Мета: Розвивати логічне та креативне мислення, рахункові навички , пам'ять, позитивне ставлення до навколишнього середовища, математичну грамотність; формувати уміння розв'язувати задачі за допомогою відсотків та середнього арифметичного; ознайомити учнів з цікавими фактами про воду: її користь та шкода; виховувати толерантність до чужих помилок , самостійно робити висновки, аналізувати та прогнозувати результат .
Урок №121
Тема: Розв’язування задач та вправ на відсотки та середнє арифметичне.
Мета: Розвивати логічне та креативне мислення, рахункові навички , пам’ять, позитивне ставлення до навколишнього середовища, математичну грамотність; формувати уміння розв’язувати задачі за допомогою відсотків та середнього арифметичного; ознайомити учнів з цікавими фактами про воду: її користь та шкода; виховувати толерантність до чужих помилок , самостійно робити висновки, аналізувати та прогнозувати результат .
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: презентація, малюнки з зображенням природи та води , картки з різнорівневими завданнями.
Хід уроку
Ι. Організаційний момент.
ΙΙ. Формування теми, мети.
Сьогодні ми будемо розв’язувати задачі не звичайного змісту. Подивіться навколо та спробуйте здогадатися про що буде йти мова(на дошці знаходяться малюнки про воду)
А чи можемо ми зв’язати між собою воду та математику?
Так тому що можна розв’язувати задачі на розрахунок забруднюючих речовин ,що викидаються у воду. Тому щоб налаштуватися на роботу, давайте побажаємо один одному удачі, добравши до слова УРОК відповідні слова:
У-успіх
Р- розум . радість
О- очікування
К- комфортність
ΙΙΙ. Перевірка домашнього завдання: самостійна робота , з наступною взаємоперевіркою.(завдання написані на дошці)
ΙV. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування (технологія мікрофон)
V. Мотивація навчальної діяльності
Цікаві факти про воду (презентація)
VІ. Розв’язання текстових задач екологічного змісту (презентація)
VІІ. Формування знань умінь навичок
Учні працюють в парах (картки з різнорівневими завданнями) .
VΙІΙ. Домашнє завдання: розв’язати задачі за підручником№1562 -2 рівень . 1564 – 3 рівень
Додатково –скласти казку про відсотки.
VΙΙΙ. Підсумок уроку
Що нового дізнався на уроці?
Що сподобалося найбільше?
Що було найскладнішим при виконанні завдань?
Що треба ще вивчити вдома?
Заповнення лепбуку.