5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Урок математика тема "Енергія"

Про матеріал
Тематичний день «Як людина використовує енергію сонця, вітру, води» 3 клас Четвертий місяць «Енергія», 15 тиждень (Нова українська школа, за програмою Р.Шияна)
Перегляд файлу

Тематичний день «Як людина використовує енергію сонця, вітру, води» 3 клас

Четвертий  місяць «Енергія», 15 тиждень

 (Нова українська школа, за програмою Р.Шияна)

 

Математика

Тема місяця :    ЕНЕРГІЯ

Тема уроку:  Перетворення іменованих чисел, вираженими мірами маси. Задачі на зведення до одиниці

Мета:

 вміння вчитися:

загальнопізнавальні вміння:

- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

- вчиться вираховувати   кошторис електроенергії;

- перетворює та виконує дії з іменованими числами;

- розв’язує складені задачі;

- розв’язує вирази та розкодовує завдання.

контрольно-оцінні вміння:

- висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;

інформаційно-комунікативна:

     загальнокультурна:

- дотримується правил роботи в групі;

здоров’язбережувальна:- розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

соціальна:- співпрацює в команді.

Обладнання: мультимедійна дошка, відеоматеріали, інтернет- ресурси , LEGO дупло, картки.

                                             Хід уроку

 Привітання та налаштування на урок

Гра « Дерево знань»

(пролунав дзвінок)

  • Діти ,  що ви помітили, коли зайшли в клас?( посередині класу стоїть дерево з половинками яблук)
  • Знайдіть половинку свого яблука та  утворіть всі можливі варіанти трицифрових чисел у парі, назвіть їх.
  • А в якій групі ви будете працювати,  вам підкажуть форма та колір яблука.
  • Займіть свої місця. Запишіть число, класна робота. Та з нового рядочка каліграфічно пропишіть ваші  утворені трицифрові числа.

Мотивація навчальної діяльності

-Ой, а що це ?

-Поки ви бавилися на перерві , мені хтось підкинув листочок, що це діти?  Для кого він? (Крош- герой мультфільму)

Вправа « Допоможи Крошу»

Крошу прийшла квитанція за електроенергію. Але він не знає скільки гривень йому потрібно заплатити. Давайте йому  допоможемо вирішити цю проблему.

  • У вас на партах лежать копії квитанції……
  • Розгляньте в групах зразки квитанцій та обчисліть скільки коштів нашому герою потрібно заплатити.  

 

                            КВИТАНЦІЯ за електроенергію

Крош

Адреса : вул.Лісова 34

100 Вт= 1грн 20 коп 

 

 

 

 

На початок місяця

600 Вт

 

На кінець місяця

900 Вт

 

Кількість використаних кіловат за місяць

…..

 

До сплати:

….

 

 

900-600=300 Вт

1грн. 20коп+1 грн 20 коп+ 1грн.20 коп = 3 грн 60 коп

Висновок: - Як дізнатись кількість використаних кіловат?

  •  Як розрахувати гроші які потрібно заплатити?

Математичний диктант  ЛЕГО

  •  А зараз попрацюємо з ЛЕГО. Біля кожного кубика записане  число – відповідь. Ви розв’язуєте вирази і  відповідні відповіді викладаєте на парті.

Ж  - 200

С  - 400

З   - 600

Ч  -800

Б -  1000

  • 250-50   мінус
  • 200+200  додати
  • 670-70     зменшити
  • 1000-200      відняти
  • 500+500    збільшити
  • Перевірте в якому порядку стоять кубики.

 

Слайд…1..(самоперевірка)

 

  • Діти, яку закономірність ви бачите?  (круглі, парні)
  • Запишіть  ці  числа у порядку  спадання.(зачитування учнями)

Слайд ….2.(до нов.  мат)

Вправа «Передбачення»

  • Як ви гадаєте , про що буде йти мова на уроці?
  • Про що ви хочете дізнатися на уроці?
  • Де ми можемо використати ці знання?

Висновок :Сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання. Це допоможе всебічно закріпити наші знання з теми «Енергія». Будемо розв’язувати задачі економічного змісту та  вирази, працювати з іменованими числами.

Робота в парах

Вправа  «Склади вислів»

Вправа з використанням інтернет – ресурсу https://learningapps.org/display?v=pcnsjagf320

  • А щоб знати. як ЕНЕРГІЮ використовувати економічно, розв’яжемо вирази і складемо гасло.

13

58

39

19

54

37

26

18

24

Щоб

не

трапилось

біди

-

природню

енергію

треба

берегти

 

Розв’яжіть вирази  та  прочитайте отримане гасло про економію енергії 

 

   54 : 9 +42 : 6= 13                    64 – 5•9 = 19                      4 • 4 +10= 26

   100 – 7 • 6 = 58                       12 + 6 •7  = 54                       12+2 • 3 =18

   9 • 7 – 4• 6 = 39                       5 • 4 +17 = 37                        34 -2 • 5 =24

  • А чи знаєте ви, як вести себе на сонці?

Руханка  (відео)

  • А зараз зарядимося енергією, виконавши веселий танок.

 

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&t=115s

Слайд  4

Щоденні 3

«Математика разом із другом»

  • Попрацюйте разом із сусідом по парті  на картці , розв’яжіть задачу користуючись QR-  кодом.

Задача

Записати розв’язання виразом.

63:9•5= 35 (л.)

(У дев’яти кімнатах  63 лампочки . Скільки лампочок у 5 таких кімнатах?)

Фронтальна  перевірка «символічна рефлексія»

  • Давайте перевіримо чи вірно виконали задачу , просигналізувавши великим пальцем руки вгору - якщо вірно розв’язана задача, вниз – якщо ні.

Самостійна робота

  • Складіть обернену задачу до попередньої.

(взаємоперевірка у групі)

Робота з  іменованими числами

  • А як ви знаєте іменовані числа та вмієте з ними працювати, ми перевіримо в наступному завданні.
  • Скільки 1ц=100 кг,100 кг =1ц ?

У вас на партах картки. Ви виконуєте завдання самостійно  , а перевіряєте в групі обмінявшись карткою.                        

Вправа   «Перетвори та порівняй»

https://learningapps.org/display?v=pksps5jmk20

<, >, =

 

5ц 60 кг  □ 562 кг

369кг □ 3 ц

6 ц 9кг □ 609 кг

  27кг □ 728 кг

203 кг □ 2ц 30 кг

 

Логічне завдання

У гамбургері та яйці міститься 590 калорій (одиниця вимірювання життєвої енергії). У яйці-30 калорій. Скільки калорій у гамбургері?

590-30=560 (калорій)

Рефлексія

Вправа «Продовжіть речення»

  • Хто бажає поділитися враженнями від уроку?

 Продовжіть речення…….

  • Мій успіх на уроці- це…
  • Найбільші труднощі я відчув /відчула…
  • Я не вмів/ уміла ……,а тепер умію……
  • Діти підходять і клеють стікери продовжуючи речення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 січня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку