Урок математики 3 клас "Множення одноцифрового числа на трицифрове. Розв’язування простих задач способом складання рівняння.

Про матеріал

вчити учнів виконувати множення одноцифрового числа на триицифрове виду 3 ∙240. Сприяти умінню розв'язувати задачі способом складання рівняння. Розвивати самостійність, творче мислення.

Перегляд файлу

Тема: Множення одноцифрового числа на трицифрове (3 ∙240), Розв’язування простих задач способом складання рівняння.

Мета:  вчити учнів виконувати множення одноцифрового числа на триицифрове виду 3 ∙240. Сприяти умінню розвязувати задачі способом складання рівняння. Розвивати самостійність, творче мислення.

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, картки, схеми рівнянь, виразів, задач.

Тип уроку: комбінований

                                             Хід уроку

І. Організаційний момент

Слайд І

Девіз уроку:

« Не махай на все рукою

Не лінуйся, а учись,

Бо чого навчишся в школі

Знадобиться  ще колись!

ІІ Актуалізація опорних знань

  • Що  ви очікуєте від уроку?

Робота учнів на картках.

Каліграфічна хвилинка

Продовж послідовність (Слайд 2)

3 3 9 3 4 12 3 5 15……  ( таблиця множення на 3 )

Слайд 3

Слайд 4


- Чому трикутник зайвий?

  • Пригадайте формулу для обчислення периметру прямокутника, трикутника

Слайд 5

Слайд 6

Повторити зв'язок між компонентами при додаванні, відніманні, множенні, діленні.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

     Сьогодні на уроці  ми навчимося множити одноцифрове число на трицифрове кругле  і будемо розв’язувати прості задачі способом складання рівняння.

ІV Сприймання нового матеріалу.

Подивіться уважно і поясніть як було виконано множення

Слайд 12

Давайте повторимо правило

Слайд 13

 Слайд 14. Сильні учні  ( 2 ) працюють біля дошки з коментуванням

Дівчатка виконують «червоні» приклади, хлопчики – «чорні».

 

Фізкультхвилинка

V Закріплення вивченого матеріалу

  1. № 724 на с. 724 – самостійно.
  2. Розв’язуання задаі № 719 на с. 113 способом складання рівняння.

І день – 150 кг

                                 346 кг

ІІ день – Х           

Розвязання

150 + Х = 346

Х = 346 – 150

Х = 196 (кг)

Відповідь: другого дня зібрали 196 кг черешень.

  1. Задача № 720  на с. 114 – самостійно.
  2. Складання задачі за схемою розв’язання.
  3. Задача № 722 на с. 114

6 т. на 4 дн. – 48 кг

1 . на 1 д. - ? кг

Розвязання

  1. 48 : 4 = 12 (кг) – риби потрібно 6 тюленям на 1 день;
  2. 12 : 6 = 2 (кг)

Відповідь: 1 тюленю на 1 день потрібно 2 кг риби.

Творча робота над задачею.

  • Складіть вираз, за допомогою якого можна дізнатися, скільки риби потрібно 1 тюленю на тиждень

( 48 : 6 : 4 ∙7 = 14 (кг)

  1. Розв’язування задачі  геометричного змісту.

Завдання № 723 на с. 114

Креслення ламаної.

  1. Розв’язування рівнянь № 717 на с. 113

І варіант – 1 рівняння

ІІ варіант – 2 рівняння 

Взаємоперевірка робіт

VІ Підсумок уроку. Рефлексія. Слайд.

● Сьогодні на уроці я дізнався про…..

● У мене вийшло ….

● Мені було важко …

● Було цікаво …

● Тепер я вмію …

VІІ  Домашнє завдання

С. 114, № 725.

 

docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
4626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку