Урок математики. 3 клас Тема "Закріплення письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове число"

Про матеріал
Урок математики. 3 клас (за освітньою технологією "Росток". Мета уроку. Закріпити вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на трицифрове; удосконалювати навички усного рахунку; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, самостійність; виховувати інтерес до математики, любов до природи.
Перегляд файлу

Математика

3 клас

(за освітньою технологією «Росток»)

Тема. Закріплення письмового множення багатоцифрового числа на трицифрове число.

Мета. Закріпити вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на трицифрове; удосконалювати навички усного рахунку; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, самостійність; виховувати інтерес до математики, любов до природи.

Обладнання.  ІКТ, картки для гри «Пазли»,   цікава інформація про птахів, геометричні фігури.

 Перебіг уроку

І. Організаційна частина уроку

1.Привітання у колі.

Встаньте, діти, всі рівненько.

Посміхніться всі гарненько.

Поверніться до гостей.

Привітайтесь: «Добрий день!»

 

Усміхнімось всім довкола:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов’язково

День для нас привітним буде.

 

2.Який сьогодні у вас настрій?

3.Яким ви уявляєте наш урок?

Всім присутнім ми зичимо здоров’я й добра.

А тепер до роботи нам братись пора.

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами на уроці будемо закріплювати вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на трицифрове; вдосконалювати обчислювальні навички, розв’язувати задачу на рух, вирази, працювати з геометричним матеріалом.
  • Але урок у нас буде дійсно цікавим і незвичайним.
  1. Гра «Пазли»
  • Складіть пазли, і ви дізнаєтеся хто нам сьогодні буде допомагати виконувати завдання. Вам потрібно обчислити вирази на зворотній стороні,  і прикласти до його значення.

 

  •    3 • 5 • 2                      І    2 • 5 • 6
  •    12 • 4 : 6                    Л   2 • 4 • 9
  •    3 • 3 • 6     

 

  • У кого хто вийшов? Як назвати одним словом? Яка основна ознака птахів?
  • Отже, сьогодні на уроці нам будуть допомагати птахи.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Гра «Який птах зайвий?» Слайд

Виховний момент. Чому? Доведіть.

  • Правильно, шпак один із найперших птахів, які приносять на своїх крилах весну.
  • Отже, шпак бажає разом з нами перевірити домашнє завдання.

2. Стор. 15, №4

  • За яким алгоритмом множимо багатоцифрові числа на трицифрове?
  •  Для того, щоб шпак нам заспівав пісню, потрібно провести хвилинку каліграфії.

3. Хвилинка каліграфії

  • Значення 1 виразу збільшити у 100 разів (2.529.600)
  • Значення 2 виразу зменшити у 10 разів (13.175)
  • Значення 3 виразу зменшити  на 70 (352.601)
  • Значення 4 виразу збільшити на 3 (475.130)
  • Записати ці числа каліграфічно у зошит.
  • Розкласти на розрядні доданки число 2.529.600.
  • Скільки всього сотень у числі 13.175.
  • Молодці! За гарну роботу шпак вам співає свою весняну пісеньку.

Висновок!

ІV. Актуалізація опорних знань

 

  1. Складання алгоритму. Стор 14, №8

Висновок!

  1. Гра «Веселий дзьобик» Слайд
  • А допоможе нам виконати це завдання птах, який вважається лікарем дерев.

Висновок!

 

ІV. Робота над темою уроку

Фізкультхвилинка

  • Рушаємо далі.
  1. Обчислення   виразів:  стор.17, №4
  • Ми розшифрували слово Беркут. (Слайд) Цей великий птах сімейства яструбиних, хижий птах. Розмах крил до 2 м. зустрічається в лісовій зоні та горах Європи, Азії, Північної Америки, Північної Африки. Беркут харчується зайцями, дрібними гризунами, птахами, плазунами, жабами. Він корисний винищувач гризунів. Занесений до Червоної книги.
  • Наша мандрівка продовжується.
  1. Обчислення виразу:

 

Висновок!

  1. Задача: стор. 13, № 5

    - Який тип задачі? Яка формула шляху?

    - Як знайти час?

  Висновок!

  1. Цікавинка про беркута.

- А ви знаєте, що беркут здатний розвинути швидкість польоту до 150 км/год.

- Яку відстань він подолає за 3 год, за 5 год?

5. Цікаві рівняння від дрохви. Розв’язання рівняння.

       1) Вправа «Мікрофон»

       2) Знайти корень рівняння.(Слайд)

        3) Стор. 14 №7(б)

Висновок!

  1. Цікава задача від сови. Слайд

V. Робота з геометричним  матеріалом

1. Робота в парах

- А зараз попрацюємо з геометричним матеріалом і складемо казкову пташку.

- Які геометричні фігури ви використали? Покажіть мені квадрат. Доведіть.

- Виміряйте сторону квадрата і знайдіть периметр цього квадрата.

- Яка формула знаходження периметра квадрата?

- Знайдіть площу квадрата. Яка формула знаходження площі квадрата?

- Ми з вами повторили знаходження периметра та площі квадрата.

VІ. Домашнє завдання

Стор. 14, №7 (а), стор. 15, № 3, стор. 20, № 9(а)

VІІ. Підсумок уроку

  • Яке завдання було найскладнішим?
  • Яке завдання було найцікавішим?
  • Які емоції ви відчували під час уроку?
  • Отже, наш урок закінчився.
  • Ви всі молодці. Ростіть здоровими, сильними, розумними, мудрими. Бережіть природу.
  • Сподіваюся, що ви отримали від уроку гарні емоції та міцні знання. А свої враження ви запишете у своїх блокнотиках.

 

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку