Тема: Які риси характеру розвиває спорт?
Мета:
Навчальна:
Формування предметних компетентностей:
мовно-літературна – формувати комунікативну та читацьку ключові компетентності,
збагачувати емоційно-чуттєвий досвід,
збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики,
закріплювати знання про звуки мовлення,
розширювати знання учнів про різні види спорту та відомих українських спортсменів,
розвиток особистості учнів засобами різних видів мовленнєвої діяльності,
здатності спілкуватися українською мовою для самовираження,
розвиток мовленнєво-творчих здібностей.
Математична - формування математичної компетентності;
розвиток мислення, уміння виявляти прості математичні залежності у навколишньому світі, розв’язувати прості задачі на різницеве порівняння, визначення тривалості подій.
Соціальна і здоров’язбережувальна - об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри, ставитися з повагою до інших осіб.
Громадянська та історична -уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших. Розмірковувати, якими рисами характеру має володіти людина і чому.
Мистецька – імпровізувати засобами пантоміми (міміка, жести), рухами.
Розвивальна: розвивати ключові компетентності:
-спілкування державною мовою: уміння усно висловлювати свої думки,
-математичну грамотність: уміння виконувати дії з числами першого десятка, порівнювати числа першого десятка, визначати час та обчислювати тривалість події;
-інноваційність: здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти:
-начання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;
-громадянські та соціальні: уміння співпрацювати з іншими особами для досягнення спільної мети, дотримання здорового способу життя;
-підприємливість: ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення.
Виховна:
-виховувати пізнавальний інтерес до стану свого внутрішнього світу, спортивних захоплень людей, працелюбність, самостійність.
Зміст уроку спрямовано на реалізацію наскрізних змістових ліній:
-«Громадянська відповідальність» реалізувалась через колективну діяльність роботи в групі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці.
-«Здоровя і безпека» - через використання фізкультхвилинки, можливість рухатись під час роботи в групах.
Тип уроку: інтегрований.
Галузі, що інтегруються: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровʼязбережна, громадянська та історична, природнича, мистецька і фізкультурна, технологічна.
Обладнання: ноутбук, , LEGO «Шість цеглинок», м’яч.
Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.
І. Ранкова зустріч
1. Привітання.
-Візьміть дві штанги лего та запрошую вас у ранкове коло
-Привітання - віршик:
Де сонечко пригріло, квітка зацвітає,
Сніги зійшли, в долину потекли.
Людей весна чарівна так вітає,
Щоб всі красу побачити могли!
3. Ранкова гімнастика
Як солдати ми пішли (Лунає музика)
Медитація
4. Повідомлення щоденних новин.
Синоптик. Сьогодні середа - третій день тижня,
11 лютого 2020 року,
Яка сьогодні погода ?
Учитель:
-Над якою темою ми працюємо на цьому тижні? (Спорт)
6. Що ви очікуєте від сьогоднішнього дня?
Учитель:
-Сьогодні ми продовжимо роботу над темою тижня, будемо досліджувати риси характеру та можливості людини, показувати пантоміми та робити нові відкриття з теми «Спорт».
А для цього нам треба розбудити наш мозок. Перша вправа…..
7 .Гра «Крокодил».
Пропоную вам відгадати, до яких видів спорту ми будемо добирати асоціації.
8. Весела руханка
https://www.youtube.com/watch?v=kddOvDLOJn4
І. Орієнтація та мотивація діяльності.
1.Підсумки опитування учнів класу «Якими видами спорта займаються учні нашого класу».
-Підведемо підсумки нашого опитування.
2. Перегляд відео казки «Для чого потрібно займатися спортом ?»
https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
1.Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
-Що спільного у цій розповіді з темою тижня?
-Сьогодні ми будемо досліджувати, які риси характеру розвиває спорт.
2. Цілереалізація.
Перегляд відео «Відомі спортсмени»
https://www.youtube.com/watch?v=T48Gmmi695M
Робота в групах.
Намалювати вили спорту (Яка група найбільше намалює видів спорту ,та і перемогла)
ІІІ. Руханка
Практична робота в групах з Lego .
З цеглинок зробити ринг для боксу
ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.
Метод «Кубування» - кубик Блума.
V. Підведення підсумків уроку.
-Сьогодні ви всі гарно попрацювали та досягли високих результатів з нашої теми.
-Покажіть, який у вас настрій в кінці уроку.
-Які завдання були найбільш цікавими?
Тема уроку: Людина та її організм.
Мета: Формувати поняття про людину як живий організм, показати відмінність людини від інших живих організмів; формувати уявлення про тіло людини як єдиний організм, у якому всі органи залежать один від одного; дати знання про властивості шкіри як органа, розкрити її значення для людини. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки.
Виховувати санітарно-гігієнічні навички догляду за шкірою, бажання загартовувати свій організм.
Обладнання: таблиці «Тіло людини», пам’ятка «Як необхідно стежити за чистотою тіла»;
|
|
|
Хід уроку
Пролунав дзвінок.
Починаємо урок.
Працюватимем старанно
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі
Діти просто молодці.
Зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох.
Працювати будемо за таким планом:
2. Словникова робота.
Робота в парах.
Людина – суспільна істота , що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.
3. Розповідь учителя з елементами бесіди.
- Чому людина – живий організм?
- Чим вона відрізняється від інших живих організмів?
- А чи замислювалися ви над тим, звідки походить людина?
- У світі існують різні точки зору. Одні стверджують, що людина походить від людиноподібних мавп. Інші кажуть, що людину створив Бог.
Знайомство з органами тіла людини.
- Відгадайте загадки
Все життя один одного обганяють,
А випередити не можуть. (Ноги)
У двох матерів по п’ять синів,
І всім одне ім’я. (Пальці)
Одне одного не бачать,
Але можна їм пробачить:
Нерозлучні довгі роки,
Хоч розбіглись в різні боки. (Очі)
Що воно за штука,
Що день і ніч стука? (Серце)
На червоній перекладинці
Білі курочки сидять. (Зуби)
4. Робота з підручником. (Робота в групах)
Клас ділиться на 4 групи. Кожна група читає певну статтю і готує відповіді на запитання за змістом.
І група „Людина – живий організм”.
1. Чим організм людини подібний до інших живих організмів?
2. Чим людина відрізняється від тварини?
ІІ група „Організм людини”
ІІІ група „Шкіра – захисник організму”
ІV група „Бережи шкіру”
Словникова робота.
Організм – будь-яка жива істота; фізична або психофізична будова живого тіла, живої істоти.
Лупа – оптичний прилад, який являє собою двояко опукле збільшувальне скло в оправі.
V. Фізкультхвилинка.
VІ. Закріплення вивченого матеріалу.
— Прочитайте прислів’я про здоров’я та поясніть їх зміст.
VІІІ Домашнє завдання.
Опрацювати статті підручника.
І група „Людина – живий організм”.
ІІ група „Організм людини”
ІІІ група „Шкіра – захисник організму”
Підготувати загадки про частини тіла.