Урок з математики 2 клас "Маса і місткість як властивості предметів навколишнього світу. Їх одиниці вимірювання. Розв’язування практично зорієнтованих задач"

Про матеріал
Урок з математики 2 клас "Маса і місткість як властивості предметів навколишнього світу. Їх одиниці вимірювання. Розв’язування практично зорієнтованих задач".Мета: Ознайомити практично учнів із поняттями «маса», «місткість» і одиницями їх вимірювання, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі пов’язані з цими величинами.
Перегляд файлу

Тема: Маса і місткість як властивості предметів навколишнього світу. Їх одиниці вимірювання. Розв’язування практично зорієнтованих задач.

Мета: Ознайомити практично учнів із поняттями «маса», «місткість» і одиницями їх вимірювання, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі пов’язані з цими величинами.

Обладнання: вага, вода, місткості різної величини.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

Привітання дітей за вибором вчителя.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

- Іванка купує зошит, який коштує 8 гривень. Вона дала продавцю 10 гривень. Скільки гривень здачі отримає Іванка?

- Олег і Назар вирішили купити Lego за 50 гривень. В Олега було 30 гривень, Назар доклав решту. Скільки грошей доклав Назар?

- Костя купив олівці за 15 гривень і одержав здачі 5 гривень. Скільки грошей дав Костя продавцю?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми й завдань уроку.

- Сьогодні ми з вами відправимося в подорож. Наш маршрут пройде  вулицями Місткості та Маси. Ознайомимося з одиницями їх вимірювання. Будемо розв’язувати задачі пов’язані з цими величинами.

І V. Робота над новим матеріалом

1. Щоб потрапити на вулицю Маси нам всім потрібно зважитися. (Діти важаться, записуємо масу кожного, порівнюємо)

2. Робота з підручником.

Завдання 1 (с. 40)

  • Порівняти масу дітей.

Завдання  2 (с. 40)

- Визначити масу песика.

Завдання 3 (с. 40)

  • Поставити питання до задачі.

Фізкультхвилинка

3. Пройшли вулицею Маси і переходимо на вулицю Місткості.

На цій вулиці стоять місткості різної величини з позначенням літрів і вода. (Діти міряють скільки стаканів води вміститься у 1л. скільки літрів води вміщається в інших місткостях).

4. Робота з підручником.

Завдання 5 (с. 41)

  • Визначити вміст води у кастрюлі.

Завдання 6 (с. 41)

  • Порахувати скільки літрів квасу випили козаки.

Завдання 7 (с. 4)

  • Розлити молоко в банки різної величини.

V. Підсумок уроку

- В яких одиницях вимірюємо масу?

- В яких одиницях вимірюємо ємкості?

VІ. Домашнє завдання

Визначити вагу своїх братиків і сестричок.

Скільки літрів води використовує ваша сім’я для приготування обіду.

 

 

docx
Додав(-ла)
Кучер Ніна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку