8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок математики. 1 клас. "Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два запитання"

Про матеріал
Вчитель має на меті поліпшувати усний рахунок дітей, удосконалювати віння розв`язувати задачі на дві дії, розвивати логічне мислення, пам`ять.
Перегляд файлу

Урок математики в 1 класі

Тема. Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два запитання.

Мета:

  • вчити дітей усно рахувати;
  • повторити таблицю додавання числа 6;
  • вчити розв*язувати задачі на дві дії;
  • розвивати логічне мислення, пам*ять;
  • розширяти кругозір учнів.

Обладнання: таблиці, малюнки, картки, абаки.

Зміст уроку

І. Усний рахунок

   1       8

   9       1

   4       4

   2       6

 10  - 7     8 - 2

   5       5

   3       7

ІІ. Хвилинка каліграфії

Написання цифри 9:

Це весела дуже цифра, наче акробатка в цирку.

Стане головою вниз, - і шестірка вже, дивись.

Дуже важко розпізнати, та ми будемо вже знати,

Що весела акробатка – це відома всім дев*ятка!

ІІІ. Таблиця додавання числа 6:

  • повторення дітьми таблиці;
  • доповнення і запис таблиці в зошит.

ІУ. Підготовча робота до розв*язування задач

  1. Усно – віршовані задачі:
  1. Купила в крамниці сестричка сім метрів шовкої стрічки. Три метри мені віддала. А скільки собі узяла?

7-3=4 (м)

  1. Скільки фарб тут – не скажу,

Відгадай – не покажу:

Якщо три до них додать,

От тоді їх буде п*ять.

5-3=2 (ф.)

  1. П*ять берізок, дві смерічки

Зеленіють біля річки.

Поряд з ними є ожина.

Скільки всіх дерев, скажи-но?

5+2=7 (д.) (ожина не дерево, а кущ)

  1. Якось бігло через ліс вісім кіз.

П*ять були з них сірі-сірі,

А останні – білі-білі.

Скільки бігло через ліс білих кіз?

8-5=3 (к.)

  1. Чотири груші Ваня мав,

Ще чотири братик дав.

На подвір*ї Ваня сів,

Вісі груш одразу з*їв.

І подумав – чи не мало?

Скільки груш іще зосталось?

4+4-8=0 (гр.)

У. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Трохи треба відпочити:

Руки вгору, руки вниз.

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Відпочили руки, ноги в нас, -

До роботи вже нам час.

УІ. Розв*язування задачі, до якої ставиться два запитання.

  1. Робота за таблицею і підручником:
  1. Було в каструлі 4 л молока, в бідоні – 3 л молока. Використали 2 л молока. Скільки було всього молока? Скільки молока залишилося?
  1. 4+3=7 (л)
  2. 7-2=5 (л)
  1. Карась важить 4 кг, а сом – на 10 кг важчий. Скільки важить сом. Скільки важать дві рибини?
  1. 4+10=14 (кг)
  2. 4+14=18 (кг)

УІІ. Повторення вивченого матеріалу. Завдання для логічного мислення.

  1. За малюнками назвати числа, записати їх і викласти в абак: 11, 12, 13, 14, 15, 17.
  2. Геометричний матеріал: з яких геометричних фігур складаються малюнки?
  3. Зафарбувати фігури, які не є чотирикутниками.

УІІІ. Підсумок уроку

 

doc
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку