очі)

 

Що воно за штука,

Що день і ніч стука? (Серце)

На червоній перекладинці

Білі курочки сидять. (Зуби)

 

  • Яку загальну назву можна дібрати до відгадок?
  • Які ще органи тіла людини ви знаєте?
  • Яку роботу вони виконують?
  • Всі органи тіла людини тісно взаємопов’язані між собою і становлять злагоджений організм. Якщо пошкоджений якийсь орган тіла, це завдає багато прикростей і неприємностей усьому організму.

 

4. Робота з підручником. (Робота в групах)

Клас ділиться на 4 групи. Кожна група читає певну статтю і готує відповіді на запитання за змістом.

І група „Людина – живий організм”.

  1. Чим організм людини подібний до інших живих організмів?

  2. Чим людина відрізняється від тварини?

ІІ група  „Організм людини”

  1. З чого складається організм людини?
  2. Чим між собою розрізняються органи тіла людини?
  3. Які органи керують злагодженою роботою організму людини?

ІІІ група   „Шкіра – захисник організму”

 

  1. Яке значення для організму має шкіра?
  2. Яке значення для організму має виділення шкірою поту і жиру?

 

ІV група   „Бережи шкіру”

 

  1. Чому шкіра завжди має бути чистою?
  2. Як треба діяти при ушкодженнях шкіри?
  3. Як треба загартовувати шкіру?

 

Словникова робота.

Організм – будь-яка жива істота; фізична або психофізична будова живого тіла, живої істоти.

Лупа – оптичний прилад, який являє собою двояко опукле збільшувальне скло в оправі.

V. Фізкультхвилинка.

VІ.  Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Відповіді на питання.
    • Назвіть органи тіла людини.
    • Чим вкрите наше тіло?
    • Яке значення шкіри для організму?
    • Чому шкіру треба мити теплою водою з милом?
    • Для чого потрібне загартовування?
    • Яких правил слід дотримуватися під час загоряння?

 

  1.  Робота над прислів’ями

— Прочитайте прислів’я про здоров’я та поясніть їх зміст.

VІІІ Домашнє завдання.

Опрацювати статті підручника.

І група „Людина – живий організм”.

ІІ група  „Організм людини”

ІІІ група   „Шкіра – захисник організму”

Підготувати загадки про частини тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку