Матеріал до уроку з математики для 3 класу при вивченні теми "Утворення числа". Доречно використовувати одночасно з підручниками для вивчення математики у початковій школі, при повторенні теми, для закріплення , узагальнення та систематизації вивченого матеріалу.
Що таке число
Нетрадиційні системи
Міри довжини, маси, кількості У світовій мережі – єдина
- різні система числення
Порівняння
Дід, Баба, Внучка, Жучка, Кішка та Мишка тягнули ріпку. Тягнули – тягнули, та й витягнули. Скільки пар очей дивилося на ріпку? Скільки очей дивилося на ріпку? Про яку систему числення йде мова?
|
Птахи написали рукопис книги про лісове життя. Надрукувати взялись дві ворони. Одна ворона друкує за годину 5 сторінок, інша 4. Скільки годин вони мають працювати разом, щоб надрукувати 72 сторінки? (підказка: вони працюють одночасно) |
• - Що таке число?
• - Яка різниця між числом і цифрою?
• - В якій системі числення ми рахуємо на уроках?
• - які цифри використовуємо для запису чисел?
• - число – це результат • Задача 1: 6, 12, двійкова.
вимірювання (рахунку) • Задача 2: 8 годин. величини;
• Цифра – це символ, знак (позначка), число – величина.
• - у десятковій.
• - арабські.