Тема «Маленький принц в країні Рівняння»
6 клас
Мета: узагальнити та закріпити навички учнів з теми: «Рівняння . Основна властивість рівнянь». Удосконалити вміння розв'язування рівняння. Мотивувати дітей до читання художніх творів. Розвивати логічне мислення, уяву. Виховувати інтерес до математики та уроків української літератури.
Обладнання: головний герой Маленький принц, карта для подорожі.
Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.
Хід уроку:
І Організаційний момент
Всі готові до уроку? То ж сідайте й урок наш розпочнемо!
ІІ Перевірка домашнього завдання.
ІІІ Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів.
Дорослі завжди люблять цифри.
Маленький принц
ІV Актуалізація навчальної діяльності.
1 Гра «Пазл»
( На окремих аркушах написаний алгоритм розв'язання рівняння. Діти складають в потрібному порядку.)
2. Розв'язання вправ.
- Розв'язавши рівняння, ви потрапити на планету до Маленького принца і дізнаєтесь, про кого він піклувався та кого доглядав. Ваше завдання розв'язати рівняння, кожній відповіді відповідає буква. Складіть цифри у порядку зростання і отримаєте відповідь. Кожній букві, відповідає певна цифра.
Ключ до вправи
5 |
-12 |
4 |
3 |
8 |
7 |
-8 |
Н |
т |
я |
о |
а |
д |
Р |
6х = 56 – х
9х – 26 = 30 – 5х
7 – 3х = 6х – 56
5х + 4 = 3х – 12
3х + 3 = 27 – 5х
8 + 4х = 2х – 16
11х - 24 = 36 – х
« Встав уранці, умився, привів себе до ладу – й відразу ж упорядкуй свою планету». Як ви розумієте цей вислів?
V Сприйняття і усвідомлення учнями матеріалу.
Складіть рівняння, що містить невідоме в обох частинах, коренем, якого є число 9, 21.
5(х – 4) = 3х – 10
4у + 2 = 3(10 – у)
7(х – 4) = 5(х + 4)
3(у + 1) = 6( 1 – у) +6
2(х – 3) - 3(4 – х) = 5
7 + 4(3 – у) = 5(у + 2)
- Ми подорожуємо далі і між зорями у просторах космосу є для нас завдання.
3( 0,4у + 3) - 0,6у = 8
2(2 + х) + (4х – 1) 3 = 10х – 7
VІ . Підсумок уроку.
о |
д |
и |
н |
|
|||||||
ч |
о |
т |
и |
р |
и |
|
|||||
н |
у |
л |
ь |
||||||||
|
ж |
о |
д |
н |
о |
г |
о |
||||
б |
е |
з |
л |
і |
ч |
||||||
д |
в |
а |
|
||||||||