Урок математики 1 клас

Про матеріал
Урок математики в 1 класі Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100. Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. за темою Урок- казка.:
Перегляд файлу

 

                                            Урок   математики

Тема: Вправи і задачі  на додавання і віднімання в межах 100. Повторення вивченого  матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мета: закріпити знання про нумерацію чисел в межах 100, продовжувати формувати обчислювальні навички в межах 100,  закріпити вміння   розв’язувати прості задачі, розвивати логічну та мовленнєву  компетенції, увагу та пам’ять, виховувати самостійність, працелюбність, здоров’язберігаючу компетентність, посилювати пізнавальний інтерес школярів.

Тип уроку: урок-казка, урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: зображення Петрика та тварин, аудіозапис зі звуками лісу, підручник, абаки.

Хід уроку

І. Організація класу.

Сьогодні  у нас незвичаний урок, а відкритий – перший у Вашому житті. До нас завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні в 1-Б класі. Тому випала нагода прорекламувати наш урок.

Потрібна Ваша допомога. Продовжіть речення.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Метод   «Мікрофон» (Слайд №1)

C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250191.JPG                C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250190.JPG

  • Починається урок…математики.
  • До уроку я приготував…підручник, зошит, пенал.
  • На уроці сидітиму…тихо.
  • Буду слухати…уважно.
  • Писатиму…каліграфічно.
  • Зошит триматиму…правильно.
  • Рахуватиму…швидко.
  • Відповідатиму…чітко.
  •  

Закрийте очі. Послухайте звуки,що лунають. Як ви гадаєте де ми опинились?

 

 

Кого можна зустріти в лісі?

- Як треба поводитись в лісі?

Проблемна ситуація.

  • Один хлопчик не послухав батьків, пішов сам до лісу і заблукав. А як звуть цього хлопчика, ми дізнаємося, коли розв’яжемо приклади і результати замінимо буквами. (Слайд №4)
  • 10+5=15(П)                                 6+10=16(Р)
  • 14-4=10(Е)                                  13-10=3(И)
  • 20-1=19(Т)                                  16+1=17(К)

C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250204.JPG

На дошці вивішується зображення Петрика.

- Давайте послухаємо, що трапилося з Петриком і про що він нас просить.  (Слайд №5,6)

 

                                      

- То як, допоможемо Петрикові?

IV. Повторення вивченого матеріалу.

Каліграфічна хвилинка.

- Щоб почати допомагати Петрикові вибиратися з лісу, потрібно каліграфічно прописати цифру. А яку, ви дізнаєтесь, коли порахуєте кількість тварин, згаданих у вірші. Ви бачите коло Петрика дерево без листя? Давайте його оживимо! За кожну провильну відповідь ви отримаєте зеленого листочка. А в кінці уроку наклеїмо їх на засохле дерево. І станеться диво ! Дерево оживе!

 Їжачок – кравець чудовий,

Шиє звірам він обнови.

Для ведмедя – кожушки,

Для лисички – чобітки,

А для мишки – рукавички,

І для білочки – спіднички,

Зайцю валянки на лапки

І для вовка теплу шапку. (Сім)

- А якщо до семи добавимо один десяток, то яке число отримаємо?  (17)

Тож давайте каліграфічно напишемо рядок числа 17.

Усний рахунок.

 -А ось вузенька лісова доріжка. Посеред неї хтось відпочиває. Хто ж це? Давайте відгадаємо.

. Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід кошлатий:

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину

Літом любить полювати

А зимою — в лігві спати

(Ведмідь-малюнок)

--Ведмедик звернувся до Петрика з такими словами:

Бачу, хлопчик ти сміливий,

Ще до того ж добрий, милий,

Щоб дорогу далі взнати,

Спробуй числа відгадати.


Йде наш Петрик сам один,

Аж сорока перед ним (малюнок).

Десь вона намисто вкрала,

Та одразу й розірвала.

Погубились намистинки,

Закотились за ялинки.

Петрика вона зустріла

І чемненько попросила.

Намистинки віднайди,

По порядку розмісти. (Слайд №7)

Ви гарно впоралися із завданням і допомогли Петрикові. Задоволена ворона показала хлопчикові стежку, він пішов далі.

Колові приклади. 

-Йде Петрик далі і раптом чує: «Пі-пі-пі» та «Пі-пі-пі»! Хто ховається в кущі? (Малюнок мишки.)

-Та це ж мишка-шкряботушка! Як тремтять сіренькі вушка!

 А яке ж завдання підготувала мишка Петрикові?  (Слайд №8)

Петрик виконав завдання і помандрував далі.

Фізкультхвилинка.

(Слайд №9)

           

Діти виконують завдання і сигналізують картками.

C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250209.JPG

Ви гарно допомогли Петрикові. мишка вказала йому напрямок і хлопчик пішов далі.

-А далі Петрик зустрів лисичку.

Ти чекаєш допомоги?

Покажу тобі дорогу.

Але в мене хитра вдача -

Спершу розв’яжи задачу. (Слайд №10)

Робота з підручником.

Задача №5 (усно)

 

       

-                  C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250239.JPG

  Робота з геометричним матеріалом.

-У лісі ми різних звірят зустрічали.

  Кого з них малюнки оці нагадали? (малюнки)

 C:\Users\Преподаватель\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\P4250240.jpg       

V. Підсумок уроку.

C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250239.JPG       C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250230.JPG

Ось і сталося диво! Петрик з лісу вийшов! Деревце ожило!

- Наша казкова подорож скінчилась.  

Давайте оцінимо нашу роботу за допомогою карток настрою.

- Бачу, що урок Вам сподобався.

У лісі казковім сьогодні бували:

Петрику старанно допомагали,

А ще ми для себе знання здобували –

Про звірів багато цікавого взнали.

 

C:\Users\Преподаватель\Desktop\урок\Иванова\P4250246.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 




.,
 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку