Урок математики 2 клас "Додавання і віднімання в межах 100"

Про матеріал

Урок математики 2 клас "Додавання і віднімання в межах 100" Поданий урок для використання вчителів початкових класів. В розробці використовуються інтерактивні метолди навчання та різноманітні ігрові моменти під час вивчення чисел в межах 100

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики

2 клас

Тема: «Додавання і віднімання

 в межах 100»

 

 

 

 

 

Хмельницька обл.

м. Дунаївці

Дунаєвецька ЗОШ І-ІІІст.№3

Вчитель: Стиран Н.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Тема. Додавання і віднімання в межах 100. Узагальнюючий урок.
   Мета уроку: показати,який рівень  знань, умінь і обчислювальних навичок в межах 100 учнів;.  Розвивати пізнавальний інтерес до предмета, а через нього такі психічні процеси,

як мислення, увага.  Згуртовувати дитячий колектив, показати значимість кожного з учнів в  єдиній    роботі класу.

Обладнання: таблиці, плакати з малюнками з казок.
                                                                          Хід уроку:

І.    Організаційний момент.
Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить Вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.


ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Учитель:
           - Сьогодні на уроці математики вас чекають незвичайні пригоди, тому що ми вирушимо з вами в ліс.
Та й ліс в який ми потрапимо, теж незвичайний - математичний. Подорожуючи по ньому, ви покажете, як засвоїли додавання і віднімання в межах 100, як вмієте вирішувати завдання, правильно будувати відрізки, логічно мислити. Тому я прошу вас, діти, бути уважними і активно мені допомагати. А ваша допомога - це ваша участь на уроці.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Учитель: Ви знаєте, до мене в руки потрапив лист, яке написав один казковий герой. Як же його звати? Це ми зараз дізнаємося. Я вам буду називати числові вирази, а ви мені будете називати значення, ми зможемо відкрити букву імені казкового героя.
А оцінювати ваші відповіді мені допоможуть сонечка.
Якщо відповідь правильна, то сонце яскраво світить небосхилі.

                                                                          Картинка 3 из 71198

Якщо ви помилилися, але самі виправилися, то сонечко сховається за хмарку.

                                                                   http://im5-tub-ua.yandex.net/i?id=278402908-03-72
                           
Але якщо відповідь неправильна, то на небі з'явиться грізна хмара.
                                                                     http://sabinabayramova.ucoz.ru/_si/0/42425426.jpg

 Але я сподіваюся, що цього не трапиться.
-Отже, відгадує ім'я казкового героя.
IV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Усні обчислення
Запитання:
1.Чому дорівнює сума чисел 20 і 40?    К
2.Чому дорівнює різницю чисел 54 і 4?  О
3.Подумайте яке число на 2 менше ніж 40?  Ч
4.Яке число на 3 більше, ніж 12?  Л
5.Збільшити  число 7 на 9.   І
6.Зменшити  число 51 на 30.  С
7.12 плюс 12.    О
8.19 плюс 9.     В
9. 68 мінус 38.  И
Учитель:  Ось і відгадали ім'я нашого героя.
 

л

і

с

о

в

и

ч

о

к

15

16

21

24

28

30

38

50

60

 


 



Учитель:
Лісовичок запросив нас в гості і в своєму листі передав нам карту, як його знайти, але в дорозі нас чекають перешкоди. Карта перед нами.
-Діти , давайте поділимося на 3 команди, назвемо свої команди і виберемо капітанів. Так нам буде краще подолати перешкоди.
Отже, вирушимо в дорогу. Дивіться, скільки тут росте полуниці.
Може, нарвемо і віднесемо Лісовичку полуниць. Нам потрібно правильно розв’язати  приклади в стовпчик.
(З кожної команди виходять по 2 учня і розв’язують  приклади в стовпчик.)

http://sabinabayramova.ucoz.ru/_si/0/59023775.jpg
Учитель:
Ну і ось ми розв’язали  всі приклади і тому можемо зірвати все полуниці.
Тепер, починаємо наш шлях по стежках. 3 ряди - 3 математичні стежки. По ланцюжку кожна команда починає рух за своєю стежкою.

(Один учень розв’язує  по одному прикладу і відповідь передає іншому .)
Учитель:  Якщо ми правильно розв’яжемо  приклади, вийдемо на одну загальну дорогу.
Учитель:   Ми отримали одну відповідь, значить ми прийшли в єдину точку на карті, яка позначає дорогу, що веде до Лісовичка. А по дорозі ми вийшли з вами на поляну де росте дика яблунька. Діти, подивіться, а поруч з яблунькою їжачок, якому так хочеться стиглих яблук, тільки їжачок не може дістати їх. А ми йому допоможемо!

                                               http://sabinabayramova.ucoz.ru/_si/0/s25499472.jpg

 2. Робота над задачею.

Учитель:  Їжачку допомогли, підемо далі.  Діти, подивіться, а ось білочка збирає  в кошик гриби. Білочка зібрала 25 грибів, а білченята 15. З усіх зібраних грибів 3 виявилися отруйними. А скільки ж їстівних  грибів виявилося в кошику?
 

                                                http://sabinabayramova.ucoz.ru/_si/0/s34822908.jpg

(Самостійна робота над задачею).
3. Фізкультхвилинка
4. Робота з геометричним матеріалом

Учитель:
 Подивіться,  близько стежки незвичайна ялинка.
Якщо уважно до неї придивитися, то можна помітити, що складається вона з геометричних фігур. А як називається ці геометричні фігури?
                                                                       

    5. Робота в зошитах

         Учні.       Ось я зошит свій відкрию ,

                             І похило покладу.

                             Сяду рівно не зігнуся ,

                             До роботи я візьмуся.

 

    6. Каліграфічна хвилинка

         Учитель.  Старайся , пробуй , живи

                               Розум , увагу прояви

                               Активним і уважним будь

                               Про каліграфію не забудь.

                                                          ( Написання цифри 45 ) 

7. Робота над задачею.

а) розвязання задачі колективно

                                              

Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?

б) розвязання задачі ( самостійно)

8. Робота в групах

           

                    7+…=12                            8+6=…                            …+8=11                            9+…=16

                    12-… =5                             …-8=6                             11-…=8                             …-9=7      

                …-5=7                             14-…=8                             11-8=…                             16-7=                                                             

 

V.  Підсумок уроку.
Учитель:
       А ось і Лісовичок.
                                                        
 
ІV. Підсумок уроку

               Учитель.   Збіг урок наш , як коротка мить ,

                                  Дуже швидко час біжить

                                  Час вже підсумки нам підбивати

                                   Чого зуміли ми досягти

                                   - Чого ви сьогодні навчились?

 

                                     ( На дошці )

 

                                                                  Я 

 

 

 

 

 

 

                                            Вмію                                     Навчитися

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
8947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку