Урок математики в 1 класі
Тема. Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два запитання.
Мета:
Обладнання: таблиці, малюнки, картки, абаки.
Зміст уроку
І. Усний рахунок
1 8
9 1
4 4
2 6
10 - 7 8 - 2
5 5
3 7
ІІ. Хвилинка каліграфії
Написання цифри 9:
Це весела дуже цифра, наче акробатка в цирку.
Стане головою вниз, - і шестірка вже, дивись.
Дуже важко розпізнати, та ми будемо вже знати,
Що весела акробатка – це відома всім дев*ятка!
ІІІ. Таблиця додавання числа 6:
ІУ. Підготовча робота до розв*язування задач
7-3=4 (м)
Відгадай – не покажу:
Якщо три до них додать,
От тоді їх буде п*ять.
5-3=2 (ф.)
Зеленіють біля річки.
Поряд з ними є ожина.
Скільки всіх дерев, скажи-но?
5+2=7 (д.) (ожина не дерево, а кущ)
П*ять були з них сірі-сірі,
А останні – білі-білі.
Скільки бігло через ліс білих кіз?
8-5=3 (к.)
Ще чотири братик дав.
На подвір*ї Ваня сів,
Вісі груш одразу з*їв.
І подумав – чи не мало?
Скільки груш іще зосталось?
4+4-8=0 (гр.)
У. Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Трохи треба відпочити:
Руки вгору, руки вниз.
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Відпочили руки, ноги в нас, -
До роботи вже нам час.
УІ. Розв*язування задачі, до якої ставиться два запитання.
УІІ. Повторення вивченого матеріалу. Завдання для логічного мислення.
УІІІ. Підсумок уроку