Урок математики 1 клас "Склад числа 8"

Про матеріал
Розробка уроку математики 1 клас "Склад числа 8". На уроці учні досліджуюють склад числа 8.
Перегляд файлу

Тема: Склад числа 8.

Мета: розглянути всі варіанти складу числа 8, навчати складати рівності на додавання в межах 8, розвивати мислення, вик. старанність.

Хід уроку

  1.     Організація класу.
  2.     Актуалізація опорних знань.

Жив був дід цифроїд

Їв він цифри на обід

Ось поїв і наші з чаєм

Встав, яких не вистачає

1. « Математичні сходинки»

2. Гра « Полічи з м’ячиком»

      Від 6 до 9, від 2 до 5…

2 а) Гра « Число заблукало»

3. Робота з математичним віялом:

  • Наступне
  • Попереднє
  • Сусіди
  • Скільки днів у тижні?
  • Який по порядку вівторок?

4. Гра « Рухомі цифри»/ Картки зворотнього зв’язку

  • Порядок зростання
  • Порядок спадання
  • Парні
  • Непарні
  • Скільки сторін у трикутника?
  • Скільки вершин у квадрата?
  • Скільки кутів у п’ятикутника?

5. Повторення складу чисел

Гра « Засели будиночок»

  1.     Робота в зошитах
  1. Каліграфічна хвилинка
  2. Прописування цифри 8 у зошитах,цікаві відомості про число вісім.
  3. Математичний диктант
  • Дятел у садку літав

До нього ще один пристав

Скільки всього дятликів

Знищуватимуть шкідників?

( 1+ 1 = 2)

  • На обід до годівниці

Прилетіли три синиці

Ще одна летить в садок

Скільки разом всіх пташок?

( 3 + 1 = 4)

  • Три сороки й три ворони

Посідали на балкони

Хоче хлопчик їх зігнать

Скільки птахів там сидить?

( 3 +3 = 6)

  • Ох було у нас мороки

Посварилися дві сойки

На їх шум ще шість примчало

Скільки разом усіх стало?

( 2 + 6 = 8)

  • Подивіться, угорі

На ялинці – снігурі

Тут один і два є там

Дайте лік всім снігурам

( 1 + 2 = 3)

  • Були у нашому дворі

Два голуби, три горобці

Вам треба їх порахувати

І відповідь записати

( 2 + 3 = 5)

  • Сьогодні вранці в мій садок

Прилетіло п’ять пташок

Дві пізніше прибуло

Скільки пташок усіх було?

( 5 + 2 = 7)

2, 4, 6, 8,                     3, 5, 7.

 

 

 

 

Хто вірно написав математичний диктант, встаньте.

А хто помітив про кого були всі математичні задачі? ( Про пташок)

Яких ви знаєте перелітних пташок? А зимуючих?

Повідомлення учнів про осілих та перелітніх птахів

  • Фізхвилинка « Ми долоньки розітрем…»

4,Порівняння чисел у межах 8

За таблицею з дошки, учні записують у зошити

8 > 7               8 > 1

6 < 8               2 < 8

  1.     Вивчення нового матеріалу
  1. Попрацюймо з лічильним матеріалом

А для того, щоб дізнатись, що саме вам треба дістати – відгадайте загадку

Восени я дозріваю,

Наче мед, солодкий маю.

Для всіх яблучок подружка

Я смачна жовтенька…(грушка)

Працюйте в парі, тобто викладайте посередині 8 груш. А тепер уявіть, що у вас є два кошики зліва ( 1 варіант) і справа ( 2 варіант).

Покладіть зліва 1 грушу. Скільки буде справ? (7)

Тобто 8 – це 1 і 7. ( Аналогічно далі)

  1. Вчитель записує на дошці

1 і 7

2 і 6

3 і 5

4 і 4

5 і 3

6 і 2

7 і 1

Це і є склад числа 8.

Гра « Так і ні».

  1.  Робота з підручником, с. 33 ( паралельно плакат)

Завдання 1 – усно.

  •  Фізхвилинка « Віє вітер»
  1.     Розвиток математичних знань.

Завдання 3 і 4 з підручника  письмово.

Завдання 5 усно + таблиці з дошки.

Монети – складаємо приклади.

  1.     Робота з геометричним матеріалом.
  2.     Підсумок уроку. Рефлексія
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку